Kamis, Oktober 23, 2008

UNISEL pelamin anganku musnah

*mendengar lagu pelamin anganku musnah*

**

malam tadi aku nangis dari petang smpai tengah malam. bila aku pandang eddy anak beruang dr fwzQram aku nangis nangis dan nangis. bangun ini mata aku sudah bengkak. aku tak tahu kenapa. dia dh lain skit lh, dia dh bosan dengan aku. dia kata aku degil + keras kepala.

aku sedih gila babi

**

pegi lib tadi. sejak study kat unisel mane lh pnah aku duduk lama lama. panas bai, manede aircond kejadah. tapi sekarang dh ada. wuhuu sebabkan class En.Keff batal kami lepak lib lh. sejukkk dh ada aircond bai. mata aku kuyu jah + lapar gila. tapi zati pose so taley lepak lelame, die nak balik + tidur. so g beli lauk kt pantimor aku saja yg beli.


**

aku tengah taip + kekenyang ni. sendat perut aku ni semua sebab aku tengah sedih. nak makan makan makan jer haaih T.T

#aku lebih suka belacan cafe dari pantimor even belacan cafe mamak punya tapi terasa belacan dia dari pantimor kelantan mari rasa cili padi. tebarai jubo aku nanti. babi :P

**

kenapa kau dah berubah syg, kau dh benci dengan aku ey syg? kau dh bosan dengan aku ey syg? T.T

i love u i miss u so much fwzQram :(

*semua nak berubah bai*

12 komentar:

  1. lelaki memang aneh bahahaha :P
    bawakbawak sabar.
    nak jugak carut carut boleh?
    hee lepas tension jap
    babibabibabi wkakaka

    BalasHapus
  2. bhaha sila lh lepas kn tension. + sakit hati + sedih. msg td pn cm nk tk nak. haih bia lh mls nak layan. wt sedih je wuu nanges*

    BalasHapus
  3. hikkk. mls nk lyn? sian yu. tp tape,
    yu kan seorang yg tabah amat

    BalasHapus
  4. thnx rarawrakus :P doakan i tabah slalu ey huk T_T

    BalasHapus
  5. haha..
    korg neh slalu misunderstood lor..
    mybe cikfwzz byk kje
    busy or mybe him in trouble..
    cik ynn.
    u kne faham k?
    bab blcn tu mmg xdpt dnafikn..
    smpi montot u xkuar pon u msih mkn.
    hahahaha

    BalasHapus
  6. sy pn busy juga tp sy de mse untuk msg die and bgtau yg sy sgt busy. sy sedih sbb die lpe kn sy waktu die busy :(

    *wuuuu sy sukaaa belacan. senang nyahtinja awww

    BalasHapus
  7. tp lelaki , bagi dorang , ta perlu bgtaw apa apa yg remeh centuh. kalau dorang busy dorang ta pk psl pempuan pun. babi kejam bhahah

    BalasHapus
  8. perkara remeh itu la yg penting bg perempuan. laki xkan faham :(

    *nngess lelaju

    BalasHapus
  9. aah laki xkan faham , nnt dorg ckp kita ni sensitif sgt kan kan yam sedangkan kita perlu lebih perhatian. pempuan kan gedik gedik sikit bhahaha

    BalasHapus
  10. kalu korg nk lelaki yg syg korg n evertime bekepit dgn korg or awes gatai2..
    nih abg unie kachak ade..
    wakakakkaa
    ari2 korg dpt perhtian dri i tau..
    incit unie law busy die suke bgtau org..
    hahaha..
    nk pomot neh.
    belcan sketul 50kupang..
    spe nk??

    BalasHapus
  11. pelis lh incit unie, nk gugur bulu hidung i baca stetment u whahaha :P

    BalasHapus
  12. cik ynn ade bulu idung ke??
    camne lak dgn bulu2 lain?
    adekah ggur umpama bunga taik aym..
    hahahaa

    BalasHapus

Terima kasih kerana membaca

Mari luahkan isi hati anda juga :)

1. Jangan emosi sangat tau.

2. Luahkan dengan nada comel.

Loading

Tumit

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

 Subscribe in a reader

ping blog
BUAT DUIT DENGAN CHURPCHURP
tak ada blog pun boleh dapat duit dari internet ! guna lah facebook dan twitter anda. MORE here !