Minggu, Juni 27, 2010

AJAIB . Mop lantai yang ajaib dan juga aneh?

selamat pagi.

okay saja nak buat entry semacam tak berkualiti. cuma nak cakap saya hampa uruguay tewaskan korea T_______T okay korea adalah sekumpulan negara asia, kalau nak harapkan malaysia bermain dalam world cup tu kita kene tunggu lah bakal anak buah saya yang akan lahir dalam dua tiga minggu (OLOLO sangat tak sabar ini) yang saya harapkan lahir pada 11 Julai 2010 konon konon sebagai penutup tirai world cup lah kemudian akan berjumpa empat tahu depannya. LOL

oh lupa nak cakap, kakak ipar saya sudah sarat benar. dan saya juga akan dapat sepasang anak buah lelaki dan perempuan seperti candyfloss ( jelir lidahhh BLUEK :P )

oh oh btw, ini saya nak share sedikit biasa lah suri rumah kan sangat sinonim dengan pembersihan rumah betul? jadi ini adalah contoh contoh mop serbaguna. harga dia tak mahal dalam rm8,888 KAH KAH KAH

mop serbaguna untuk surirumah part 1

aik? mana pergi batang dia. macam mana nak mop kalau tak ada batang dia T___________T








mop serbaguna untuk surirumah part 2

Hello, nama saya mop ajaib. lihat saya boleh mendongak ke atas LOL








mop serbaguna untuk surirumah part 3


eh eh , saya ada kaki. aneh nyaaa rupa saya tapi sebab saya mop ajaib, sila cakap saya cantik. sebelum saya mengamuk LOLOLO

okay bai.

20 komentar:

  1. @Huda Luna

    i ke comel i ke? LOL HAHAHAHA kan? geramm saja i tgk hihi

    BalasHapus
  2. kenapa i geli tgk dia? tak comel laa. bulu dia serabut. sedih i tgk. hehee

    BalasHapus
  3. @taz

    HAHAHAHA jujurnyaa u, kesian lah binatang ini. i rasa bos dia yang buat dia macam ni kot :(

    BalasHapus
  4. comelnya mop tersebut . hehehe

    BalasHapus
  5. Peliknya bulu anjing tu. Breed apa lah ni~

    (http://ohmonstar.blogspot.com)

    BalasHapus
  6. lorr dog upenye..underdog btol la..wakaka!!

    BalasHapus
  7. eeeee tak comel. bulu dia macam kasar! :P wekkkk

    BalasHapus
  8. Tak comelll..nampak macam serabut..hehehe

    BalasHapus
  9. mmg nmpk mcm mop, sgt bersimpati terhadap anjing tu.hahaha

    Jom tengok sini
    Cerita Dari Kemboja T.T

    BalasHapus
  10. memang serbaguna seyh...ish,hampir tertipu.

    BalasHapus
  11. Kesiannye,
    ni mesti daripade kecik tak pernah mandi T___T
    betul2 macam mop lah!

    BalasHapus
  12. it's a dog???? i tot it's a robot ! HAHAHAHA

    BalasHapus
  13. OMG!!gila kasar n tebal bulu anjing tu..mata pun x nampak!!

    BalasHapus
  14. errkk. geli pulak tgk bile ade kaki bagai. hee :P

    BalasHapus
  15. hope semuanya berjalan ngan lancar..aminnnnn

    wah adak ke mop macam tue?? hehhehee

    BalasHapus

Terima kasih kerana membaca

Mari luahkan isi hati anda juga :)

1. Jangan emosi sangat tau.

2. Luahkan dengan nada comel.

Loading

Tumit

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

 Subscribe in a reader

ping blog
BUAT DUIT DENGAN CHURPCHURP
tak ada blog pun boleh dapat duit dari internet ! guna lah facebook dan twitter anda. MORE here !