Selasa, Agustus 04, 2009

brooch ribbon bag.

tahu tak, minggu lepas kecoh satu belog ada seorang peminat hello kitty balik dari singapura beli item² yg serius comel lepastu kiteorang smua terutama I semacam jelous.(betul kan eja jelous? ke jeleous?) cute item itu ada macam² kegunaan terutama mentipu org termasuk I yang serius comel neh ditipu-tipuan =____________________= KAH KAH KAH

tahu tak? kerana cute item itu saya terpikat pada salah satunya iaitu bag HK bersaiz sederhana yang berharga $1.50 atau diconvertkan menjadi 3.66543 MYR? aik, SAYA pun berminat? aik SAYA pun berminat? aik SAYA PUN BERMINAT? +_______+



eh eh, siapa cakap saya ta MINAT hk? siapa cakap? kah kah kah serius comel kan kalau saya pakai item berciri HK. eh tengok pic di atas, saya mem-pakai brooch berbentuk HK, kalau ta nampak maknanya akan mendapat anak, aiyokk ta kawin lagi da ada anak? oh kejap² siapa baca surat khabar semalam, mayat-bayi-tersangkut-di-lubang-najis-sekolah-agama tsk sumpah keji siapa yang lahirkan bayi tu, perempuan tu mmg lah kau, patutnya perempuan tu kene sumbat² masuk dalam lubang najis tu, betul pnya pandai kan? +_______________+



eh sudah la straight-to-the-point, ewah macam best je main sengkang songkit ni kan? hihi hari sabtu yang lepas, saya dah siap cop dekat gadis HK itu yang saya nak bag HK berharga 3.66543 MYR tapi terpaksa lah membatalkan hasrat yang comel sebab balik dari driving clas mama bagi bag yang besar gila siap boleh sumbat chibi dalam bag tu KAH KAH KAH.

tahu tak? dah lah bag berwarna pinky , berjenama avon lagi tauuuu, BHAHAHA. jadi dengan berbekalkan brooch comel dan juga cute ribbon dari ribbontales, saya pun tenyeh² dekat bag tu supaya menjadi manis dan comel seperti saya :P actually macam nak kasi randomly la satu brooch dekat sane, satu brooch dekat sini tapi sebab ada jenama AVON so saya tutup la dengan brooch yang comel²



jadi lah bag HELLO BROOCH and RIBBON saya dan boleh lah saya sumbat chibi bawak pegi clas. kah kah kah :P

22 komentar:

  1. kwn aku ade sorg giler nak mati ngn HK..sampai kete kancil die..die cat ngn HK nyer gambo woo.hahaha

    BalasHapus
  2. lizz.

    kt unisel pun ade sorg MAMAT tu susah gila hidup tanpe HK, abis satu kereta die smua HK bantal HK apa semua HK.

    aku pnya eksaited tnggu smpai die abis keje an, tgk2 laki tu fuhh comel cm bob af wkkakakakaa

    BalasHapus
  3. hihi :P comel bag u . dan comel mama u tauuu sebab kasi bag tu dekat u . patutlah u hilang , u pergi update ey ? hihikkk . hoi . i nampak brooch tu so i tak mendapat anak lah wek :PP

    BalasHapus
  4. rara.

    comel kan? cuma tnggal i nak decorate muka HK atau beli bantal HK lepastu tampal kat bag tu mst lagi comel AHAHA :P

    ehem2 u dh kawin nnt bru dpt anak kembar banyak2 tauuuu? :D

    BalasHapus
  5. comelnye beg. suke suke.. =3
    nk sumbat chibi dalam tu? kesian dia.. kelemasan nanti.. hihi

    BalasHapus
  6. sheqeen.

    i igt nk sumbat faweez tapi mcm kesian plak boyf sndiri kene sumbat ke apatah haha jadi i sumbat je la chibi eceh :P

    BalasHapus
  7. Hoi beg ni besar eh?
    Nanti kalau rindu fwz kan , masukkan dia dalam beg tu then bawak masuk bilik.
    Kahkah.

    Eh , mieya pn da ade brooch tau :P

    BalasHapus
  8. mieya.

    haah bag ni besar, nak masukkan zul pn boleh HHAHAHAHA

    ehem fwz tapayah laa nnt die telipat2 nnt dh longgar :P

    ehemmm dh ada brooch ehh? yey boleh masuk group dhh hihi

    BalasHapus
  9. nk jugakkkkkkk...
    ehehehe..

    :P

    BalasHapus
  10. mieya.

    er kalau die kene lipat die mcm dh ta tough mcm tu la hihi :P

    BalasHapus
  11. HK haha taksub. ;p

    fezal mohd datang kembali ke blog anda lama tk melawat. ;)

    BalasHapus
  12. ayuna.

    nak apa? nak cium atau nak kene lipat2 masuk dalam bag bawak pegi cls? hihi syggg ayuna comell

    BalasHapus
  13. fezal.

    serius rindu dgn kau HAHHAHAHAHA

    aku belum taksub lagi, alhamdullilah hihi

    BalasHapus
  14. wah..
    cute la hello kitty...
    hik2...
    saya suka pink!!!hik2..

    BalasHapus
  15. rai.

    hihi mst u jelessss sbb i ada bag pink dr avon eceh :P i bace belog u pn i tauuu u mmg suka pink hihi

    BalasHapus
  16. hooi baik ekau ngaku cpt!

    ekau nak bwk chibi kaa nk bwk azwan ali dlm beg abonn ekau tu pi klas?!

    kih kih kih

    BalasHapus
  17. ynn apa kata ko hadiahkan kat anak aku nanti patung HK,baju HK,beg HK hahaha..
    mesti anak aku sayang ko nanti..

    err lagi satu asal kat blog ko byk sgt kutu babi
    hahaha

    BalasHapus
  18. blowie.

    err, bwk azwan ali nnt u plak jeles aww aww aww, meh la i masukkan u dlm bag tu, nyummy :PP

    BalasHapus
  19. pjan.

    anak ko kalo girl boleh la bg kalo boy takkan aku nk bagi HK? kakakwkaka eh tp kalo aku bg baby ko brg2 HK ke doremon ke, ko bg la aku ipod touch tu eh? wkakaka :P

    ahh sengal la ko kutu babi lk, HAHAHHA

    BalasHapus
  20. benda camni pon jelez

    pompuan oh pompuan

    aku dah klik nuff ko

    nanti datang klik aku punya lak ek

    BalasHapus
  21. matju.

    HAHAHAH mst ah weh bende kalo cntik xde sape yg ta jeles heh :P

    okay boleh saje heh

    BalasHapus

Terima kasih kerana membaca

Mari luahkan isi hati anda juga :)

1. Jangan emosi sangat tau.

2. Luahkan dengan nada comel.

Loading

Tumit

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

 Subscribe in a reader

ping blog
BUAT DUIT DENGAN CHURPCHURP
tak ada blog pun boleh dapat duit dari internet ! guna lah facebook dan twitter anda. MORE here !