Kamis, Maret 05, 2009

#148 // happy bufdayyy :D.

hey hey. kamu tada dwet nk membagi hadiah pada diri ini? ta pa ta pa sila membagi hadiah di sini shj :P kah kahkah

*sgt memnjadi tada kisah. tp rara kene bg jgk hadiah kah kah kah












aku mmg baik tade memaksa pn *tetibe :P


selamat hari lahir kepada diri sndiri. auchhh aku masih muda :D

update


hari ini 4 march 2009. aku dah dua puluh tahun hidup =.= dan zaman budak budak belasan tahun serta hingusan sudah berjaya di buang keluar tingkap =.=

thnx pd yg wish. and and pada yang tada wish lagi sila wish sepantas mungkin kah kah kah :P

semalam tepat pkul 11.15 smpai rumah lps clss FOD1263. mcm biasa semua bwt mcm ta tau hari kebesaran pulak. sempat lah aku memakan megi tomyam sbb seharian tada makan. lps tu minum air limau ais yg masam gila. aww sdp *tada kaitan dgn cite sbannye

lps mkn mata ngntuk jadi memgosok baju lh untuk clss pagi ini. aku mula syak wasangka lps acik z and acik anem mula belari2 di hall. menunggu masa yg sesuai sbb aku sgt berwaspada *sebenarnya mrk takut baju yg dgosok terkena bedak. :P

malangnya bila aku leka baca mms happy birthday dr bekas rumate acik tasneem, mereka terus menyerang dgn bedak. wuyoo wangi i nyahhh. cuma menjadi nenek lh sedih btol sbb aku sudah tua.

masing2 ejek =.= ta suka mcm ni. smpai ke cls plak masih juga memanggil aku nenek. pdhal aku baru 20. dn abg abg di cls aku pun sebuk kata aku dh tua. dh jd nenek lh, pdhal dorg lg tua. sedih hati aku. pilu ja

tp sebenarnya best sbb kwn2 rmai yg mengingati. ada juga yg lupa. tapa, aku ta da kesah. :D

oh fwzQram? pkul 3 pagi baru wish. bernyanyian lh dia smbil aku ni tgh mamai sbb dia lmbt sgt wish. aku dh tidur nyenyak baru nk menyanyi.

masa tu nak merajuk, tapi ta jadi kah kah kah lepas mendapat panggilan hati terus suka bhaha :P mengada2

btw thnx thnx kepada yang mengwishhh. moga moga doa kalian termakbul. boleh la i kahwin dgn cik fwzQram, murah rezeki i dan pnjng umur i. hihik



lupa nak tngkp gmbar. asik tngkp video je :P


18 komentar:

  1. ALAMAK
    lupa nak wish

    takpe lah bia ku jadi orang pertama (konon) wish HAPPY BELATED BIRTHDAY!

    Hehhehehe

    BalasHapus
  2. i mestilah akan membagi u hadiah semasa kita berjumpa nanti. jangan worry sygg. i syg u. appy birthday babyyy :) bahagia selalu tau! =P

    BalasHapus
  3. epy2 bufday kawan kuh.
    selamat ulangtahun haha bak
    lagu imran ajmain haha

    BalasHapus
  4. happy birthday syg. sorry lmbt. i tataw bile bday u. semoga panjang umur and happy selalu.!

    peace!

    BalasHapus
  5. Happy Birthday Dear.


    gumbira2 slalu.
    :D

    BalasHapus
  6. atira ruslan ;

    bhaha bufday aku today lhhh btw thnx darl <33
    kau org petama yg comment. okay lh kan bhaha

    BalasHapus
  7. rara sygg ;

    wuyoo. sgt menanti. jantung bedegup je nk menjumpa u. kah kah kah :P

    *eksaited nk jmpe u n dpt hadiah kah kah kah

    thnx rara syggg

    BalasHapus
  8. fezal ;

    oh terharu gila aku weh. thnx u very much :)

    *kau nyanyi lagu tu utk aku? gila terharu aku nnt tersipu malu saja kah kah kah

    BalasHapus
  9. kumbangkecil comel ;

    heee.today lh bufday i sygg. thnx thnx thnx :D

    BalasHapus
  10. _tuLanG.iKaN.kEwL_ ;

    thnx sis vujiee :D

    BalasHapus
  11. x tau pon birthday ko...

    hepi birthday..... semoga panjang umur n jodoh... klu kahwin jangan lupew ajak aku skali tau......

    BalasHapus
  12. happy birthday ynn syggg :D

    BalasHapus
  13. matju ;

    bhaha tamo lh keco satu cls nnt smua kata aku nenek tua plak ;(

    huhu. i/allah kalo de rezeki and kite msih cntact lg, ofcz aku ajak smua bdk dpi

    BalasHapus
  14. bella yasmin ;


    thnx sygggg. hik2 malu i *kemalu2an

    BalasHapus
  15. selamat ulangtahun.
    i dah leave hadiah utk awak.

    BalasHapus
  16. Happy BElated Birthday Kak Ynn !!

    Semoga bahagia dan sukses selalu..

    BalasHapus

Terima kasih kerana membaca

Mari luahkan isi hati anda juga :)

1. Jangan emosi sangat tau.

2. Luahkan dengan nada comel.

Loading

Tumit

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

 Subscribe in a reader

ping blog
BUAT DUIT DENGAN CHURPCHURP
tak ada blog pun boleh dapat duit dari internet ! guna lah facebook dan twitter anda. MORE here !