Jumat, Mei 29, 2009

Anda annoying.


sepuluh perkara yang buat anda annoying di mata saya.



pertama sekali morning korg. ini sarapan hari ini. segelas milo dgn bertabur² milo di ats. saya suka macam ni sbb saya suka makan milo bukan minom milo ;p sila sila pegi buat milo sendiri sambil kita berbual secara bersentuhan keyboard dan bersenyum² seperti kera sumbing =.=

apa ini pagi² sudah keluar ayat menjengkel²kan ni? apa pasal? hik pagi morning moody padahal bulan mengambang dah lepas apa cerita?

hahahahaha ini bukan pasal moody ka apa, saja mahu share sepuluh pekara yang buat saya annoying dgn anda. anda di sini bukan bermaksud anda yang sedang baca atau tiba² perasan yang saya tujukan pada diri anda. bukan bukan. ini secara general. bukan tuju pada sesiapa, takira di dlm belog atau di luar rumah er, atau di dalam rumah juga ;p

okay nak mula dgn apa ini?

pertama, anda terlalu peramah sangat sampai tak terlayan dgn ramahan anda. er ada ada satu org saya jumpa, sangat ramah sampai hilang air liur berborak dgn dia, tacukup saliva ini bila berborak sbb terlampau ramah kah kah kah =.=

kedua, bila saya pergi sesebuah kedai, mest worker die sangat bermuka masam =.= apasal kene masam muka? macam haritu baru nak menghabiskan duit dgn beli brush teeth holder tapi bila tgk muka cashier dan sales girl die, trus letak balik kah kah kah ;p

ketiga, rumah saya adlh corner lot dan di sebelah jalan ramai mat rempit bermain masak² bunyian yng sngt annoying. haihhhh rasa nak lastik seseko.

keempat, saya paling ta suka bila ber ym dgn saya, anda memsg secara belambak² sumpah malas nak layan.

kelima, anda lalu di dalam belog saya tapi tidak tegur atau comment entry saya. yaaa saya pn annoying pada diri sndiri jika saya lalu di belog anda tapi ta tegur. hee jangan sombong sgt ya ;)

keenam, terlalu baik sgt sampai membuka pekung di dada, kene kiss dgn pakwe pn nk cerita kt org ke dik? simpan dgn pakwe atau diri sndiri sudah la nanti kalau, saya cakap KALAU dah clash tak ke malu kwn² pandang serong dkt anda ;)

dah dah ckup itu je yang mampu saya berikan kah kah kah ;p

23 komentar:

  1. ehem . yang terlalu peramah tu , i ke ? wkaka :P ey ey i pun sama dengan u , paling benci pergi kedai muka sales girl masam mencukaaaaa !

    BalasHapus
  2. 1 sebab kenapa Kak Ynn annoying di mata Balqis ;)
    Selalu gelak kuat2... (taip macam ; bhahaha, wkakaka :D)

    Hahaha.. Tu pun boleh jadi sebab ke? Hu3, Kak Ynn jgn amik hati yaa.. Balqis gurau gurau jee.. Kitaa kan satu geng Rakus! :P

    BalasHapus
  3. my name is AinJumat, Mei 29, 2009

    "minum milo anda jadi sehat dan kuat"

    ceh, dr kecik mmg minum milo sbb tu da besa jd kuat dan sehat..haha..milo sgt sedap lah bukan..lebih2 lagi kalau dibuat milo ais, yg pekat dan kaw2..pastu tabur milo secara berkilo2 di atasnya..pergh..mak mentua lalu kt blkg pn xperasan punya..
    hahaha

    BalasHapus
  4. aaaa.. jgn annoyed ngan aku kalo xtinggal jejak.. nanti i geget! hahaha

    weh..same ar. xsuke gile tgk org yg kejenya kena deal ngan org tp muka masam2

    huh!

    BalasHapus
  5. nana ni menjengkelkan ynn ke?? :(
    ynn jom tetuka no phone nak x??
    bleh msj2 ;)
    heee
    tinggalkan kt ym nana pun oke :)
    hmm..
    btw nana xsuke g kedai kalau org kedai tu ikut je blakang nana..
    mcm nana nak merompak kdai dia je..haih..

    BalasHapus
  6. rara.

    haha jgn lh ckp cmtu sygg bukan u confirm di atas ini tiada kaitan dgn u wkaka ;p

    tau takpaa, lepastu smcm kita ni muka perompak duk ikut ke sana sini, cheitt! i kuar je lepastu wkakak

    BalasHapus
  7. balqis.

    smpai hati balqis jengkel dgn kak ynn sbb kak ynn suka gelak scr besar² an wkaka ;p

    elehh, kak ynn xkesah lhh, xnk kwn balqis wekk ;p

    BalasHapus
  8. ain.

    hahahaha tu lh psl, kalau ynn dkt hostel, pagi petang malam mst ada secawan siap tabur milo kt ats, and yg penting, snggup turun cafe beli ais bwk balik hostel bahhaha

    *tp kt rumah dh jrg minum sbb minum air msk je =.=

    BalasHapus
  9. ryehanna.

    hahahahhaha aku gila jengkel dgn kau bahahhaa

    tu ah psl, and sbb tu aku sedar diri tamo keje mcm tu sbb aku ske masam mke wkakkaka
    =/

    BalasHapus
  10. nana.

    ehhh tak tak mana ada menjengkelkn =.=
    okay2 nnt ynn email nombo phone hahaha ;p

    er, yess! btol mcm kite nk curi ke hape, kalau lh ynn ni mmg xde adab ke sopan santun ke, mmg ynn dh pegi kt muka dorg tnjuk purse beribu2 duit syiling wkakak ;p

    BalasHapus
  11. "kelima, anda lalu di dalam belog saya tapi tidak tegur atau comment entry saya. yaaa saya pn annoying pada diri sndiri jika saya lalu di belog anda tapi ta tegur. hee jangan sombong sgt ya ;)"

    sumpah terasa tahap mkn jeruk plg masm lepastu rasa nk potong lidah sebab msam gile membabi buta. kahkah. okehh dh komen. kahkah

    BalasHapus
  12. aida.

    wkakakakakakkakakak gila teguris la perasan kau ni? bhahahahhaha

    *terharu sbb bebi dh terasa gila babi hahaha

    BalasHapus
  13. kahkah. wehhh bebi mmg selalu terasa mcm babi taw. kahkah. wehh gile wehh. i rase kucing tu dh siap wet dream dh setiap kali mentengok i kahkah. gile gersang. awwww tak sanggup i mengkendong anak kucing. kahkah

    BalasHapus
  14. anna pun dr dulu suka je mkn milo.HAHA.syokkkkk.

    yg bab salesgirl tu, anna xsuka yg bila masuk je kedai.
    dok ikut je mana kita pergi pstu tnya ada pape blh tlg ke =.='
    annoying gilaaaaa.

    BalasHapus
  15. aida.


    haaahahaha jgn la terasa mcm babi sgt nnt abis lh hari2 kene samak die rkwkakka, tu ah sal bebi, die dh abis air kot asyik igtkn u, wkakakaka ;p

    er malaysia miracle lh mcm tu u melahirkan anak kucing wkakakakakakka

    BalasHapus
  16. anna.

    hahaha dr kecik pn dh biasa kan? dlu ynn x suka btol minom susu so mama tukar bg milo, hik

    er, tu la psl :( haiyaa dia tanya bole tlg bole tlg tu die tau ke ap yg kite nk, kite sndiri pn xtau nk beli ape, kah2 ;p ye la dtg sekadar nk tgk2 je

    BalasHapus
  17. penjenayah.merah.jambu.Minggu, Mei 31, 2009

    1 benda yang buat ko sangat annoying ialah mempamerkan milo itu pada waktu aku tersangatlah dahage tapi tadek stok milo kat dapur.
    ase nak cepuk2 anda dan milo anda.
    hahaha

    BalasHapus
  18. penjenayah.merah.jambu.

    hahahahahahhaa soryyy mana aku tau ko nk bukak belog aku tyme2 aku ngah tayang milo hihi tkpe nnt aku pos laju ey ;)

    BalasHapus
  19. Addeena DzakwanMinggu, Mei 31, 2009

    ynn, nak milo:D



    eh kate sepuluh? balance lagi empat?

    BalasHapus
  20. deena.

    bhaha jom pegi mydin beli milo 3in1 sepeket wuhh hari2 buat milo tabur ais pehh ;p

    er, masa taip ada bila publish dia disappear lh bhhahaah ;p

    BalasHapus
  21. kak ynn,

    haha.dah ada orang terasa la ni.huhu.:'(

    saya komen ya!komen!tinggal jejak!bhaha!:P

    Adakah saya semua itu?iskk..=.=

    BalasHapus
  22. weyh2..
    cm tau je yg ke6 tuh cpe..ahaks...
    hehehe
    len...windu laaa..

    BalasHapus
  23. zana.

    hahahahahahah rindu korg weh, rindu nk msk lepastu paksa ko dgn anim mkn wkkakkak ;p

    apa cita tasnim?suruh ayun update belog eyy? cite psl tasnim dr awl smpai akhir hahaha

    er, weh ko tau ke?bhahahaha diam2 suddey, kang dia terasa kang hahahahahahaha

    BalasHapus

Terima kasih kerana membaca

Mari luahkan isi hati anda juga :)

1. Jangan emosi sangat tau.

2. Luahkan dengan nada comel.

Loading

Tumit

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

 Subscribe in a reader

ping blog
BUAT DUIT DENGAN CHURPCHURP
tak ada blog pun boleh dapat duit dari internet ! guna lah facebook dan twitter anda. MORE here !