Jumat, Februari 06, 2009

#139 // kawan.

hello.

aku skrg mcm pening lah. nak tukar blog ke or stay blog ini. entah lah. aku ada satu blog tapi untuk aku shj.

maknanya segala ketidak puasan hati yang aku rasa patut untuk bacaan aku shj, aku cerita di situ. di sini pulak aku cerita benda yang aku rasa "biarlh org baca"

hutang tag berlambak. since kawan unisel sangat menggilai tag. smpai bersepah sepah tag yang dorg arahkn untuk dibuat. kahkahkah begitu taksub dgn tag.

ia, aku pemalas bangat nak buat tag. sbb ia panjang bejela jela =.= tgk lh, kalau aku bosan selain mengedit layout blog ni dari berwarna jadi black and white shj, aku akan buat tag yang panjang itu.

kawan. aku rindu semua kawan kawan aku. mari lah berjumpa semula wahai kawan. tapi biarlah aku mempunyai wang sendiri kerana masalah wang kita terpaksa duduk diam diam.




umairah bt abd jamal. i love u, and i mish u. bila kita nak tengok wyg smbil pkai tshirt and slipar jepun lg? skrg makin berbeza, keluar pun bwk handbeg kan? :P


emi sazlina, jum tgk cite hantu? kahkahkah penakut ni :P



aly unajieha . dan kamu, fazliana nazri. aku rindu kamu berdua. :)



aly unajieha busuk, thnx jadi roomate sy, wek :P



thnx korg, housemate plg best lh :P




izzati dan zalikha jom rpt rpt lagi hahahaha :)

3 komentar:

  1. ohhh bebiiiii.... aimishu taww. i tak gile tag taw. jgn same kan ii. i kan spesialll. auwww. =)

    BalasHapus
  2. bebi aida //

    aww syggg u hot mama lhhh, sbb tu i sygg u lebih nghahaha :P

    BalasHapus
  3. acik..lawa gmbr tu kamu edit tp syg mataku..ooo.lelap.

    BalasHapus

Terima kasih kerana membaca

Mari luahkan isi hati anda juga :)

1. Jangan emosi sangat tau.

2. Luahkan dengan nada comel.

Loading

Tumit

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

 Subscribe in a reader

ping blog
BUAT DUIT DENGAN CHURPCHURP
tak ada blog pun boleh dapat duit dari internet ! guna lah facebook dan twitter anda. MORE here !