Rabu, Oktober 15, 2008

Lima Belas perkara tentang Liyana Lunia.





actually, aku sentiasa tunggu orang tag aku dgn benda ini, tapi ini kan benda lama. dan aku seorang gila glemer. oh aku mahu lakukan ini






State 15 weird things/ habits/ little known facts about yourself.


:15::15:

1. aku buruk dan gemuk. bila tangkap gambar aku suka buat muka comel. nah terhasil lah wajah comel aku. maknanya aku masih comel dan kurus kan?

2. aku suka dan sayang bantal bucuk aku. dh berkurun rasanya dari dia sebesar tapak tangan smpai kebesar 10kg beras. *ups, melampau kah?*

3. aku dah berpunya. ada seorang anak dan masih kesucian lagi :D

4. suka kutuk dan kutuk orang lain tapi dgn shbt tertentu shj

5. suka sangat main the sims 2 sampai mengigau malam malam

6. penakut tapi belagak berani

7. suka gila cerita hantu/thriller/bunuh bunuh/keji keji/lucah lucah *upss*

8. aku pendiam. tapi kadang kadang mood aku berubah jadi ceria dan pendiam balik. tapi aku mmg bising dan bermulut celupar lh T_T

9. mengidam itu ini itu ini. oh aku suka minum air 100+ dan makan megi pama. serta singgah di kedai maimon lepas balik dating. gula si pengaddict slurpee.

10. pemalas. aku mmg pemalas kadang kadang je aku rajin

11. aku suka masak. aku nak jadi tukang masak

12. kaki aku akan bergoyang goyang bila nak masuk alam tidur yang indah. kalau dh berenti baru aku sudah nyenyak tidur. aku tak berdengkur kot :D

13. mempunyai aset wanita yg agk besar wkakaka T_T

14. bukan lupa kawan. tapi kawan yang lupa aku. sedih x?

15. bodoh, ape yang aku merepek tah


hidup aku dalam unisel ni ibarat dalam kandang lembu. bosan dan bosan hanya bau busuk dan panas yg menyelimbungi *sedih*

6 komentar:

  1. statement yg agk best dibc dn diamati..
    hehehe..
    tp yg plg kurang sopan..
    bntal bsyuk tu msih dbwk ke kolej ke cik kak oih..
    hehehe..
    bab aset tu tamo sntuh la..=P

    BalasHapus
  2. lagi stu.
    ade msuk berita aritu..
    cik ynn berdngkur sehingga retak kolejnya..=D
    sumber:bernama,suara keadilan,harakah

    BalasHapus
  3. xbaik menuduh akak bedengkur smpai pecah kolej. iaa. akak bawak kolej la. ni tgh duk cencium bantal yg dh bepeluh peluh + bau tiak wngi sme. sopan x akak? :P

    BalasHapus
  4. hahaha cik ynn..tiak mu dala umpama belcan penang..=P
    keke..jgn mrah yer..guwau2 je..
    sopan3..

    BalasHapus
  5. woowwww.. *i like* part aset tu. haha. merepek btol

    BalasHapus
  6. unie ; sengal lh, i tau la i suka makan belacan aww


    cik cukis rakus tacumil : awww x senonoh. wakaka :P

    BalasHapus

Terima kasih kerana membaca

Mari luahkan isi hati anda juga :)

1. Jangan emosi sangat tau.

2. Luahkan dengan nada comel.

Loading