Selasa, Juni 29, 2010

Buat pembaca blog Liyana Lunia. ♥

Selamat pagi semua.

teheee, rindu ai tak? maaf sangat ai mungkin akan kurangkan online sebab ai tengah leka menjaga family dekat the sims3 ai tu T________T maaf kan kami LOL. tapi penyebab utama adalah keadaan lappy yang tak menginzinkan saya menaip (T_T) sampai hati lappy saya buat hal, sedih nya.

oh tak, bila online sahaja terus dah tak sedih bila tengok masih ada yang sudi follow belog saya. yes belog saya bukan nya belog berinformasi malah bukan belog berpolitik ke apa, ini cuma belog mencari duit sahaja LOL lepas tu cerita semua merepek tapi ada orang sudi baca (sangat terharuuuuuu ♥) dan mungkin sudah sampai masanya saya membuat sesuatu, atau memberi sesuatu untuk pembaca saya.

pembaca belog liyana lunia

oh itu saya fikir kemudian sebab saya nak pergi maybank sekarangggggg. eh bukan buat apa pun dekat maybank, saja nak pergi sana mengorat pakcik gad dekat situ LOL.

Hahaha akhirnya saya jadi malas nak letak watermark comel comel sebab macam menyusahkan saja T______T tengok lah lain kali bila saya percuma ( free ) saya akan letak balik watermark comel (abaikan saja word disini)

pembaca belog liyana lunia

oh walaubagaimanapun, saya tetap melihat belog saya dan juga belog anda walaupun tidak update belog sebab yang rosak cuma keyboard, yang lain masih sihat walafiat (PHEWW) jadi jangan risau, saya akan baca belog yang saya follow :D

okay bai ♥

15 komentar:

  1. ngoratkan anak pakgat tu untuk i :p

    BalasHapus
  2. ptt sunyi jek.. hihi.. ptt merajuk dkt twitter.. uwekkk...

    BalasHapus
  3. haha.. kena beli lappy baru tu kot.. asyik meragam je. :)

    BalasHapus
  4. hoi pergi maybank buat apa? nak ikuttttttt T____T

    BalasHapus
  5. ramainyerr follower..sampai ribu2 tu...ahkak ni 100 pun x sampai..

    BalasHapus
  6. ok..mb dah sampai masanya untuk u blanja i..hehehehe

    BalasHapus
  7. ehh bukan ada keyboard yang dekat screen lappie je ke? click pakai mouse je. tp jenuh la. hahaha

    BalasHapus
  8. tengkayuuu hehehe cian dia tak pe gi klinik it rawat @ pun beli baru

    BalasHapus
  9. alaa.. buang aja lappy yg tu.. meh i kasi beli yg baru utk u.. (ayat menggoda ini)...

    kihkih...

    BalasHapus
  10. Hak hak hak.patut u menyepi mcm i.i dh rindu u ni!hehe

    BalasHapus
  11. yg ke 1309 2 i la. HAHA =)

    BalasHapus
  12. blog kak ynn best! ;)




















    =P~~~~

    BalasHapus
  13. i nk komen tp xtau nk komen mcm ne

    erm erm
    cpt lah sehat lappy
    n jfn asyik sgt main game hehe

    BalasHapus
  14. huishh ramainya follower. tips sikit? :)

    BalasHapus

Terima kasih kerana membaca

Mari luahkan isi hati anda juga :)

1. Jangan emosi sangat tau.

2. Luahkan dengan nada comel.

Loading

Tumit

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

 Subscribe in a reader

ping blog
BUAT DUIT DENGAN CHURPCHURP
tak ada blog pun boleh dapat duit dari internet ! guna lah facebook dan twitter anda. MORE here !