Minggu, Mei 24, 2009

Men-takut-kan.



dua perkara yang paling mentakutkan pada jiwa diri hati usus limpa jantung lemahkan shahw er, ia dua perkara bukan tiga atau empat atau sepuluh perkara yang mentakutkan. er apa perkara dua itu?

yang pertama, hari bermula exam atau peperiksaan. betul x? mesti kecut segala organ bdn smpai tgn pn jd mcm reput er bukan mcm kecut mcm tgn ida nerina tu kot? kah kah kah.
er x baik lh kutuk org wkakakak ;p

yang kedua, hari utk mengambil result atau keputusan exam atau peperiksaan, betul x? wah wahhh, aku dh berjaya lepas dua bende yang mengecutkan ini malam td ;p

okay buat pengetahuan anda, sebagai pembaca yang kadang² x baca pn entry cuma mahu sy masuk dlm belog anda sekadar menaikkan traffic, saya akan bercuti selama 3 bulan. ya 3 bulan bermula bulan ini, mei. jadi selama 3 bulan ini saya akan duduk di rumah mcm cinderella, er bukan mcm mkcik cleaner lh membersihkan rumah, makcik tukang msk utk memasak dan sbgnya.

jadi sem pendek yang spatutnya saya masuk pada 30mei ini saya akan skippppp ;p eceh mcm tali skipping la eh eh ;p

oleh itu, saya akan lepas dari exam pd sem pendek ini, tapi akan menjadi tertekan kerana 16august adalah bermulanya sem terakhir. wuhhh *lap peluh.

btw saya nak ucapkan beribu ribu lemon terima kasih kepada lecturer saya. puan suzi yang sgt cute, bagi sy A. syukur. dan lain² lah. ohhhh dr.setyawan sangat kedekut lh wkaka ;p pdhal masa exam sy main taram saja okay lh dpt B ckup lah tu ahahhahahaha ;p

en.hasni, maaf sbb sebuk nk tahu saya dpt berape, hari² kene layan saya mcm org gila dalam ym. kah kah kah. nak tgk en.hasni x? hensem gilaa. cuba baca entry ni. hahahahaha

okay lah, smpai di sini saja. btw tahniah pada ika (3.88), zety (3.78) intan (3.63) atira (3.67) dan acik yana (3.3) saya sayang ayunaa. mwahh

er apa yang 3.88 3.63 tu? itu adalah saiz er tembikai kah kah kah kah ;p



keputusan yang biasa² sebagai student pemalas, suka main sims dan siap mandi sungai dgn kwn² kah kah kah. semua sbb satu jer, sbb saya pandai bodek lecturer wkakakakka ;p

notaJari; lepasni turn eny dan bella ;ppppppp
notaJari2; nanti update lagi kalau ada update hahaha

40 komentar:

  1. wahhh..!!
    congratulations!!
    i takot lah. rase mcm ade repeat..iskk..:(
    mntk2 result i ok..

    BalasHapus
  2. bella yg comel? er mcm x sesuai kot kah kah kah

    u cntk lhhh, i je comel wek ;p er jgn begitu, fallacy of catastrophic hahahahah

    mksudnye belum pape lg u dh fikir bukan2 hee ;p btw jgn fkir bukan2 bole pengaruh nnt wekkk ;p

    BalasHapus
  3. saya sayanggg kamoo juge lenaaa..
    :)
    mwahh..

    BalasHapus
  4. ayuna.

    awkk kishh kite ke? heee suka suka, nnt nk kish pp awk, lg2 waktu grad nnt hahahahahhahaah

    sy syg awk gila babii hahahahaha

    BalasHapus
  5. bangga jap kawan blogger aku neh hebat!
    congrates weyh!
    haha.
    lama gler xcontact kau.

    BalasHapus
  6. congrate sygg :P
    hope lepas ni dapat result mcm ni jugak or lbh bagus ke apa . tahniah tau . sygg u

    BalasHapus
  7. khairul helmi.

    wehh syukur gila aku ade parent, kwn2, lecturer yg baik gila oh slalu doakan aku ahahaha.

    bangga?bagus2 kau belanja aku ciken cop pon cntik ;p

    BalasHapus
  8. rara.

    sygggg thnx hee ;) syggg u byk gila. slalu bg smngt. dh la i xstudy, u la slalu teman i hahahaha

    BalasHapus
  9. wah2!
    manyak A!
    tahniah ynn! :)

    BalasHapus
  10. waaaaaaaaaah!
    cun r!Dekan ok!
    congras2!
    gd luck tuk next sem.
    mg sentiasa dpt result yg baik ok.;)))

    BalasHapus
  11. hanim.

    alhamdullilah ni smua sbb lecturer yg baik hati gila hahaha ;p okay2 hanim pn moga dpt A smua hee

    BalasHapus
  12. aja.

    heek malu lh =.= uh uh okay okay nanti aja pn sme tauu thnx aja ;)

    BalasHapus
  13. ynn~~~~
    grrrr..

    JELES3....
    erm..well,congrats dow~~
    pointer aku drop~
    pergh~~~
    huhuuh..

    susah tol subjek sem lepas..hahah

    >> aku gi 31may ni~~
    hehehe

    BalasHapus
  14. ko cuak ke time nk exam?aku tak pun. kol 9 masuk exam, kol 8:15am baru g buy pencil, pen, ruler n lain. wakakakaka!

    BalasHapus
  15. aku kutuk kau kat blog aku~~
    aku marah giler ngn kau..
    geram2..
    isk~~grrrr

    BalasHapus
  16. dba.

    bhahahahhaha xpe aku beruntung sbb lect aku je la bhahah ;) er, okay2 smoga ko slmt happy n bhgia kt sne ;) heee

    BalasHapus
  17. lizz.

    wkakka ko mmg la org tua. =.= kt unisel mana bukak lg kedai buku kah kah kah

    BalasHapus
  18. tahniah ynn!!
    keep up the good work..
    dapat DL..^.^

    BalasHapus
  19. nana.

    alhamdulilah ;) hee thnx nana, u pn harus la mengdapat DL okay hihik2

    BalasHapus
  20. yanaaaaaaaaa! cngrtssss!! gile la. tiqa plak yg chuak nihh :|

    BalasHapus
  21. semua dak pompuan dapat Dean List, tahniah semua.....

    BalasHapus
  22. pergh..
    x leh blah..

    komen atas bukan main kutuk..
    (kutuk diri sendiri ke?) he he..

    tapi bile bace lagi...
    adeh3...
    hehheeee..

    BalasHapus
  23. size tembikai? ngaaahaha..tembikai siapa?

    BalasHapus
  24. tqa comel.

    heee ;p thnx sygg. hahaha nnt korg plk, hee xsbr nk tau hik2

    matju.

    alhamdullilah smua kiteorg dpt, yg best intan la sbb first time dpt DL and 3 above.

    BalasHapus
  25. mrs mooon.

    hahah ;p bukan slalu pn nk kutuk diri sndiri ;)

    BalasHapus
  26. arsyad.

    er tembikai apek yg jual tu la kah kah kah

    BalasHapus
  27. err..
    tahniah!!

    jom men skipping..
    kah3

    BalasHapus
  28. ain.

    meh tali skipping kite share hihik. thnx ;p cpt blanja org hik

    BalasHapus
  29. bagde untuk twitter merdeka 2009. sila ke http://sejuk.viere.net.my/2009/05/26/twitter-merdeka-2009/ dan donwload badge disana,thanks, saya sokong twitter merdeka 2009!!

    BalasHapus
  30. wehh gile wehh. kau dok men sims siket2 pun dpat 3.61. kahkah. apekate the whole period of the exam, ka men sims tibai2 kaw kaw baekk punye. gerenti 4.0 dowhhh. kahkah

    BalasHapus
  31. aida.

    aah an? rugi gila, baik aku main sims je sbb soalan exam smua soalan sims, aku rse smua pn tatau lh mcm mane u bole tahu ni bebi? wkkakakakakakakaka

    BalasHapus
  32. pentingnya menjaga usus dan limpa

    apakah??

    BalasHapus
  33. joe.

    er kenape penting? er apakah balik kah kah kah

    BalasHapus
  34. anna.

    xckup teror lg kot br 3.61 je =.=

    BalasHapus
  35. tahniah miss ynn..
    best of luck utk next sem :)

    BalasHapus
  36. eqin.

    thnx sygg, i doakan u juga okay ;)

    BalasHapus
  37. erk..
    xde duet nk blanje..
    nk blanje diri sndri pun berkira nih..
    hoho

    BalasHapus
  38. wah!!! sis hebat..
    congrats sgt2 taw..

    BalasHapus
  39. niesah.

    er manede hebat lh =.= rsenye kalo ynn x memain confirm dpt 4.00 ;((((

    BalasHapus

Terima kasih kerana membaca

Mari luahkan isi hati anda juga :)

1. Jangan emosi sangat tau.

2. Luahkan dengan nada comel.

Loading

Tumit

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

 Subscribe in a reader

ping blog
BUAT DUIT DENGAN CHURPCHURP
tak ada blog pun boleh dapat duit dari internet ! guna lah facebook dan twitter anda. MORE here !