Jumat, September 26, 2008

071 ; hanazakari

mode- kegilaan terhadap hanazakari

:5::5:

semalam kawtim dgn apak nak balik pukul 8am, tapi apak talarat bangun so kul 10am br lh die amik, tapi aku pulak yg terlajak tido. apak smpai kul 10.55am aku boleh angkat phone 11.05 HAHA sengal ayam punya anak. nasib baik aku dh mandi pagi pagi, siap kemas brg cuma laptop jer terpasang cerita best HANAZAKARI smpai simbol terpacul aww :P kesian btol melihat keadaan laptop merah ku.


:28::28:

masa itu pulak ayun yang bangun lambat dr aku sudah balik dahulu, sbb nya itu lh apak dtg pkul 10am, nasib lh aku dh balik skrg, cuba korg pk apa akan jadi pd aku kalau aku tajadi balik, keseorangan saja wuu

:49::49:

okay cerita pasal HANAZAKARI penah korg tgk cerita itu? aku baru tengok semalam sedangkan fwzQram bagi cerita tu hari jumaat mse kiteorg dating. punya lh lame amik mse nk tgk, and at the end, cerita tu aku boleh tgk dan habiskan dlm satu hari dan pagi td aku tengok semula episod pertama :)

:25::25:

kenapa ya aku tengok lagi? sbb ceritanya BEST gilaa and and pelakon dia HANDSOME. oh aku sudah jatuh cinta. ah ah jotomate :D. air mata aku dh cukup byk melimpah seperti paip air bila kau putar kepala nya :D best best dan kelakar gila. aku suka weh T_T

:41::41:



babak best, aww sukaa




comel kn anjing nama yuujiro itu, i sukaa



comel nyaa nakatsuuuuu



nakatsu ngn sano, ad event mse ni, bhaha 90 ap th T_T


nakatsu n mizuki, sweet sgt dorg, tp mizuki suka sano T_T




sano and mizuki, comel bhaha :D



sano and nakatsu, kawaii



from left- nanba ( dorm head ), mizuki, sano & nakatsu



see, semua kacak gila. wah tergugat iman daku tgk mereka, sweet i like *rambang mata* ahh, nak tau psl cerita ni, g search sendiri bhaha :D

*cerita ni lawak bangang ++++ sedih gila*

and and aku sangat mengilai nakatsu . rambut dia wahh, hensem kacak bergaya. i laike :D

6 komentar:

  1. aduh tergugat fwz. hihi. da la kacak dan gila hehehe. comelll laaa! betul2 ;)

    BalasHapus
  2. bhaha i lg tergugat bila die suka dgn mizuki, ish ish die dh lh mke jepun, risau i die btol2 suka awek jepun :(

    BalasHapus
  3. haaa da tgk dah hee ade dlm aptop full seriesss. suke time cheeleding lagu girlfriend. yawwww

    BalasHapus
  4. oh best best yang special edition pnya ad x? ngee daku kegilaan pd nakatsuu wuuhh

    *lap peluh

    BalasHapus
  5. mcm best gilaaa jehh,akan ku cari mane nk donlod :D

    BalasHapus
  6. Hye .

    Sorie , ktgglan zman sket .

    Bru2 na , mgimbau kngn lme akak .
    Hehehe . .

    Cite nie mmg bez gle . * tiptop *

    Sy ad CD =D
    Da tgok brulng2 kli , tp ta boring pun =)

    BalasHapus

Terima kasih kerana membaca

Mari luahkan isi hati anda juga :)

1. Jangan emosi sangat tau.

2. Luahkan dengan nada comel.

Loading

Tumit

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

 Subscribe in a reader

ping blog
BUAT DUIT DENGAN CHURPCHURP
tak ada blog pun boleh dapat duit dari internet ! guna lah facebook dan twitter anda. MORE here !