Rabu, Mei 06, 2009

Masa lapang.

hello guys and gegirl.

tahu tak betapa seronok bila dh lepas smua final tapi bila cuti² selamat 3 bulan ini betul² buat aku ni sangat lah bosan. kan bagus ada suami mcm cik puan ini, boleh saja ke sana ke sini lagi² kalau suami bercuti tiba² mcm tahu² sajo isteri sangat boring.

mungkin akan ke zoo negara bersama suami dan anak² yang sgt berderet lepas itu jalan seakan ratu elizabeth ke sepuluh dgn muka bangga sbb suami ada di sebelah dan anak² berderet di belakang kemudian muka sgt riak dan bangga sbb *eh brape byk kali nak pusing ayat? pening tau pening =.=

itu kalau ada suami, ini kenyataan tunang pun belum lagi, baru nak setahun tujuh bulan pun kapel kecoh semacam sudah seratus tahun kawin. *i/allah* kah kah kah. harap si pakwe pandang lah belog kekasih hati yang inginkan sangat sebuah perkawinan hahahahahahbahahaa. okay gelak sebab menggatal ta hingat dunia,ta hingat allah =.=

okay berbalik maksud sebenar entry ini adalah saya *apa kh saya pulak tadi aku kan?* ingin membangga diri sebab berjaya menggoreng mee goreng. ia tiada bukti sbb malas nak tangkap gambar mee goreng selepas di masak. kah kah kah apasal kene tangkap? kenapa bukan cekup atau .. ?

kedua aku *apasal bertuka lg kata ganti nama pertama ni?* berjaya menghabiskan masa boring dgn menghias kotak mineral air kosong dgn wajah yang baru. kah kah kah *apasal ketawa?*

fungsi? untuk menampung segala brg yg di bawa balik dari hostel =.= ia tuan² dan puan² apa ingat sikit ka? byk tau kah kah kah *gelak smpai lalat teringin nk masuk dlm mulut?*




1. sebelum
2. selepas

cntik kan wrapper tu? kalau ta silap diri sendiri lh aku beli masa dating dgn fwz dkt mid kah kah kah. lepastu aku tampal dkt papan lembut supaya papan lembut jadi lembut seperti aku kah kah kah lepastu mula lah perasan yang diri selembut papan lembut?

sudah2 mari tgk selepas selepas pulakk.



1. atas
2.tepi

kah kah kah mana bawah dan belah tepi sana? oh itu ada rahsia lh kot. eh yg bwh mana lh boleh mentangkap @ mengcekau pic lh bukan? sbb bwh sudah ada bahan di atas. kah kah :P apa ni saya tak paham apa saya ckp *kenapa lh asik tukar kata ganti nama diri pertama ni* =.=

apa? ada gambar bersama bakal suami? kah kah kah kah kah. *noktah tiba²*

kalau teringin nak isi tempat masa kosong seperti aku, sila lah register dlu dalam website ini kah kah kah :P

okay. korg tgk af kan? apa fungsi afmasuk?aku nak undi lh diri sendiri untuk masuk kah kah kah. ehem, sila afmasuk YNN dan hantar ke 33399.

14 komentar:

  1. hihi comelnya bila u dah sedar betapa boringnya hidup i . eceh . maksud i , terbosan bosan dekat rumah taktahu nak buat apa . chibi mana ? pergi main dengan chibi . mesti bosan sebab chibi suka tidur =P KAH KAH KAH i nak afundi masuk syafi lah .

    BalasHapus
  2. rara sgt comel mcm honeystar.

    kah kah bentuk honeystar mcm bintang lepastu er okay harini asik merepek, lg2 lepas bc belog cik puan chika =.=

    er, taau tape kah kah kah,skrg i dh dpt rasa pengalaman u sbg surirumah fulltime bkan part time mcm i kah2

    er, chibi? die mmg xbole harap, petang td i bergusti lengan dgn dia, habis calar balar tgn i yg lembut ni :((((((

    mcm mane nnt wang hantaran kene diskaun lh bkan? =((( chibi mmg nk kene msk asam pedas lh. T_T

    BalasHapus
  3. haha.
    lawak la ynn nih.
    cepat2 la kawin dgn fwzz..
    lame xmakan nasi minyak ni :(

    BalasHapus
  4. time2 cuti panjang ni, apa kata Ynn belajar masak ke, menjahit ke..
    buat persediaan utk menjadi isteri solehah dn kesygn mak mentua..hahah

    amacam?

    *ceh, suro org..sndri xmo buat..

    BalasHapus
  5. nana.

    haha :P lg lawak nana ni nk suro ynn kawin kah kah kah dh tentu lh tiada siapa nk tlg bg bantuan lepas kawin dh la kami belum keja

    bhahaha er, okeh2 nnt ynn invite lh kalo kawin okeh :D

    BalasHapus
  6. ain.

    hahahahha :P skrg ynn otw bwt benda di ats cuma menjahit je =.= bila nk guna ni trus rosak kah kah kah :D

    BalasHapus
  7. aku ngan nana memang sehati sejiwa nak suh ko nie kahwin awal2..... cuti 3 bulan nie cukup sangat nak wat persediaan nak kahwin tuh.......



    p/s: aku nie asyik2 komen pasal khwin je.... hope masin la mulut aku... :p

    BalasHapus
  8. matju.

    aku ta kesa nk kawin, aku risau nnt siapa nk saport hidup aku dgn suami sbb msing2 pon x keje agi an. bahaha

    *hopefully :D kalo ade anak raja nk kat aku lg bgs, hari2 aku belanja ko mkn kt bendang,chiken cop bhahahahaha

    BalasHapus
  9. hehe sgt comel lah kotak itu. dan entry ini SGT KELAKAR. :)

    BalasHapus
  10. inn.

    haha kenapa? ta layak kah?kah kah kah kah

    *gelak smbil kentut

    BalasHapus
  11. dianna.

    comel sbb saya comel kot kah kah kah

    er, entry ini ada peluang ujibakat rajalawak x? :D

    BalasHapus
  12. Jom kawen ramai2!!

    aku pn nk kawen gak.. isk isk

    BalasHapus
  13. ryehanna

    bhahaa :P smua pn nk kawin, abis lh koma nnt nk pegi sana sini byk wedding kah kah kah

    BalasHapus

Terima kasih kerana membaca

Mari luahkan isi hati anda juga :)

1. Jangan emosi sangat tau.

2. Luahkan dengan nada comel.

Loading

Tumit

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

 Subscribe in a reader

ping blog
BUAT DUIT DENGAN CHURPCHURP
tak ada blog pun boleh dapat duit dari internet ! guna lah facebook dan twitter anda. MORE here !