Jumat, Maret 05, 2010

terima kasih cinta. esok datang lagi ♥

selamat petang.









ini lagu khas untuk semua HAHAHA

terima kasih emak and apak untuk cake yang cantik dan sedap dan manis seperti saya :)



terima kasih atas ucapan kalian di sini, di sini, di handphone, di sini, di sini dan juga dimana mana anda berada serius gua rasa terharu sebab tiba tiba dapat ramai kenalan, dapat ramai kwn secara tiba tiba. dan dan secara tiba tiba ada abang cair menyanyi suara sumbang pun gua tak tahu sebab dia nyanyi dekat comment sahaja HAHAHHAHAHAHA

hari ini menjadi hari busy lagi sekali T______________T sedih tapi nak buat macam mana. pagi tadi rasa macam nak mengambil cuti tapi kasihan teman terbaik gua karang kene buat keje sorang sorang. nasib baik gua tak cuti, masuk kerjaya je dah kene sound buat salah keje pulak dah. berbingit telinga. nasib baik mood gua baik HAHAHA comel betul perangai kalau mood tak baik takkan nak maki orang pulak kan? :P

okay tak apa. ini hari mayb gua nak berehat. esok atau lusa nanti gua datang balik. biasa lah dah tua T__________________________T

13 komentar:

  1. huhu
    best ni org wish wish ni
    huhu

    BalasHapus
  2. joe.

    ada org bg hadiah lg best tapi tak ada pun HAHAHAHAHAHAHAAHAHA

    BalasHapus
  3. huhu....u nk adiah x??
    u da hadiah pe ek..hehehe

    BalasHapus
  4. Haha. Amboi ~ dah tua sgt ke? Baru masuk 21 kan? hehe

    BalasHapus
  5. the best birthday ke so far? :D

    BalasHapus
  6. Makcik..i da jumpa da petsave tu..hehehe

    BalasHapus
  7. aduhai.lagu apa ni dikkkk????T_______________T

    dah boleh kawen dah hoiii! hahaha

    BalasHapus
  8. wah, hepi bezday beb!!! moga relationship ngn bf kekal sampai bile2 ek n jadi anak yg baik ;)

    BalasHapus
  9. lawa kek, nak skit?sti dah abis kan..hehe :D

    BalasHapus
  10. meh nak bagi hadiah..flying kiss satu..ekekekeke

    BalasHapus
  11. wahhh hadiah ape paling best?

    smoga panjang umor =D

    BalasHapus
  12. AWWW. HAPPY BELATED BESDAY. AMPUN LA. LAMBAT WISH. MMG SENGAJA. SUPAYA BOLEH BERKATA "HAPPY BELATED BIRTHDAY". SBB MCM BEST. KALAU HAPPY BESDAY JE MCM SGT PLAIN KAN? HAHAHA. OKE MACIK, WISH U ALL DA BEST IN UR LYFE ;)

    BalasHapus
  13. Gua lagi yang kena? Gua tak bersalah.

    kehkeh.

    BalasHapus

Terima kasih kerana membaca

Mari luahkan isi hati anda juga :)

1. Jangan emosi sangat tau.

2. Luahkan dengan nada comel.

Loading

Tumit

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

 Subscribe in a reader

ping blog
BUAT DUIT DENGAN CHURPCHURP
tak ada blog pun boleh dapat duit dari internet ! guna lah facebook dan twitter anda. MORE here !