Rabu, Oktober 22, 2008

sepasang lelaki perempuan lepak cafe dan melakukan adegan lucah

:47::47:

dh tiba entry yang ke 88. entry merepek gitu :P

**

semalam mata aku bernanah tipu shj sbb tengok sepasang lelaki perempuan lepak cafe dan melakukan adegan lucah. babi btol perempuan tu muka dh la mcm bebek boleh cencium pakwe die depan org len. cm hape jer lahai. aku kesian dekat dorang. ye lh dh telampau rindu pn dekat cafe boleh beramas mesra begitu T_T *sobsob*

itulah minah minah tudung zaman skrg rmai cacat otak << i tade,i xcacat k :)

**

aku demam ni. aku makan ubat batuk sbb demam kemudian aku tido dengan awal. bangun pagi pun awal. aku x bulih tido lama lama dekat hostel tp dekat rumah nak tido smpai lusa pn boleh *sobsob*

**

jumaat awal pagi aku nak balik. tak sabar nak lepak rumah baru nanti aku tangkap gambar rumah baru guna DSLR kawan apak aku. nak belajar lh. lepas itu boleh paksa apak aku belikan bhaha :P

**

nanti sambung lagi. bhaha

2 komentar:

  1. isk !
    mrk ini ta tkt dosa .

    cakit hati .orang melayu zaman skunk buat malu je !

    wani pun melayu

    tapi , ta de la smpi gitu halanya !

    BalasHapus
  2. tau tape. if nk lpas rindu jgn smpai babitkan org len. tgk i dh benanah mata + dosa mengumpat belakang dia :(

    BalasHapus

Terima kasih kerana membaca

Mari luahkan isi hati anda juga :)

1. Jangan emosi sangat tau.

2. Luahkan dengan nada comel.

Loading