Jumat, April 17, 2009

#160 ; sims.

hello.

aneh pada diri sendiri. lagi 3 hari, tolak hari ini dalam dua hari je lagi nak berjumpa dan berkasih sayang dengan kertas paling takut nak berjumpa. tapi diri ini masih degil, malas tidak mahu mendengar arahan, sila behenti menghadap lappy, tapi masih kekal di hadapan lappy, siap mengupdate belog pulak.

*nangis*


ques : berapa banyak cd sims di dalam picca ini?


bhaha, skrg aku dh addict dgn sims2 balik. tau tak setiap kali nak final setiap sem yg lepas, aku akan main sims sajo, lepas final takde pulak aku nak main kah kah kah sengal ubi. aku tatau ape yg sims ni buat, dia kasi apa tah kt aku smpai ta do nk study bagai =.= dh lh tiap kali nk final pulak and yang kelakar + kesian nya dgn acik ayun itek lh sbb die kene bekalkn cd² sims ni utk aku. hihi



hidup dalam sims mcm best, mewah gila, smua yang kita nak, mesti dapat. lagi² guna cheatcode yang best mcm motherlode, aging off, aspirationlevel19 buat aku jeles gila. boleh tak dlm real life aku dpt buat macam tu. kalau ta de dwet, so boleh tekan ctrl + shift + c and type motherlode dlm box tu.

haihh, sims oh sims knape kau buat aku jeles ni =.= tapi satu je kekurangan dia, kau kene follow arahan sajo, kalau kau nak buat lain, mesti kene mrh + bebel dgn pemain yakni aku lh bahhaha :P



and paling best time sims² tu kahwin. pehh mmg masa tu aku rasa, aku yg kahwin plk hihik :P btw sims yang aku create aku pilih yang sebijik sajo dgn diri ini :) hikk, yang lawak nya, baru aku tau housemate aku ( akk senior bilik dpn aku ) rupanya addict juga dgn sims, and now acik zana pn terikut2 gk hihik.

dh dh, nak smbung study( er, ye ye nak study lh, bukan menghadap sims lg =.=) .

eh eh eh, sims3 dh release kan? mayb 2010 baru smpai malaysia KOT. hik :P

28 komentar:

  1. akak hunny skew glew men gme nie..tiap2 ari ngdp gme nie..dr pg smpi mlm..hoho..

    BalasHapus
  2. hunny.

    serius? ini serius? hihik, skrg pn ynn addict nk menggila sey main, dh lh final nk dkt. gila betul skrg pn still main lg.

    kakak hunny collect berape byk expansion?

    BalasHapus
  3. wow!mcm gila best je.
    kak ynn!nak jugak.pleaseeee *buat muka comel* hehe.
    mne blh dpt ni?
    alaa nnt anna msuk unisel blh pnjm kn?kahkah :DD

    BalasHapus
  4. anna.

    lawa x kak ynn decorate rumah sims?wkakakak :P semangat nk gila betul tyme2 nk final ni bhahaha

    oh ohh, dpt mana? ey ey mesti lh dr kedai, satu cd rm10 tauuu. cuba kira ade berapa cd, bahah :D

    betul ke msuk unisel?sure kalau anna dtg rumah kak ynn, hihik tp kak ynn ada cuma bulan 7 nnt and masa tu last semm.

    cpt2 rebut peluang betemu fwzynn di bulan 7 nanti. bahahahah

    BalasHapus
  5. nanti i jumpa u nak mintak u semua itu , boleh kah ? :D

    BalasHapus
  6. rara.

    kene bwk skali lappy tau terus install smbil kite tgk wyg wkaka :P

    BalasHapus
  7. aha...
    aku pon suke sims!
    da lama x main da..

    kalau main mesti jadi playboy, tu la elemen penting dalam sims versi aku..
    muahahaha :D

    BalasHapus
  8. spatt.

    wohh asik woohoo je keje kau eh? kureng je bhaha. aku suka family aspiration, br best buat baby dgn hubby yg penyayang.wkakkakaa

    *alamak terlebih sudah =.=

    BalasHapus
  9. weee (:
    i punn suke giler sims.
    byk gakk expansion yg i dh de.
    tp x sebykk kamu.
    *jeleshhh (:

    BalasHapus
  10. RoseNatasha.

    aww, sweetnya nama kamu. wah peminat juga? okeh boleh bergabung tenaga menbiakkan sims lh mcm ni bahahah :P

    ohh, tu pn rumate i cmpur2 dgn my cd, so jd byk lh hihik :P

    BalasHapus
  11. i tk reti main games tau.
    yg i reti main pet society jek..
    lappy i bersih dr games..
    hikhik..
    *bangga*

    BalasHapus
  12. bella yasmin.

    bhaha sengal lh bell :P i pnya lappy mmg penuh dgn games, nasib baik x minat cs. kalo tk abs lh penuh hardisk.

    hoi hoi sims ni la game plg besar tau. mkn berape gig tah dlm hardisk =.=

    BalasHapus
  13. ok ok nanti i bawak lappy sekali datang unisel . kita lepak sama sama sambil install okek ? eh kejap unisel ada wayang kah ? :D atau u boleh jumpa i dekat shopping complex ke ? OU nak ? :D

    u know what , beberapa jam lepas , CD sims yang kakak i belikan patah , terduduk oleh adik i -.-'

    BalasHapus
  14. raragulakapas yang manis.

    wahh, u nk dtg unisel?hihi best2 guna highway ke utara lg sng,msuk dr sg buloh and keluar ke bkt tagar. hihi, ohhh wyg di lappy msing2 lh hihik, ou? sureeee cume kene ade driver i lh hihik

    hoi apsl adik u duduk kn cd tu =.= bahah lawak lh adik u, mst u menjerit sakan?

    u dh install ke blum sims nye?

    BalasHapus
  15. bebii i nak tuduh u pakai lappy pink mcm i jugak kan222? alaaaaaaaaa... kechewa i terus nak tuka vaio. hahaha. tggu i masok one in a million dulu ah tu. pastu menang sejuta. boleh i belanje u sekali. tp u kne vaio itam lah. mcm u. huahuahuahuahua. ampunn i garau taw ehh gurau. u pun chantek lah. sihitam manis. cheewaahhh. hahah

    BalasHapus
  16. aida.

    u pkai dell juga ka? wkakakakakakkaka tp slh lh bebbii, i punya merah tauu, u nk msuk oiam? tomok sure mng lh, u mane ckup tnggi cm dia. awwww okay gurau kasar.

    bhahahaha i hitam manis pn dlm putih tau yang. bahahahahahhahahahaahha jom kawin :PPP

    BalasHapus
  17. woi mesti men ase beromen an sims kO?
    wuakakaka.
    aku suka but lappy aku lembab nak mati.
    dari dulu tak dapat install.
    hahahahahha =D
    best ah sims.
    sumpah best.

    BalasHapus
  18. eny kuat woohooo.

    bhahaha sengal, kau sme je cm kwn aku yg acik zana tu, die kalo men sims mst pk nk beromen je, buat baby byk2 smpai benimbum anak wkakaka :P

    alalal, kau x format ke lappy? kasi ringan ke beli lh hardisk smua muzik ke ape ke ltk lam tu so bole install sims plk :P

    BalasHapus
  19. bhahah bebi. bape byk akuan ehh akaun u ?? tamak halobaloba lahh. hahah. i final setaat 23 abes 3mei .. i tawu u pun final. pdan muka. haha

    BalasHapus
  20. bebi aida mantap gila.

    bahahahha i mmg tamak weh, rse nk bolot smua. nnt nk buat psl resipi + business apak den, lepastu business mama den lepastu mst nuffnag i melonjak2 wkakakakakak *muka puas hati dpt berangan mcm tu*

    ecehh mcm amboi2 lh asik2 verangan vidup kejadah :P

    hoi hoi 23?i start 20 :((((((

    doakan i lulus dgn a+ tau syggg, i doakan u jugaa =D

    BalasHapus
  21. hwaaaaaaaaaaa
    sedih sedih
    nak jugak cd sim
    :(
    stiap kali beli msti xle download
    FCUK!

    mana u cr smua cd neh :(((

    BalasHapus
  22. pika.

    weh weh jgn jeles suda :|
    beli lh syg,mane leh dpt free,bhaha slalu beli kt kedai yg jual game byk2 satu cd rm10 do.
    kdg2 beli kt psr mlm je.

    *slalu pn beli mst x dpt install. berape byk rugi :((

    BalasHapus
  23. hish2..nak pnjm sume cd2 uh..plizz!!!

    BalasHapus
  24. hish2..nak pnjm sume cd2 uh..plizz!!!

    BalasHapus
  25. nena.

    oh ohh nk cd ka? kene dtg sini bwk psp dlu tau bahahahah

    ni sme koleksi aku ngn ayun loh :D

    BalasHapus
  26. haha , dekat pasar malam pun ade jual sims kaaa ?

    BalasHapus
  27. akakk !!! wahh .
    sy minat GILE sims nih .
    tp,ade due jew cd nyer
    nkk beli jaoohh berbatu2 kedai .
    sis buad lah delivery sale untokk sims nih
    cmfirm sy beli (:

    BalasHapus
  28. sangat menarik, terima kasih

    BalasHapus

Terima kasih kerana membaca

Mari luahkan isi hati anda juga :)

1. Jangan emosi sangat tau.

2. Luahkan dengan nada comel.

Loading

Tumit

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

 Subscribe in a reader

ping blog
BUAT DUIT DENGAN CHURPCHURP
tak ada blog pun boleh dapat duit dari internet ! guna lah facebook dan twitter anda. MORE here !