Jumat, Mei 14, 2010

apa ada dengan cream lelaki? tak faham.

selamat petang.



adik gua : "emak, cream tu untuk apa?"

gua : "emak, kenapa nama cream tu macam tu?"

adik gua : "emak, nak beli dekat mana cream tu?"

emak : "kau tak payah tanya, emak pun tak tahu"

gua bila nampak iklan cream lelaki dekat tepi jalan mesti gua nak tanya emak. apasal nama dia cream lelaki? macam tak funn bila ada tulisan cina pulak. tulis lah dalam BAHASA INGGERIS ( BI ) ini tulis dalam BC ( Bahasa Cina HAHA ) mana lah saya faham lepas tu emak macam nak marah gua pulak bila cakap pasal cream lelaki yang aneh ini HAHAHA tsk T_T

sekarang kau baca tittle, dan kau hayati gambar tersebut nak tengok lah apa kau rasa? HAHAHAHAA WTF ( apa itu aneh? HAHAHAHA)

cream lelaki? HAHAHAHA funney.

25 komentar:

  1. kakak kakak, itu cream untuk ape? adik keliruuu laaaa. hiiihiii

    BalasHapus
  2. cream nak kasi bulu lebat ke hoiiii? KAH KAH KAH KAH KAH T______________________T

    BalasHapus
  3. adik ain.

    entah, kakak pun tatau cream tu untuk apa. kita tunggu siapa siapa yg pakar bahasa cina untuk eksplain kan benda tersebut HAHAHA


    rara.

    HOI NAK LEBAT BULU APA? kaki ke tgn ke? alat toottt ke? HAHAHAHAHAHA

    BalasHapus
  4. pasaran gelap ni
    bahaya
    heee

    BalasHapus
  5. uii..adik acik siap tanye nk beli kt mane cream tu..cream lelaki utk ape nih..cream utk rambut kah..hahaha

    BalasHapus
  6. gua dah try sms. tunggu dia reply apa.

    BalasHapus
  7. hazzy.

    haaa habis lh, bahaya betul cream lelaki ni HAHAHA

    BalasHapus
  8. ayuna.

    kita pun tatau. haaa adik i gatal dia suka benda bekaitan lelaki. bukan i yg ajar, dia yg ajar HAHAHAHA

    er cream rmbut? mcm pelik je T__________T

    BalasHapus
  9. akak cream tu mmg sepatutnya letak di situ..

    sbb itu cream tak senonoh namenya..

    kenapa kerajaan tak bertindak dgn iklan yg tak sesuai..

    BalasHapus
  10. kalo pompuan pakai agaknye jadi ape yeh?

    BalasHapus
  11. heyy tak boleh belah lah..haha

    BalasHapus
  12. otaketat.

    kau sms apa je? KAH KAH KAH T_T

    secret.

    errrrrrrrrrrrrrrr letak dekat situ?WAKAKAKAKAKA okay tak lawak T_T malu dohhh

    alynn.

    gua tatau ah agak nye apa lh jadi kan :(

    helena.

    tu lah nama pun mcm sengal gila HAHAHAHAHA

    BalasHapus
  13. Ubat kuat dan cream lelaki.. yeahh.. I Loike, boleh?? HAHA.

    letak gmbr harimau pulak tuh.. gila garang.

    BalasHapus
  14. ahahahaha cream baik punyaaaaaa! :P
    ohh btw ni signboard ke arah rumah i je! KEPONG.
    habes kantoi i ada jual cream lelaki . damn!
    hahahahaah

    BalasHapus
  15. kakak feez.

    auuuum konon macam garang lah lelaki ni HAHAHAHAHA

    yna.

    habis lh u lepas ni semua serang manjalara. HAHA ni masa i otw pegi unisel, dr selayang nk lalu roundabout tu HIKS

    BalasHapus
  16. Errr..bukan garang, tp ganas kot.. WAKKAKA.. dah melalut ni.. ooo,rupa2nye ynaa yg jual..

    psst, akak nk order 1 boleh? HEHE..

    hmm, takde ke cream perempuan eh?

    BalasHapus
  17. akak mana boleh perempuan gunaaa. bahaya. cuba tanya yna boleh ke perempuan guna HAHAHAHA

    er, cakaran harimau okay WAKAKAKKAA

    BalasHapus
  18. fieyda.

    hoi apa yg lawak? T_________T

    BalasHapus
  19. ade2 je la si budak comey ni..
    x payah ler pk..
    membazir sel otak je!!;-)

    BalasHapus
  20. kakak deena.

    HAHAHA okay okay tak payah lh fikir T_T

    BalasHapus
  21. cream cukur janggut kot..

    BalasHapus
  22. haha. cream lelaki tuu. brand rimau. rimau kann kuat. haha

    BalasHapus

Terima kasih kerana membaca

Mari luahkan isi hati anda juga :)

1. Jangan emosi sangat tau.

2. Luahkan dengan nada comel.

Loading