Kamis, Oktober 30, 2008

#92 : lelaki yang pernah aku syok sendiri

aku nak lepas geram lah boleh tak? aku nak post byk sikit lah harini . :P

**

post kali ni lepas aku baca blog illy (sme cls ngn aku mse form3 ) :P . cerita dia mengingat aku pada semuaaaaa lelaki yang pernah aku syok sendiri masa zaman sekolah. sungguh lh aneh T_T. lelaki pertama yang masih ingat dalam kapla otak aku adalah :

zaman schl rendah


mohd khairul naim // awak putih mcm angsa, cuma gigi awk rongak sket ayat aku dalam surat cinta itulah.

biasa lh mase itu darjah 3. aku dan dia tulis surat cinta lepastu letak bawah meja. bila dtg schl awl pagi mula buat karangan ayat ayat cinta. sungguh excited :P aku suka dia sejak darjah 2 sampai darjah 5 :P

**

abd hazim // dia ade kembar.nama kembar die haziq. tapi aku suka hazim sbb die kelakar gila babi. suka buat lawak.

dia ni suka tarik kain schl kaler biru gelap aku sampai nampak suar dalam masa itu aku pakai suar tracksuit lh aku ingat lagi masa aku nangis sbb dia gatal sangat, dia pun ikut nangis lepastu haziq tabur bunga yang dipetik dekat bawah class tu. lepastu haziq suka conteng kamus aku dan tulis liyana ♥ hazim kurang hajar btol :P oh aku suka dia hanya pada darjah 6.

*mana dua lelaki ini sekarang?*

zaman schl menengah

**

biasa lah waktu ini hormon remaja + kegatalan serta miang semakin bertambah.

form 1 saja aku dh suka lebih dari 2 orang lelaki kacak kacak. tapi aku cuma ingat

izzudin // dia tua setahun, kalau bdk hillcrest knl lh kot. bdk skinhead dgn kepala botak serta muka penuh jerawat penah pukul sorg bdk laki dengan kayu kerusi patah depan mata aku. tapi aku suka sbb die putih dan muka die comel sgt +++ dia sgtttt coooll whahahw gatal :P aku pelik bila dia naik form4, dia jadi pengawas. awww takuasanyahh

adib // awin ingat tak dlu kita ade gaduh sbb adib? hahahahahahahahaw tapi aku akur sbb aku gemuk dan x lawa jadi adib mesti lah suka kan awin :P aku telefon adib tapi ckp dgn abg die jer, hahahah gatal :P

kemudian, aku suka seorang budak itu. namanya R. die comel mcm cina tapi mulut cm cibai. lama sgt aku suka dia. sbb kami asyik satu class dr form1 sampai form 3. aku ni perasan die suka aku jer T.T

kemudian naik form 4. aku mula di fitnah ada perasaan cinta pada M. tapi masa itu aku cuma suka tengok dia yang sgt sgt kelaka + comel sket. tapi die gelap. aku tasuka lelaki gelap sbb lelaki pilihan aku adlh yang berkulit putih shj whahahaw :P

biasalah bila orang asyik ejek ejek kita suka orang itu, mst kita jd betol betol suka. aku masih ingat masa tu ad rombongan pegi PD. best sgt dpt msg msg dgn M tapi sekejap saja. kemudian M ckp kat aku yang dia benci aku. apkah? salah aku kah suka kt dia? LOL

tapi naik form5 dia sekelas dgn aku. makin benci dia tengok aku + aku tengok dia. tapi bila dia pindah ke B, aku nanges. nanges teresak esak dlm class sbb aku btol btol nak dia ad depan mata aku. nasib baik emi pujuk aku. :)

oh sekarang aku tak tau apa yg bekas bekas SS aku ni buat. dan aku, aku happy sekarang dengan muhammad faweez iqram :)



penat juga eh menaip sambil ingat cerita lama T_T

14 komentar:

  1. cik ynn..sgguh rakus anda ya..
    anda berskolah ke ataupon bercengkerama di bwh sinaran lmpu myk tnah?
    hahahaha..
    ape lor g privte blog..

    BalasHapus
  2. sebenarnya terlampau byk lelaki yang i pnah suka wkakakakakaw :P

    *mata buaya.

    heee terpivot lh pakcik :P

    BalasHapus
  3. banyak gila u admire kan
    HAHA i masa school dlu pon cam u
    tp tak banyak pon :P
    i pernah admire someone
    dari form1 sampai form5, pastu dpt couple ng dia wkakakaka
    dah dpt, i tinggalkan wkakak

    BalasHapus
  4. wkakaka. slalu cmtu. bila kite sukaa, dh dpt mst kite blah. bahhaha :P

    i gatal merenyam weh. kt U pn sme, lst2 dh tesangkuut lh plak kt fwzQram sorg neh T_T

    BalasHapus
  5. wah ,
    ramainyee ~
    mesti sronok klu seramai itu org yg ske kat kte .
    hek3 . :P

    oh , salam ziarah . :)

    BalasHapus
  6. berrykisses : kn kn? kalo lh i ni sefemes itu whahahaw :P

    BalasHapus
  7. haaaa. aku kenal izzudin tu!
    comel ke?? euwww. ahahaa.

    BalasHapus
  8. sakibakidaki // comel lh jugak sbb die putih whahaha :P

    BalasHapus
  9. cik ynn dlu msti da hotest gurl eva in her skul..
    msti tkang kebun, acik kantin, guru besaw, cikgu dsplin, serta tkang spu..hahahaha

    BalasHapus
  10. ohhhh cik unie, biasalh org hot dan femes cm i ni whahahah :P

    BalasHapus
  11. adoii ynn. byk kenangan walopun penat type still hengat buaknn? haha. lawaks neh.

    BalasHapus
  12. wuu dlu mata ni suka sgt tgk yg kacak hot putih melepak sasa.
    lst2 dpt dh sorg. wuhh seronok i nyahh :P

    BalasHapus

Terima kasih kerana membaca

Mari luahkan isi hati anda juga :)

1. Jangan emosi sangat tau.

2. Luahkan dengan nada comel.

Loading

Tumit

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

 Subscribe in a reader

ping blog
BUAT DUIT DENGAN CHURPCHURP
tak ada blog pun boleh dapat duit dari internet ! guna lah facebook dan twitter anda. MORE here !