Kamis, Oktober 16, 2008

#84

:6::6:

pagi ini ada test operating system technology.oh 2 hari lalu, aku dan teman sekelas gembira bila lecturer terhangat itu kata "openbook" jadi aku langsung tidak sentuh buku. aku hanya sentuh untuk masukkan ia ke dalam bag.

masuk sahaja ke dalam kelas, masing masing cuak ntuk buka buku. lantas sorok sorok di balik peha gebu masing masing. tapi lecturer itu memberi kebebasan untuk membuka buka hanya untuk tempoh 20minit. kelam kelibut dan serba gelabah semua teman teman.

*kelakar yarabana*

akhirnya, aku tak siap dua soalan.

cibai btol. cibai tu ape?cabai itu cili.

final sem akan bertemu di bulan november. kalau begini lh sikap masing masing termasuk aku macam mana nak jawab paper question?

**

aku makan ayam goreng. sedap gila cicah belacan. kau tahu ayam goreng dekat unisel ni sebijik macam spicy chicken kfc. sedap gila babi meroyan tapi kalau dapat yang kecik mesti bengang :P

**

baru balik dari expo yang kekurangan warga negara. boring dan bosan. lepak depan cafe dan tengok orang nigeria bising bising nak balik sambut deepavali.

deepavali bila?

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Terima kasih kerana membaca

Mari luahkan isi hati anda juga :)

1. Jangan emosi sangat tau.

2. Luahkan dengan nada comel.

Loading

Tumit

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

 Subscribe in a reader

ping blog
BUAT DUIT DENGAN CHURPCHURP
tak ada blog pun boleh dapat duit dari internet ! guna lah facebook dan twitter anda. MORE here !