Sabtu, November 01, 2008

#93 // cinta


hari ini dh masuk bulan NOV yey. :) happy bufday utk smua yang smbut bufday termasuk fwzQram sygg

{pees // lg 4 hari tauu :P}




rindu lh nak jumpa kau. sbb dh beberapa minggu kita tak jumpa

*nangis*

ni pun gambar lama kan.

*sedu sedu

bila lh kita akan kaya dan semakin dekat.

*esak esak*

aku janji aku masak kan yang sedap sedap untuk kau gemuk kan perut comel kau tu. pegang janji aku ni

*semangat


**


dulu aku suka kau sbb lirikan mata kau. comel + sepet + menggoda. hee geram. kau putih dgn bdn SASA dan muka berjerawat. tapi kan aku sukaa. hee

{pess // kenape bila muka jerawat korg tanak?}

LOL jerawat lh HOT tapi bagi lelaki hot mcm fwzQram dan izzudin.

**

kau dulu pemalu. ada sekali kau jauhkan diri dari aku. aku kan gedik dalam class pn nk msg kau. hihi comel kn masa tu. tapi skrg bila dah jauh, takda plak kita main msg dlm class. hihi hikmah lh kan :P

**

kau kedekut kan? aku mintak belikan teddy bear besar gadang kau kata nanti eddy dimadukan :P heee tapi aku tak kisah sbb aku syg kau. bagi aku, kau lh teddy bear besar gadang cuma belum masanya aku boleh peluk+cium+have a sex kan. bhaha sengal lh aku ni :D

**

best sangat sangat tahun lepas kita dapat celebrate ur birthday kan. makan chicken chop dekat PP. tapi kau ganas sgt. makan nasi lemak pulak. tapi aku belanja. aku gembira tengok kau happpyy bangat. lepastu kau suka order ais kosong dan aku? mesti air sirap. bukan bajet tapi aku tahu kau tak boleh minum manis nanti kau rse aneh :P tapi tahun ni kita tak dapat celebrate birthday kau kn?

takpa lh syg, nanti malam aku call kau kita gayut + hanyut dalam lautan asmara HAHA

**

aku bertuah dapat kau. kau dengan aku bagai langit dengan bumi tapi aku bersyukur bangat ada kau dlm hidup aku. even kau tak seromantik Jimmy tapi kau yang buatkan hidup aku berseri seri.

{pees // cewahh :P}

**

aku tahu kau nak simpan duit untuk kita kahwin nanti. mungkin 4 atau 5 tahun lagi lepas kita sama sama dh kerja. aku tak sabar lh syg. mwahh love u.

17 komentar:

  1. wah jiwang abes ni T.T
    i malu nak tulis gini dlm blog
    ckup sekadar send text yg indah2 utk dia aww :P

    BalasHapus
  2. haha entry bangun bangun tadapat tido terus taip tanpa backspace + edit edit lg. wuuu

    npe nk malu plk, heee bangga ap, dpt takluk hati seorang lelaki yang keras tp lembut, cmne tu? lol

    BalasHapus
  3. bahagianyaa dia .
    ngeee ~ :D

    BalasHapus
  4. heee sofar mcm bhagia tau. nnt ilang lh bhagia dia bila stat nk gaduh bagai :P

    BalasHapus
  5. kalau boleh jgn lh ilang bahagia tu T.T
    i pun dah mcm2 menimpa diri i dan hubungan i dgn syf kan yam
    tp i tetap rasa bahagia jugak T.T
    i tak nafikan, i jugak bangga memiliki dia
    tp itu dulu, skrg i dah kurang berbangga dan hanya bersyukur T_T

    BalasHapus
  6. i tgk pic u itu. rasa nak cubit cubit pipi u! :P

    BalasHapus
  7. yep. rara i nak kite sme sme tabah. cik cukis pn sme. kene sentiasa tabah menghadapi risiko. lelaki mudah lupa :P

    ey. comel kan?whaha :P

    BalasHapus
  8. weweet awek dan jejaka :D semoga ynn dgn si dia bekekalan la ya. inshaAllah.

    BalasHapus
  9. weyy aku bukan monyet.
    hahahaha.
    aku tak nah nampak ah bf ko. dak kos ape. sem bape?
    mesti bdak hotcat an.
    hahahaha.

    BalasHapus
  10. isk kau ni. jgn lh die pemalu weh :P bhaha
    die dip electrical engineering. kau jgn cr die plk. nangis aku 7tahun 7 bulan 7 hari 7 malam.

    BalasHapus
  11. nape u slalu wat mulut u mcm tu? u ni adik angelina joli katak ke? kehkeh. muka pakwes u mcm gay lah. wakaka

    BalasHapus
  12. cik cukis // selamber u je ey nk mengutuk i and bf i yg kacak tu :((

    ep mulut i spesis itik sket. bibir kecik sje nk bg cm tebal wkakaw :P

    amboi. abis encik F tu cm nyah je awwwwwwww

    *larik*

    BalasHapus
  13. mcm penah tgk je fwzqram tu..
    dak mane ek??

    BalasHapus
  14. muka bumi lh :P hahahaha org kapar npe?kamu duk mne?

    BalasHapus
  15. hiksss.
    seronok lak bc N3 neh.
    jujur habis.

    so sweet.
    =))

    opsss.name tuh ade gakla.
    hohoho

    BalasHapus
  16. aja : name ap kh? kiki :P jujur eh? tu lh yg tetibe tgn gatal nk menaip nya HAHA :P thnx aja :)

    BalasHapus

Terima kasih kerana membaca

Mari luahkan isi hati anda juga :)

1. Jangan emosi sangat tau.

2. Luahkan dengan nada comel.

Loading

Tumit

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

 Subscribe in a reader

ping blog
BUAT DUIT DENGAN CHURPCHURP
tak ada blog pun boleh dapat duit dari internet ! guna lah facebook dan twitter anda. MORE here !