Jumat, April 30, 2010

menjengah 5 belog terhebat di malaysia dan tips mendapat pembaca.( Part 1 )

selamat pagi.

semalam i dapat satu msg from chatbox, dari queenada yang rekues i buat satu entry khas tentang belog belog yang i suka jengah. jengah tu macam selalu aku masuk dahulu sebelum belog yang lain. walaupun dia tak update HA HA HA susunan belog juga adalah bantai. tiada yang special semua adalah sama HA HA HA

susunan belog secara bantai dimulakan dengan



1. belog otak ketat.

minah ni memang otak dia ketat. setiap kali update je mesti laju laju aku baca. aku rasa macam lesbian je bila masuk belog dia sebab nanti aku pura pura jadi lelaki kacak nak ngorat dia. dah macam apa tah. aku rasa dia letak dadah kot HA HA HA

first time jumpa dekat gatsby, memang perangai dia sebijik macam dia dalam belog, sengal, kelakar, lawak, funn. aku mmg admire taipan dia yang berjela jela tu sebab tu aku calon kan dia dalam ulasan blog dekat GB :P and baru aku tahu dia tua dari aku T_T wakakka perempuan tua



2. belog perempuan.

perempuan bernama syue ni gua tak berapa kenal tapi selalu gak baca belog dia walaupun gua tak komen sebab masa gua yang busy ni menyebabkan gua tak dapat komen. tapi dia adalah penaip belog yang bagus. belog sangat kemas buat kan gua tak kesah baca belog dia yang berjela jela tu HA HA HA :P

syue, serius i suka baca ur belog buat lagi entry comel comel bukan comel maksudnya kene letak emoticon penuh satu page no, bende itu serabut. nak buat belog comel, kau belajar dari syue. HA HA HA :)



3. belog ailyl.

gadis bernama ailyl. semua dah kenal dengan dia since dia adalah blogger of the month bulan march dekat GB. i dah kenal lama juga dengan ailyl tapi setakat macam hai hai bai bai macam tak berapa rapat lah cuma i terharu gila dia cakap i adalah her idol dalam blogging. macam aneh tapi i tetap terharu.

// sekurangnya i jadi idola orang juga, walaupun i tahu i tak layak di idol idol kan HA HA HA




4. belog cisdel.

nama pun cisdel memang cis betul lah owner dia ni HA HA HA tapi belog ini comel sebab ada lembu. pandai dia lukis lembu yang comel tu siap ada prop mengikut entry yang dia bagi. fun :)



5. belog raracandyfloss.

last but not least, my best fren forever. forever insyallah akan bekekalan sampai ke cucu cicit cocot semua. rara bukan je kawan i, tetapi dia adalah sifu i, dia tolong banyak sangat, setakat soalan apa itu exchange link tu tak perlu lh bersifu bagai tapi kalau semua coding i tak faham i tanya dia and kalau dia tak faham, dia tanya i so dari situ kita dah jadi forever. terikat :D

oh i mengaku, kiteorang bukan selalu baik. kadang kadang bergaduh juga tapi memang jodoh i dengan rara kot, i tak boleh berblogging tanpa dia. see ramai kawan dia adalah kawan i juga. hee yangg dari 2008 dah kenal u tauu, banyak lagi rahsia u belum i tahu ehem ehem rahsia bulan 10 tak sabar nak tahu WAKKAKAKA :P

haa. panjang tapi belum lebar lagi. ada banyak lagi blog yang i masuk setiap hari. nanti akan gua cerita lagi :D

// btw nak buat orang suka bukan susah.kau buat belog kemas, kemas sekemas nya jangan merata rata letak widget sana sini and walaupun tak pandai nak mengarang, cuba cari kawan.

// jangan sombong, jangan belagak, jangan tanya soalan aneh aneh, jaga hati orang. sekian :)

26 komentar:

  1. erk.. cisdel blog yg hebat? hhahahah tu la blog yg paling main2 yang pernah aku buat

    BalasHapus
  2. i ingat i tak tercalon, yelah kata pun kawan baik ekekekeke :p i pon sebenarnya tengah nak buat review, kalau u ada baca thread i dekat GB :) teehihi. dah lamaaaa kan kita kenal? actually i mana rahsia lah dengan u, i memang macamni, nampak macam misteri padahal i tak pun. i cinta u sangat² tau. okay nasib baik masing² dah ada boyfie, takdalah orang cop kita lesbian ke hapa T_______________T KAH KAH KAH terima kasih yayang. i pun tak boleh berblogging without u tau :(

    BalasHapus
  3. semua blog sweet muit.. haha..

    blog u pon comel jgk. :D

    BalasHapus
  4. topo

    hee belog tu hebat sbb owner dia hebat melakar sesuatu yg comel :P tahniah pada nazrien. HA HA

    rara

    macam tak boleh lah kalau tak tercalon. ini konon macam sesi jengah jengah belog orang lah tatahu mcm mana ada ka orang nak i jengah belog dia T_T

    hazzy

    i.allah sayang, nanti aku jengah belog awak :P

    feez

    hee belog i x comel la yangg, serabut T_T HA HA

    BalasHapus
  5. waaa... *terharu* Liyanaa selalu jengah belog Aily. Betul u mmg idola i dlm berblogging :)

    BalasHapus
  6. oh, oh ynn!
    lupa sgt nak thnks sebab bagi tips yg button like to, hehe, thnks!!!

    and and, thnks jugak sebab introduced awesome blogs di atas, sebab i pon dh tertarik terus sejak baca blog2 tu smua! :D

    btw, blog u favorite i! sbb slalu bagi info yg best2 dan tips2 yg berguna utk readers! keep it up, girl!! ;)

    BalasHapus
  7. ailyl

    u comel sgt sbb tu asik nk jengah je ur belog HA HA :P

    btw thnx yangg terharu *menitis air mata*

    liliana

    omg skema itu hot :P hihi comel lah u ni dear, btw thnx sgt padahal merepek2 saja T_T

    BalasHapus
  8. Banyak-banyak blog kat atas,aku lagi suka baca blog u ni :D

    BalasHapus
  9. blog dorg uh ak pon suke bce.. jdi silent reader..

    BalasHapus
  10. byk blog yg hebat2 ek...

    bro xsempat nk jenjalan ke blog lain.. terikat dgn commitment huhuhu

    BroFramestone Blog

    BalasHapus
  11. log

    jangan buat aku kembang HA HA H AA HAAA

    nawal

    hee belog ni pn jadi silent reader x? :P

    BalasHapus
  12. ecehh syue.
    haha
    blog syue comel mcm kami
    haha

    BalasHapus
  13. dalam lima2 blog tu. baru jumpa blog syue je :)

    blok kak ynn pun terbaik ^__^

    BalasHapus
  14. cikhel masa pestime masuk blog syue terus terpikat then terus folow..memang best!

    BalasHapus
  15. sayep suke bace blog cisdel juge..

    ary2 mesty bace blog liyanaa.com..

    terbaekk!..

    :)

    BalasHapus
  16. hee belog ini tidak terbaik belum sampai level terbaik. masih byk kene baiki T_T

    ayuna

    HAAAA tipuuu, mana ada dia baca T_T

    BalasHapus
  17. blog cisdel tu i suke gak terjah...sebab nak tengok lembu die wat ape...hehehe.. =P

    BalasHapus
  18. terima kasih kak sebab buat entry ni :>
    haha , saaaaaaaaayang akak :P

    BalasHapus
  19. nada.

    hihi okay dear, tp kenapa nada rekues eh? T_T

    BalasHapus
  20. ur blog is one of my favourite. layout comel, owner friendly & love to share great tips n tutorial. keep it up the good work, Ynn :)

    BalasHapus
  21. betol3.belog2 tuh sume best2.termasok belog awak gk.:)

    BalasHapus
  22. best gila kak ynn buat review. hahah :)

    BalasHapus
  23. kah kah kah. malu aku woy. patut tetbe ramai ja yg meng follow blog selekeh aku tuh. hikhik. makaseh cik ynn oii. blog kau ag best ah. dah ar pemes. hee. aku balik kampung jumaat ritu. tu pasal tak on9. mesti kau rindu aku kan? hahaha.

    BalasHapus
  24. menarik review website2 ni..dapat gak tgk website baru :)

    BalasHapus

Terima kasih kerana membaca

Mari luahkan isi hati anda juga :)

1. Jangan emosi sangat tau.

2. Luahkan dengan nada comel.

Loading

Tumit

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

 Subscribe in a reader

ping blog
BUAT DUIT DENGAN CHURPCHURP
tak ada blog pun boleh dapat duit dari internet ! guna lah facebook dan twitter anda. MORE here !