Kamis, Maret 19, 2009

#152 ; stalker.

hello.

tiba tiba hati jadi tidak sedap sbb selalunya yang sedap paru lh. best lagi lagi kalau msk merah kn. okay sebenarnya sangat lapar oh oh ini bukak saja internet mcm laju tapi sebenarnya boleh siap tidur esok pegi clss then balik tidur lepas berak siap sedia bru boleh abis loading dia. punya lh impak maksima dia tu mengganas gila kah kah kah.

sebenarnya seronok bila kawan sekuliah stalk belog kita. mayb die nk tgk siapa org yg kita benci or kite x berape nk berkenan dgn perangai dia dlm clss. lain org lain perangai. aku bukan jenis yg direct. aku seorang yg high context. kau tatau high context? nvm, xpyh tau sbb hanya student yg datang clss encik hasni je tahu :)

aku guna belog untuk luahan apa yg aku pendam. bukan belog je, kwn2 terdekat pun tahu ape shj yang x puas kt hati aku. tapi aku guna kan belog untuk org lain beri respon pd persekitaran aku. yang kita tapenah kenal or jumpa each other.

mayb budak clss aku xpaham medium belog ni mcm mane, sbb tu dorg ckp aku kutuk belakang lh, and so on, and yang aku nak tergelak, dorg suruh direct, face to face (F2F) nk ckp benda yg kita ta puas hati. okay mayb salah diri sndiri sbb aku ada KUTUK dia jugak, yes mayb salah aku buat dia juga ta puas hati, tp bila nk suruh f2f mcm ni susah lh, kau sndiri pn boleh mencarut dpn aku sdgkn aku tade salah pn dgn kau.

atleast kau kene tahu itu salah kau, and U STARTED IT FIRST not ME. so kau pandai, bukan kurang pandai nak fikir mana betul mana salah. and aku bukan jenis nk direct2 ckp, mmg aku suka pendam dlm hati and belog bwt aku cerita smua.

kau x paham aku and x knl aku, so jgn byk ckp psl aku, or kwn2 aku. kita satu kuliah, jgn risau lg satu sem, sem akhir jer lagi. afta that kau nk kutuk ka x puas hati ka, sukhati kau. sorry sbb kutuk kau but i need ur apologies for cursing me. aku betul2 tak puas hati skrg. dan aku hrp kau masih ada hati nak STALK belog bertuah aku ni :))




peace guys. i away sementara mengenangkan line streamyx zone yg mcm hayam nehh. aww takuasa mak :S

5 komentar:

  1. Komentar ini telah dihapus oleh pengarang.

    BalasHapus
  2. susah jugak ey kalau budak yang stalk blog kita lepastu nak marah2 bila ada terasa hati. hikhik =D

    btw , u buat tatau saja. dia boleh buat apa pun,kan ? dah perangai dia tak berkenan di hati u :)

    BalasHapus
  3. betul3 i setuju dgn rara.si amirah tu sibuk je lebih pastu x sedar kslhn diri.

    BalasHapus
  4. rara.

    i mmg tade kenan betul since awal2 dlu pn lh. tp hati kata x baik, kita satu clss kene berkawan each other even ta sebulu kn. dh byk kali dh die bwt perangai.hati asyik sabar saja. tapi bila dh smpai mencarut tu sapa pun hati jd panas.

    dan plg x suka bila yg lain pn ikut sama, rasa mcm, apa kah bodoh msih lg memprotect manusia yg bersalah? aih. i nk tgk smpai bila dia akn bepeluk tubuh smpai tada meminta maaf, i nk tgk :)

    *dia tetap itu org yg sama.

    BalasHapus
  5. zety.

    haihh. kalau mahu ungkit smua mende yg die buat. yg menunjukkan betapa tak hormat nya dia pada kaum perempuan, abis lh satu dunia pn mahu menghukum dia.
    bia lh. aslkn satu hari dia sedar dia salah.
    :)

    and hrp hati dia yg keras tu jd lembut lh. and sedia nk minx maaf pd gadis innesen neh :)

    BalasHapus

Terima kasih kerana membaca

Mari luahkan isi hati anda juga :)

1. Jangan emosi sangat tau.

2. Luahkan dengan nada comel.

Loading

Tumit

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

 Subscribe in a reader

ping blog
BUAT DUIT DENGAN CHURPCHURP
tak ada blog pun boleh dapat duit dari internet ! guna lah facebook dan twitter anda. MORE here !