Jumat, Maret 19, 2010

I'm going to the Gatsby Deodorant Street Fair

selamat petang.



ini petang, lepas cerita pasal entry binatang disusukan, anak ditinggalkan pagi tadi, ini petang baru teringat ada email dari nuffy yang comel suruh i buat entry berkisarkan deodorant. dulu i pernah lah pergi event anjuran nuffnang, so maknanya ini kali kedua kalau i terpilih HA HA HA

deodorant atau nama saintifik obat untuk membasmi bau busuk adalah satu benda wajib yang perlu kita pakaikan di badan sendiri. ini i cakap betul, kalau tak pakai deodorant nanti bau busuk semasa di street fair akan menganggu deria bau orang lain. sedih tak sedih tak? jadi sebelum ke street fair nanti pastikan uols pakai deodorant.

ini detail untuk ke street fair tersebut. siapa yang terpilih sila jumpa gua dekat sana HA HA HA HA


Date: 17th April 2010
Time: 10am till 5pm
Venue: Front Foyer, Ground Floor, Berjaya Times Square, Kuala Lumpur


dekat street fair tersebut, akan ada berbagai aktiviti menarikk, kenapa aku cakap menarik? sebab kau akan tengok ada hot air ballon sumo wrestling, bukan yang import dari jepun aku rasa, ini yang kita kene pakai baju sumo tu kot HA HA HA dan juga gladiator battle dan dan dan bermacam macam lagi sumpah aku cakap aku excited gila HA HA HA. oh oh dan paling aku excited sekali, siapa siapa yang pergi ke street fair tersebut akan mendapat angpau rm50 selepas anda pulang dan kehadiran anda pada street fair tersebut disahkan. rm50 dohhh siapa tak mau bagi aku lah HA HA HA



hoi bukan itu sahaja, kalau engkau adalah bertuah, engkau akan membawa pulang hadiah sebuah gadget cool bernilai rm15k GUA SANGAT EXCITED. kira aku macam bertuah habis lah ni padahal aku kene bersaing dengan 399blogger yang lain pfft.

dan yang paling bertuah sekali, kau orang akan berjumpa dengan aku HAHAHAHAHAHAHAHA.

ketiak lu busuk, bawak gatsby deodorant okay? gua tak sanggup nak bau doh. HA HA HA btw mangsa pertama gua nak cari dekat sana si otak ketat, geram siot dengan entry entry dia. and ofcourse gua akan cari gatsby deodorant ini sebelum pergi and siap bawak pergi sana kalau terpilih. sebab gua terpaksa bersaing dengan beribu ribu bloggers untuk jadi 400bloggers terbaik. kira macam gua akan macho lah macam ni HA HA HA



sekarang kau orang pergi buka ini laman website untuk keterangan lanjut : http://www.gatsby.com.my/streetfair

17 komentar:

  1. nak jumpa nak jumpa
    mintak mintak ada kawan nanti sbb tak pnh join event nn before ni sedih kan T_____________T

    BalasHapus
  2. bez nyer kamu smua dapat pegi..
    aku xdpat pegi......
    =(

    BalasHapus
  3. kalau kakak keja kat KL lg,sure kakak pegi T__T

    BalasHapus
  4. hahaha. yang, u nak jumpa ai ke? aww. ai segan lah. wakakaka. tp ai kasik tahu awal-awal. ketiak ai basah oke! agagaga. eh kalau tak terpilih bleh gk ka menebal kan muka g gak event neh? hahaha. rasa cm tak terpilih ja. entry u ag bagus dr ai lorh :)

    BalasHapus
  5. warghhh kak ynn gi tmpat deodorant ni bila ?
    alaaa jom la gi hot air balloon festival ! hoho merayu ni tau tak.
    jom jom !

    BalasHapus
  6. hoi semua bakal bakal yang pergi. nanti kita buat entry khas untuk siapa yg pergi tahu? HA HA HA

    husna. hoi mahaall laaa rm10 sekali naik berapa minit sahaja HA HA HA

    BalasHapus
  7. nabil .

    ada juga? okayy, insyallah :)

    BalasHapus
  8. YNN SILA JUMPA I DISANAAA :)
    PLEASE PLEASE PLEASE MSG ME.
    TAHU KAN NAK AMEK MY NUMBER KAT NE.
    hehehe

    BalasHapus
  9. dianna.

    kalau confirm i diterima, nnt buat entry khasss, lepas tu buat group dekat facebook senang nk contact contact HA HA HA

    BalasHapus
  10. saya terlalu sibuk dan cabuk. T____T

    nak pergi tapi kaki sudah patah (baca= takdak kete)

    oldabest yana!

    BalasHapus
  11. aku dapat gak emel ni beb tapi kalau menang pun belum tentu dpat pi cuz macamlah dekat sangat kan ngan jb.hahahaha

    BalasHapus
  12. hye!gudluck..
    i bg u award kt my blog :)

    BalasHapus

Terima kasih kerana membaca

Mari luahkan isi hati anda juga :)

1. Jangan emosi sangat tau.

2. Luahkan dengan nada comel.

Loading

Tumit

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

 Subscribe in a reader

ping blog
BUAT DUIT DENGAN CHURPCHURP
tak ada blog pun boleh dapat duit dari internet ! guna lah facebook dan twitter anda. MORE here !