Kamis, November 27, 2008

I miss You




tadi aku bukak myspace. dh berkurun comment yang aku mlas nak balas.

mys dh boring :) btw thx sape sape yg de add +





mata aku tertumpa pada itu. ia itu comment. yang ats itu

from my super best friend masa schl dlu =.=

rindu sgt dkt dia.

*mood sedih plis*

aku dan dia,

penah org kata kami ini kembar ta seiras. sbb dea lawa, aku comel jer :P
and kami rapat since form 1 sbb class sama. sjk itu aku dgn dia together bersama always. but ramai yang halang, ramai sgt yg cuba pisahkan aku dengan dia. sorang sorang org baru dtg dlm hidup aku. dan juga dia. mahu aku listkan? tiada payah lh, sbb nanti memburukkan mereka kan? aku sgt teman yang baik BHAHA.

*kembali kepada mood sedih*

aku dan dia,

banyak rahsia bersama. siapa first pakwe die pn aku tahu. dari form 2-5 kami tapenah dpt class same. pelikkan? kalau aku naik class, dia turun class, die naik class aku plak trun balik :P jadi ia tak konsisten lh. sedih kan?

tapi sbb feel tu, rasa itu buat kami semakin rapat. hari hari lpas balik class mesti aku call dia, kiteorg akan kutuk sape sape yg ad kt dlm class, BERDUA dlm telefon. best sgt gelak mcm org gila. lepas tu mula lh feel, touching bagai. tp serius aku suka dgn dia. dia sengal gila. sakit kepala aku layan dia =.=

aku tahu laki yg dia minat dan dia tahu laki yg aku minat ( smpai kiteorg gaduh sbb die pn sibuk minat laki yg aku minat. huh? ) so kite makin lah rapat kan. best best kami suka mkn kerepek :D

tapi,

lepas pmr, die masuk class sama dgn bal, ( bal ni awek plg lawa + kerek dlm schl ) n dorg jd rpt. ia aku jeles, sbb aku bukan class sama. and dorg minat smua sama. jadi aku jd jeles dan aku jauh kan diri lh kan, takkan nak dekatkn diri ( ini lh sikap buruk aku, suka lari dr mslh =.= ) plak. kemudian lama lama die dh lupa kn aku, dh jrg jumpa sbb class die blok lain, aku pn blok lain.

*sgt jht pisahkan kami :(*

sebelum spm, die jumpa aku. dia kata die akan pindah lepas spm. aku? aku cuma diam dan angguk. tp masa itu aku sedih. aku tak nak dia pegi. tp aku ego. aku buat buat mcm takpe , pegi lh. mmg serius byk benda berlaku pd kiteorg. and satu demi satu benda itu buat kiteorg makin jauh.

lepas spm, aku dgn bal n baby pegi rumah dia. bal bwk keta. best sgt. tp masa itu nmpk sgt kemesraan bal dgn die. dan aku cuma duduk belakang dgn baby n berbual secara mesra shj. HMM aku cemburu!

first date dgn fwzQram dkt luar college, pegi midvalley masa itu. dgn dia n boyf dia.tp dia lambat sampai. aku janji dgn boyf aku pukul 10. tp dia dtg pkul 12 and smpai mid valley pkul 2. kesian boyf aku, lama sngt tunggu. tp at least aku dpt teddy bear. BHAHA and ofcourse aku dpt tahu betapa sygnya fwzQram bila dia dpt tnggu selama itu.

*bby,maafkn i :(*

and itu, last kiteorg jumpa.

sebelum tu, dlm dua kali jumpa. masa abg aku kahwin + masa pegi times. serius kejap sgt jumpa. and lepas itu, semakin jauh dan jauh smpaikan aku terlupa wish bufday dia minggu lepas. kejam nya aku =.=

until today, dia bgtau die jumpa 2 pcuk surat before die pndah yang aku bg. aku tulis karangan SPM n bg dia baca, sedih sgt masa aku tulis. dan skrg, surat di dlm blog plk. HAHA

*kesat air hingus*

sedih. aku x pnah syg org mcm aku syg die. tp dh lain. and btol ckp die


*i wish i can get u back but i know it's impossible cz times change people n people changed time by time :( *


i miss u so much umairah binti abd jamal. im sorry.

13 komentar:

  1. huu.dulu slalu gak tgk umaira kt mys.skang da x.btul tu mys da bosan.nana ase cam nak delete je mys tu..haaa.okeh x?hee
    ape2 pon ynn cube r kontek blek dgn umaira tu..rapatkan blek ukhuwah tuh..
    best friend forever!
    ;)

    BalasHapus
  2. errr
    sedih kan bile kehilangan bes fren kite?
    akk pon same
    ni time dip kat segamt dlu
    wah
    sedih gle
    :(

    BalasHapus
  3. nana // dia ad oh dlm mys. tetiap hari online. msg dgn dia juga tp still jauh kn. dia cheras, i gombak. then i dkt batng bejuntai and dia dkt cheras. haih sgt sedih T_T

    kiteorg contact in mys. xmcm dlu dh. dia dgn member baru n i pn macm tu. sedih la :(

    BalasHapus
  4. kak mira // haihh, lagi lagi kalau kite dh anggap die adik kn. so mcm teguris lh kalau de org yg cube rmpas die.

    sgt sedih bila dh jauh ini haih

    BalasHapus
  5. haihh :( rara jugak mcm ynn. rara ada 4 orang kawan baik mse sch. then sorang tu dah terpesong mana tah, then dia cm tade dlm sejarah kitorang lagi. then tinggal 3 orang. yang sorang lg tu asyik mcm nk amik besfren i. wuu :( skrg mcm ilang bff je, sedih gila oh cmtu. ee

    BalasHapus
  6. tp skrg i ada ramaiiiii besfren. and yang betul2 bff i , YOU, syf && ann :)

    BalasHapus
  7. kan? haih, tiap mlm i nnges, kenape rmai sgt nk curi curi kwn baik org. pegi lh kawn dgn org yg tade kwn. sebok :(

    kite kan kwn :)) hee

    BalasHapus
  8. acik!!!..
    gy
    study la..
    ayarx!!!...

    BalasHapus
  9. cet, geget rmbt kng. org tgh sedih2 ni bahah

    BalasHapus
  10. Sedih owh pisah2 ni. Kenapalah org suka rampas2 bff org ni. Banyak kali kena macamtuh dulu.

    Dorang dengki sebenarnya :(

    BalasHapus
  11. lyana i love you so muchhhh :(
    thx for everything :(

    BalasHapus
  12. mairaa, i sygg u jgk bbe. sepenuh hati =.=

    BalasHapus

Terima kasih kerana membaca

Mari luahkan isi hati anda juga :)

1. Jangan emosi sangat tau.

2. Luahkan dengan nada comel.

Loading

Tumit

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

 Subscribe in a reader

ping blog
BUAT DUIT DENGAN CHURPCHURP
tak ada blog pun boleh dapat duit dari internet ! guna lah facebook dan twitter anda. MORE here !