Jumat, Mei 07, 2010

engkau, Gadis cantik tolong jangan pandang belakang.

selamat malam.

okay kejap. ini entry aneh tolong jangan muntah T_T nanti saya yang susah. tolong lah tsk

kita mulakan entry dengan saya suka cerita jangan pandang belakang. jangan pandang belakang pun dah ada banyak versi seperti versi jangan pandang belakang congkang.eh congkak bukan congkang heh apa kau menaip ni jari T_T oh sebenarnya saya tengah demam. baru lepas makan ubat batuk. kepala saya sudah pening

jadi tamo banyak cakap sbb saya demam, saya nak awak tolong jangan pandang belakang T___________T















WAKAKAKAKAKAK KEJI T__________________T

28 komentar:

  1. BONGOK YNN!!!!!!hahhahahha

    BalasHapus
  2. kah kah kah
    lelaki tu hensem gile

    BalasHapus
  3. eiiyyyuccckkksss..nyah la plak!!!
    kalo nyah cun, ley gak layan.
    sian abang ensem tuh..

    BalasHapus
  4. HAHHAHAHA T_______________T

    i smpai terpengsan2 gelak tgk muka nyah tersebut tsk

    BalasHapus
  5. ohh mak kau, terkejut besar punyaaa. duhh, scary doh muka nyah tuu. awww~

    BalasHapus
  6. pehh! laki nya taknak emsem fulak! huahuahua sengal

    NISECA suka merapu

    BalasHapus
  7. muka dia macam photoshop aje ;D

    BalasHapus
  8. laki da nsem da .
    ble tngok jerk nyah tue..
    eiiiyuu ..

    BalasHapus
  9. woy laki tuh bf aku weh! ah aku nak clashkan dia lepas solat jumaat kang.

    BalasHapus
  10. LOL,
    laki punya la hensem,
    mai2 awk die..euww..haha..

    BalasHapus
  11. ayakk..blkg punya laa c0mey..tgk dpn muntah trus..haha

    BalasHapus
  12. ta baek aa weyh
    lakey uh konpem pujok dea soh pndg camera an ?
    jahad .
    tsk tskk..
    :')

    BalasHapus
  13. ahahaha
    sgt kecewa bla tgk mke nyah tu
    isk~

    tidakkkk!
    hehe

    BalasHapus
  14. laki tu ensem gilaa weh
    asal dok peluk nyah tu? ngahaha~

    BalasHapus
  15. HAHA , comel lah !
    high taste tuh ! heee , :]

    BalasHapus
  16. .haish
    .nk nanges tgk
    .badan da solid
    .muke?
    T_____________________T

    BalasHapus
  17. muke hancus betul
    buat takut org je
    dh la mamat tu handsome

    BalasHapus
  18. peh..liyanaa dah tunjukkan wajah sebenar beliau..hehe:)

    BalasHapus
  19. abg hensem.

    ni yang nak kene besit ni WAHAHHAHAA

    BalasHapus
  20. erkk..
    dr blakang mcm lawa..
    skaly tgk dpn mcm nk gugur rambut nih..
    hahaha..

    BalasHapus
  21. hahahahahahahahaha !!!! ade num fon pmpoan tu tak ? errr pmpoan ke khunsa tu ? nak num fon ! plzzz ! nak wat kakak angakt ! :DD

    BalasHapus

Terima kasih kerana membaca

Mari luahkan isi hati anda juga :)

1. Jangan emosi sangat tau.

2. Luahkan dengan nada comel.

Loading