Minggu, Maret 28, 2010

(Update) chokolate kegemaran ramai toblerone warna kuning.

selamat pagi.


ini hari mari kita bercerita tentang cikedis kesayangan i, tiap masa kalau boleh mesti nak cikedis semacam ini. agak agak kalau kelu tak tahu nak bagi i apa masa bufday i, i tadahkan tangan sahaja menerima toblerone HA HA HA dah la mintak hadiah lepas tu demand nak toblerone (siapa cakap macam ini, kejap lagi sembelit 3hari 3malam HA HA HA ) T__________T


i suka gila gila gila dengan toblerone, serius suka sangat. dalam dia ada macam nut dengan honey kot lepastu bila hisap hisap cokolat tersebut akan terasa honey yang super best. gua suka honey dia je sebenarnya HA HA HA ah betul la rasanya honey kn? ke i slh T_______________T

lepas tu toblerone ni bentuk dia aneh, aneh amat sampai rasa pelik apasal kau 3segi? susah nak sumbat dalam mulut T______________T tapi tak apa, demi honey kot yang sedap gua terima sahaja walaupun boleh megurangkan duit sbg trainee sbyk rm300 tu KAH KAH KAH tapi kan kalau gua nak beli sndiri toblerone ni, memang gua tunggu emak lagi bagus HA HA HA gua tatau ah, dia mahal kan? tapi lagi sedap dari ferrero rocher. ha ha ha

gua suka white and yellow and blue sahaja, jangan gatal gatal nak tawarkan dengan yang hitam. gua memang tak suka lah dark cokolate. memang tak best pahit lepastu membazir sebab tak makan HA HA HA memilih lu minah? LOL memang la tak boleh telan dark chokolate :( rasa dia aneh. tsk (walaupun dark chokolate adalah terbaik tsk )


sekarang gua nak suruh siapa siapa dari langkawi tu tolong lah hantarkan sepeket dua toblerone yang pelbagai jenis dalam satu bungkus yang comel comel tu dekat gua, email kalau nak address. HA HA HA HA

ha, gua dah bagitahu apakah chokolate kegemaran gua, sekarang, lu bagitahu pulak. kalau siapa tak bagi tahu, esok sembelit HA HA HA HA

UPDATE : kalau lu org perasan, toblerone tak ada tanda halal, aku tak was was cuba macam terfikir. kau rasa tak apa yang aku fikir?

okay bai.

20 komentar:

  1. wah!!!
    Toblerone...
    ynn... i pown suka tuh yunk!!

    x bosan makan...
    ahhh..
    tiba2 ngidam plak...

    BalasHapus
  2. erm, saye pn suka gak coklat nie... tapi, jarang ar dapat makan sebab, asyik beli kinder bueno je.. (keluarga penggemar kinder bueno..) hehehehe

    BalasHapus
  3. suka juga coklat kuning ni..mmg raasa dia pahit skit bbanding coklaat2 lain...saya? vote for apa2 coklaat yg btajuk MILO :)

    BalasHapus
  4. salah u petang ni i nak gi rembat i ni cokolat. tapi pilihan hati i selalu nya snickers yo. nyum nyum.

    BalasHapus
  5. Saya suka.....

    Kinder Bueno
    Toblerone
    Crispy

    Waaa, Kak Ynn ckp fsl coklat! tergugat imanku.

    BalasHapus
  6. suka snickers! yummeyh! :D
    dgn kitkat chunky, ferrero, kinder bueno, time out, wowwie~~ meleleh air liur gua x))

    BalasHapus
  7. woy woy betul ke honey dlm tu? aku rasa mcm lain ja. tp ntah ar. haha. aku ske ceklat hershey's, m&m's plastik wne biru, dan kit kat. heee. cadbury black forest pn layan gk. oke dah hapal? nnt jmpe jgn lupa belikn oke? hahah

    BalasHapus
  8. suka tobleron! scgtten pun ok gak..xmanis sgt..hee

    BalasHapus
  9. suka tobleron! scgtten pun ok gak..xmanis sgt..hee

    BalasHapus
  10. wah..peberet tuh........Toblerone.hahha

    BalasHapus
  11. my mum baru lek dari labuan tadi.
    die borong coklat sampai rumah nie dah macam choc factory!
    gile banyak.
    oh ye..
    tobleron pon ade.
    sile jeles. haha!!!

    BalasHapus
  12. saya dari langkawi :P
    Kedai Haji Ismail Group tu depan ofis je >:)..menyetan plaks kat sini :P

    BalasHapus
  13. Grrr , sedap !!! ><"
    NAKK !! =D
    hahah xD

    BalasHapus
  14. sedapnye... mmg favorite i ni =)

    BalasHapus
  15. dark chocolate lah sedap.
    haihh lidah kak ynn ade something wrong tu.
    jumpa doctor cepattt!

    haha :D

    BalasHapus
  16. wah..suka gak toblerone..:D
    kalau ada lebih..leh share..muahaha..


    p/s : like ur blog.. so sweet. :) maybe sbb u suke coklat kot :P

    BalasHapus
  17. tkr background lagi? hahaha

    obbies? anda boleh geng ngan justkhai

    BalasHapus
  18. u,toblerone memang xde tnde halal kalau u was2 toksah makan nnt boleh jatuh haram.i tetap suke cadbury dari lain2 coklat;P

    BalasHapus
  19. akak pn hantu toblerone.nantikan entry terbaru akak k haha

    BalasHapus
  20. suke gak mkn toblerone.
    tp plg suke mkn cadbury..huhu.sedaaapppp...

    BalasHapus

Terima kasih kerana membaca

Mari luahkan isi hati anda juga :)

1. Jangan emosi sangat tau.

2. Luahkan dengan nada comel.

Loading

Tumit

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

 Subscribe in a reader

ping blog
BUAT DUIT DENGAN CHURPCHURP
tak ada blog pun boleh dapat duit dari internet ! guna lah facebook dan twitter anda. MORE here !