Kamis, Mei 20, 2010

My name is Chibi. I am a cat.

selamat petang.

entry ringkas mengenai chibi.



gua tatau apasal dia tiba tiba gedik nak bermanja. grrr

HAHAHAHAHAHAHAHancurlaptopabangakuHAHAHAHAHA

habis abang aku mengamuk tengok chibi duduk atas lappy dia. tak tak, dia duduk lama tau dalam 2 saat sebelum aku hambat dia. er tak saya tipu saya tak hambat dia pun sebab saya tergoda bila dia cium cium pipi saya sambil saya sibuk main dunia kafe T__________T



dah puas duduk atas laptop, dia berganjak nak duduk atas mouse pulak. haaaaa muka tak puas hati kene hambat T_T lepas tu tidur letak kaki atas laptop dengan mouse. GILA KAU TAK PUAS HATI KAN DENGAN AKU :(

namun nur hashibi chibi, walaupun engkau comot ( rara cakap ) atau berserabut ( ery cakap) tapi engkau lah pujaan hati ku. ( takut T_T)

15 komentar:

  1. comotnya warna chibi ni hehe tapi dalam gambar je, i tengok depan² tak pulak comot T______T

    BalasHapus
  2. KAHKAHKAHKAH kesiannya chibi ramai cakap dia comot nasib baik gemuk kalau kurus kering semua tak mahu dgn dia kan hoi? ;p

    BalasHapus
  3. ery.

    ko tak baik doh T__________________________T

    BalasHapus
  4. chibi ni kucing ker?...
    hehehe

    BalasHapus
  5. babe,
    kucing u slalu saket x?

    BalasHapus
  6. mx.

    tak lah chibi ni hamster GAAGGA ;p

    BalasHapus
  7. hellioz.

    so far beliau ini sihat sihat saja tp ada sekali sakit sbb kene sunat supaya tidak mengandung T________T

    BalasHapus
  8. chybee

    tapi saya (chibi) lagi comel AGAGAGA :P

    BalasHapus
  9. wah..bulu dia best..macam karpet

    BalasHapus
  10. chibi noty..
    pijak2 laptop..
    puk kang..

    BalasHapus

Terima kasih kerana membaca

Mari luahkan isi hati anda juga :)

1. Jangan emosi sangat tau.

2. Luahkan dengan nada comel.

Loading