Kamis, November 06, 2008

#100




okay gembira tak bila aku dah merepek sepanjang seratus post aku?

{pees // eleh baru seratus kau nk poyo}

bukan lh aku suruh kau kesah cuma aku tasangka sepanjang aku merepek dan merapu tiada idea bagai tiba tiba dh seratus. aku nak delete lh semua post lama. tapi jenuh lh aku nak tekan tekan dengan line lembap mcm siput babi nih. bosan lh nok.

**

tiba tiba hari ini zati agak bad mood. mungkin sedang dtg bulan tapi tengok dia masih solat lg dan baca yassin, jadi itu andaian salah dr seorang teman.

semalam ika seharian bad mood. myb sbb presentation BUT lps jumpa Mr.Ash die terus senyum sampai ke telinga.

thnx mr ash cause panggil sy tudung. nama manja lh tu :)

{pees // sy present psl produk tudung lh. jenuh nak cari member pakai tudung batu besar badak}

itu bwh pun pic sebelum belum presentation di dalam bk 8 :P

**


jom kita pegi dewan periksa dan lihat itu kerusi kosong untuk lelaki hensem macam fwzQram sje boleh duduk ya :))


yey, dh siap amik slip exam semua tadi. dup dap dup dap nak tunggu jadual rasmi keluar. best juga duduk dalam dewan smbil usha mamat hensem dari course lain. kalau bertuah dapat duduk sebelah mamat hensem dan bersemangat mahu menulis essey sampai mintak paper lebih.

{pees // mati koma lh aku kalau boyf baca ini}


oh sofar aku belum lagi tulis essey sampai habis satu buku. mayb aku kene belajar lagi menulis dari menaip. gila.


**

boleh tak ingat kan aku supaya jangan makan nasi lagi lepas ni. aku nak kurus lh. aku bosan jadi gemuk. jadi kan aku membenci nasi.

{pees // susah bila dh balik gombak nnt aku byk makan sbb nk jaga hati ma . esk balik gombak myb dgn dia :) sy ckp myb}

**

entry ke seratus yang tiada point. tiada belas kasihan. selamat tinggal air ber gas. dan maggi cap pama + kari letup. aku nak periksa lagi 3 minggu. akan sentiasa minum air kosong. selamat tinggal internet

ia aku poyo dlm satu entry ni sbb aku takkan tinggal kn semua itu sedih kan?


:47::47:



6 komentar:

  1. arini u koma lagi? bhahah :P
    ey yam, janganlah berdiet
    lagi best kalau badan makin gebu
    i nak badan mcm u :(

    BalasHapus
  2. hahaha i nk bdn cm u plk. cpt kite tukar bdn. mlm ni okay. u bc serapah nnt :P

    BalasHapus
  3. ok mlm kang i baca serapah whaha :P
    u balik naik ap yam?
    taberat ke bwk lappy ke hulu hilir T.T

    BalasHapus
  4. yey, dh siap amik slip exam semua tadi. dup dap dup dap nak tunggu jadual rasmi keluar. best juga duduk dalam dewan smbil usha mamat hensem dari course lain. kalau bertuah dapat duduk sebelah mamat hensem dan bersemangat mahu menulis essey sampai mintak paper lebih.


    haha.btul2 tu..stuju banget same ynn.dok sebelah mamat ensem membuatkan kite lg semangat nak jwb exam?tul tak gadis2 sume?hahaha~
    *mati kalau boyf bace*

    :P

    BalasHapus
  5. rara sayam. manede berat. i cbut bateri. xbwk skrg dh susah nk kemana aja.. whaha g pun kn naik keta :P u bateri u saiz bpe? besa x? bateri i prob lh, xbulih charging :(

    BalasHapus
  6. nana tau tape, haha bila pndg sebela tgk mamat hensem garu2 kapla. lg smng nk tulis essy ppanjang haha :P

    *utk dak spm, sila rekues duduk sbla mamat hensem shj ok :P

    BalasHapus

Terima kasih kerana membaca

Mari luahkan isi hati anda juga :)

1. Jangan emosi sangat tau.

2. Luahkan dengan nada comel.

Loading

Tumit

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

 Subscribe in a reader

ping blog
BUAT DUIT DENGAN CHURPCHURP
tak ada blog pun boleh dapat duit dari internet ! guna lah facebook dan twitter anda. MORE here !