Rabu, Desember 31, 2008

#128 // rinduu


rindu nak jadi mcm dlu =.=

oh kayy tahun pun sudah baru sudah bermula bermain dengan azam pulak :)

so
azam 2008

aku dh mencapai

// result mkin bagus.

// fwzynn sudah setahun tiga bulan

// dpt tambah member + tmbh keluarga =D

// tak dpt kuruskn badan lg =.=

and and now for 2009


aku mahu :

tmbh lg lg lg rmai member dan ahli keluarga, cpt2 la kakak ipar aku mengandung lagi and kakak serta abg aku akan kahwin =.= //

kene lebih berusaha untuk DL //

kene lebih berusaha untuk kurus BHAHA //

oh cukup 5 waktu //

cpt cpt amik lesen //

dpt tmpt praktikal yang best :) //

grad dgn cpt //

ade kawan rpt yang terlalu baik dgn aku. //

KAHWIN :D //


oh gler lame lh aku peram dlm draft. dr hari isnin. serius mls gila aku nk publish. ade je bende yang ganggu tau.

skrg ni aku dh berjaya install pekejadahnye dlm lappy yg aku baru format. blaja skit2 lme2 jadi bukit :D nama je budak CS tp aku ni lembap skit *nanges*

nanti lh aku update mls la. bhaha

4 komentar:

  1. KAHWIN?
    KAHWIN 2009?
    bhaha itu azam syfi ohh
    bila i ckp i tanak kahwin lg
    dia majuk. kah kah :P
    weyyy smoga azam u tercapai :D

    BalasHapus
  2. thnx syg bhahaha :P

    asl u xnk kwin lg?kn u nk cptannn :DDD

    BalasHapus
  3. wahh kawen..wah wah smogeee tecapai ek. jgn lupe jemput eyka tau!:P

    BalasHapus
  4. hee malu lah eyka ni :P bhaha ofcourse. nnt ynn bwt besar2 mcm mawi - ekin tu BHAHA

    BalasHapus

Terima kasih kerana membaca

Mari luahkan isi hati anda juga :)

1. Jangan emosi sangat tau.

2. Luahkan dengan nada comel.

Loading

Tumit

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

 Subscribe in a reader

ping blog
BUAT DUIT DENGAN CHURPCHURP
tak ada blog pun boleh dapat duit dari internet ! guna lah facebook dan twitter anda. MORE here !