Senin, Agustus 31, 2009

Windows 7.

ramadhan ke 10.



first sekali saya nak bagi heboh satu dunia, saya dah join skali guna win7. KAH KAH KAH. so far dah boleh install photoshop cs3. heh saya rasa benda paling penting kena ada adalah photoshop cs3 T_____________T

last 2 week heboh satu twitter pasal win 7. saya pun macam heh apa yang best sangat win 7 neh? tsk T______________T bila saya tengok rakan kelas saya, matju yang kacak dan tampan bergaya menggunakan win 7. terus hati berontak rasa mahu juga. jadi this week bila balik, abang saya kecoh pasal win 7. ye lah kecoh² pun sila upgradekan lappy adik kesayangan awak ni.

saya dah gila dengan theme yang berwarna pepel ini. sila jeles HAHAHAHA.



latest pic yang saya godeh dalam lappy. ada satu pic yang saya rasa fuhh T______________T. gambar ini bukan saya yang capture. teman saya yang capture. lawa kan? act lagi gelap sebenarnya, biasa lah kamera power pehh :D

*lokasi gambar ini di pusat pelajar unisel.


Selamat Hari Merdeka ke-52 MALAYSIA

*heh, entry paling pendek di alam semesta ewahh :P babai.

40 komentar:

  1. i jeles . i ada file semua win7 . tapi tak berani buat sendiri . haha . i jeles bukan bermaksud apa-apa . ini jeles yang ikhlas dari hati .

    BalasHapus
  2. saya da pakai gak...ahaks...lg ok dr vista

    BalasHapus
  3. huyooo dah pakai win 7

    skunk tggl zety je belum try lagi

    ko tahu kan win 7 x support CAD 2009

    skunk aku tgh donlod versio 2010

    x tahu sempat siap ke x

    maklumlah torrent nie slow sket

    mintak2 la cepat siap

    BalasHapus
  4. Original ke windows seven versi crack ?

    BalasHapus
  5. aper spesel nyer windown nie...?
    adakah die lbh kurg vista...?
    adakah stgh software leh instal kat sini...?

    BalasHapus
  6. wahh...
    canteknya...
    tibe2 terasa nak jugak...hohoho

    BalasHapus
  7. alamakkkkk,hilang dah geng windows XP!

    hahaha,nak je upgrade tapi takde masa :D

    BalasHapus
  8. meh nak jawab komen orang yang bertanya

    1st : blackskin

    skunk nie kalau nak guna yang ori ala2 full version guna la version BETA @ RC. Tapi kejap je la sebab tahun depan key expired. tu pon bukan full version sebab version nie untuk percubaan je. Kalau nak guna yang full version buat masa skunk guna version crack je la.

    2nd : azree

    win7 nie karya berjaya jika dibandingkan dengan vista hasil gagal. lembab plak tu. Win 7 nie dia dah baiki kelemahan yang terdapat dalam Vista. Booting pon laju dari windows xp. Pasal software tu ada yang boleh install ada yang xboleh, maklumlah benda nie baru lagi, so nk software yang up-to-date.

    3rd : blowie

    ynn dulu guna vista, bukan xp. so ko x ilang geng xp. aku dulu ye guna xp, skunk dah guna 7, ok la, tapi aku still rindu kat windows xp aku....

    to ynn : sori ganggu ruangan komentar ko.. hehehe

    BalasHapus
  9. rara.

    hihi berani ah u nk upgrade2 apa smua. i risau betul tesalah format sbb x pnah buat ke apatah walaupun tgk ada org buat mcm senang heh :P

    alahh, standard lah tu jeles kejelesan tapi jgn smpai benci membenci sudah la ey ;)

    BalasHapus
  10. ~0~

    heee. lagi smart kn? i laikeee :D

    BalasHapus
  11. matju.

    ahahaha, akhirnya aku pkai gak. tu la aku ckp kene balik rumah dlu tanya abg aku cmne smua hiks.
    ehh, tu la nnt aku pujuk zety pakai hahahaa :P weh taleh sapot ke? alahai cmne nehh?

    fuhhh moga2 sempat la ko download. tp dia ajr 2009 kn?

    BalasHapus
  12. taz

    jgnnn la benci i T______________T

    BalasHapus
  13. blackskin.

    yep yepp original kata abg saya ;)

    BalasHapus
  14. azree.

    wahhh jgn la tanya saya yg nerd ini T_____________________T kene byk gugel la ey. sorry

    BalasHapus
  15. nedy.

    hahahahah cantik kn? mula2 mcm tanak lepastu bila si matju dgn kwn2 smua kecohhh gila pakai win7
    trus teringin gilaa. hahaha :P

    BalasHapus
  16. blowie.

    eh ehh, i pkai vista la T____________T skrg dh pkai win7. cpt la upgradeeee :P

    BalasHapus
  17. matju.

    fuhhhh panjangnye ulasan ko HAHAHA btw thnx matju sbb tlg hiks.

    *apahal2 kalian msg saja matju ya ;)

    BalasHapus
  18. dia kate sama je version 2009 ngan 2010

    asenya x sempat donlod, skunk baru

    62%. kalau x sempat mintak ngan cik

    fairuz je la. kalau dia x de aku akan

    sambung donlod balik dekat ostel..

    huhu.. gpon tggl sket lagi, nak

    cancel sayang....

    BalasHapus
  19. best..best...bila la saya nk merasa W7, stakat ni pakai vista ori je... best gak.. blh update window setiap minggu.

    BalasHapus
  20. matju.

    fuh gila lah 62% je lagi. ko dh nk balik ehh? ko naik moto ka balik weh?

    aah minx je la encik kacak tu hahaha T____________T tp risau plk kalau ta dapat install. cmne nk buat asgmnt nnt. fuhh

    BalasHapus
  21. syin.

    jomm laa upgrade to win7. kalau duduk dkt kuala selangor or kelantan boleh jumpa matju :D die boleh upgrade kn teheeee.

    BalasHapus
  22. Owh~
    So Abang yang buatkan.
    Kawan kata windows vista boleh upgrade free ke windows7 nanti tapi ada syarat-syarat la setahu saya.

    Cik Ynn tahu x apa syarat2 dia?


    Setahu saya orang2 yang baru beli laptop sekarang dan ada la kot bayar lebih sedikit dapat license key untuk upgrade ke windows7 bila dipasarkan nanti dengan secara percuma(padahal dah bayar lebih masa beli laptop). :p

    Malas pakai versi windows7 crack, ramai je member pakai tapi masalahnya tak dapat update dari microsoft.
    Sekarang ni pakai original windows vista home premium, lepas pasang RAM 2G baru la laju nak loading. :)

    BalasHapus
  23. lepas nie nk try gak lar window 7...
    download torrent slalu kat mane ekk...

    BalasHapus
  24. ynn, leh ke ek upgrade dari window vista ke window 7? interestinglah.

    BalasHapus
  25. Hoi lawa gilaaaaaa theme tuuuuuuuu
    :)

    BalasHapus
  26. nak kena jeles ker???oo ok..aku jeles ler.hehehe

    BalasHapus
  27. HepyMerdeka!
    wah lawa la pic!

    nak try la use my SLR
    xD

    BalasHapus
  28. windows 7 punye interface cool n smart mcm vista.. performance lg tip top drpd windows XP.. try compare booting XP ngn win7, ternyata win7 lg cepat.. hebat!!

    software yg x compatible tu bleh cuba google sbb dh byk source yg bg solution utk bolehkn install kt win7.. maksudnye kene hack skit la software tu bg support kt win7.. simple je.. just ikut step2..

    driver memang xde masalah sbb win7 dh pack sume driver yg perlu ada. tp ada gak driver yg kene install sndiri mcm driver grafik kad, ape sume laa.. bleh tanye di twitter.. ramai otai kt situ.. hehee..

    paling best.. BOLEH UPDATE WINDOWS walaupun versi crack..

    tinggalkan XP.. jgn pkai windows vista.. pkai la windows 7.. berbaloi baloi.. *wink*

    BalasHapus
  29. windows 7 lak..
    ade effect ke kalo sblm ni gune vista?

    BalasHapus
  30. blackskin.

    ouh ya abang sy yg buat heh ;) act kalau ada apa2 yg encik blackskin nk refer, boleh refer dkt matju ituw saje ;) kalo nk hrpkn ynn ni, x dpt la nk nolong hiks :P

    BalasHapus
  31. azree.

    try la hiks. if nk boleh msg matju je ;) click dkt nama dia heh.

    BalasHapus
  32. mun.

    leh rsenye, kwn ynn upgrade without format pn tapi kalau nk lebih teliti boleh tanya matju ey ;)

    BalasHapus
  33. mieya.

    lawa kan? HAHAHAHHAHA benci ahh asl tah lawa sgt kaler pepel neh. tsk

    BalasHapus
  34. rizputra.

    hahaha, bagus jeles byk sket tau :P

    BalasHapus
  35. eazy.

    happy merdeka encik eazy hiks, lawa ey? thnx, ynn guna nokia 5610 je tu :D ta pakai SLR pn wekk :P

    BalasHapus
  36. anarm.

    wahh setuju dgn ko hiks, psl software tu fuhh berpeluh aku T__________T

    btw mmg la pkai win7 berbaloi heh.

    BalasHapus
  37. nana.

    rasa nya mcm xda effect tp byk software tak saport la. nana kalau rse2 ada soalan or beminat nk guna, nana msg la matju tau ;)

    BalasHapus
  38. weyyyy aku nak gak win7 tapi an syg ape beza dye doh sebenarnye?

    so far berat tak?
    aku mmg pakai xp.
    aku tgk vista member aku cam cipan je lembab nak mati.
    hahaha.
    nak mintak kv ah pasni =D

    BalasHapus

Terima kasih kerana membaca

Mari luahkan isi hati anda juga :)

1. Jangan emosi sangat tau.

2. Luahkan dengan nada comel.

Loading

Tumit

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

 Subscribe in a reader

ping blog
BUAT DUIT DENGAN CHURPCHURP
tak ada blog pun boleh dapat duit dari internet ! guna lah facebook dan twitter anda. MORE here !