Kamis, Oktober 30, 2008

#91 // happy birthday

entry khas untuk teman sekolah lama 2 tahun yang lalu :P





happy bufday hafizul hakim // (shhh)


nk celoteh skit psl mamat ni

// dia budak schl neraka bak kata awin hillcrest sama dgn aku. and satu geng dengan awin jugak :P

//sukaaa tengok die sbb die baik + cm kelam kabut bagai

//dia baik + ske babai aku kalau terserempak. bukan aku jer, semua pn die nk babai :D


**


btw aku terharuu dgr luahan rasa dia weh :P



soryy lh aku terpivot masa ak nak balik rumah. lst lst rumah aku tiada internet haha :P
sila kembang kan hati kau kerana hari ini hari kelahiran kau yang ke 19 + aku buat post untuk kau. haha ape lah kau ni, aku dh lama tau berusia 19tahun. kau br nak naik 19 :P hik tade lh gurau saja :P

pjoy gedik :P




Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Terima kasih kerana membaca

Mari luahkan isi hati anda juga :)

1. Jangan emosi sangat tau.

2. Luahkan dengan nada comel.

Loading