Kamis, Juni 17, 2010

Celcom Blue Bear Germany 2010 ; hari berbunga.

selamat petang.

semalam adalah hari saya berbunga. (er, macam dating tapi berbunga bunga :P) semasa berbunga selalunya kami akan menonton wayang. terpulang lah sama ada saya atau dia yang pilih cerita apa, tapi kalau saya pilih cuma cerita comel comel macam shrek , cerita hantu, seram, menakutkan and mengerikan macam nightmare elm street atau pelakon lelaki yang hensem. tapi kalau dia yang pilih mesti cerita aksi. contoh cerita aksi adalah A-team atau solomon kane, atau apa apa cerita perang. oh lupa dia pun dah siap cakap nak tengok the last airbender nanti (pengsan).

Celcom Blue Bear Germany 2010

sebenarnya saya kurang suka menonton cerita aksi bersama dia sebab nanti dia leka tak mahu pandang saya dah , mesti mahu pandang cerita tu sampai habis akhirnya saya yang merana (over tauu) lepas tu habis lah panjang muncung. keh keh keh tapi kalau cerita yang saya pilih pulak nanti dia boleh gelakkan walaupun cerita itu adalah seram grrr. tak apa nasib baik comel keh keh keh ;p

A-team 2010

Synopsis: THE A-TEAM follows the exciting and daring exploits of Hannibal Smith and his colorful team of former Special Forces soldiers who were set up for a crime they did not commit. Going "rogue", they utilize their unique talents - and eccentricities - to try and clear their names and find the true culprit.
okay dah penat. maksud perenggan di atas adalah saya dan si buah hati sudah mentengok sebuah movie bertajuk "a-team" okay macam tah hapa hapa tah cerita ni tapi iklan dia tamo kalah, nak sebesar besar iklan dekat tepi jalan tu. tapi bila tengok memang best ai bagi 9/10 sebab best, lawak gila, penuh aksi and tak membosankan :)

Celcom Blue Bear Germany 2010

dah habis part movies, sekarang cerita pulak lepas dating dekat 1utama pergi singgah big apple sekejap belikan sesuatu untuk family saya dan dia kemudiannya terus pergi giant batu caves jalan jalan cari broadband kata saya. tapi bukan untuk saya, untuk si buah hati tu lah orang kaya segera lepas beli broadband terus pokai kata dia hihi. dia beli celcom student price punya so pendaftaran seratus. dapat pulak encik belu bear :D


Celcom Blue Bear Germany 2010
keh keh keh, saya sudah bertukar dari brazil ke germany. hidupp kahnn :P

sukanyaaaa sebab dapat blue bear. saya memang mengidam nak blue bear, mula mula tanya apek tu boleh dapat satu lagi tak. apek dengan angkuh cakap mana bolehhhh lepas tu buah hati kata blue bear tu i punya depan apek tersebut lah kira romantiknya :D tiba tiba dekat kereta dia kata dia nak. grrr nasib baik gua merajuk kejap kalau lama?

okay sekarang nak mintak tolong, nak bagi kan nama blue bear ni apa ya? saya dah ada eddy, and merah so saya nak nama paling comel untuk blue bear :) jom berkongsi idea dengan saya

ohh, blue bear ini tak lah besar macam bear yang saya peluk dekat header tu. alahh bear kecik molek sahaja. boleh tengok dia duduk sebelah kotak big apple di atas :P hihi

23 komentar:

  1. sbb dia blue kan, bagi la nama dia si lucah. hahahaha :P cute bear. nak jgk beli celcom broadband student price. tp pernah guna celcom sekali. tak bagus la huhu

    BalasHapus
  2. i want this bear.. i want this bear.. i want this bear.. hahahaa.. aku dah ada code utk redeem blue bear tp smpai skrng tak redeem2 lg.. takut blue bear germany dah habis stok..

    BalasHapus
  3. @hudhud

    HAHAHAHA kejammnyaaa u T__T geli pulak i kalau nak panggil si lucah HAHAHA eh eh dia ikut tempat juga. tp so far student price from celcom dia bagi 5gb tau. kalau digi dapat 3gb, kalau maxis 2gb je HAHA

    BalasHapus
  4. @Azizwan

    HAAA mcm mana nak dpt code tu? ajar ajar sbb nk kumpul yg lain pulak hahahahahaha berlagak betul nak banyak banyak T_T

    BalasHapus
  5. nak dpt code tu kenalah beli bandwidth extra 5GB.. huhuu..

    apa2 pun, aku bg nama blue bear ni - wakaka bear.. boleh? hahaa..

    BalasHapus
  6. urm, bagi name encek lulu. oke x?? hehehe. :)

    BalasHapus
  7. namakan dia sbg si biru comel..hikhik

    ---------------------------
    Filem 2 Alam: Dr Rozmey gila atau waras?

    BalasHapus
  8. cis. jeles. dah. nak unfollow blog kau sekarang.

    BalasHapus
  9. Alo alo alo comelnyaaaaaa! Jelez mieya tauuu :)

    Disebabkan nama dia bluebear, mieya bagi cadangan letak nama Bubu atau Bebe. HAHA dah macam Justin Bibir lah pulak :D

    BalasHapus
  10. @Azizwan

    ouhh kene beli ehh T_T haa tak tahu pulak grr. HAHAHA wakaka ke waka waka? LOL

    BalasHapus
  11. @DILA is AZIE

    encik lulu? ehemm nanti kita kene fikir balik hihi

    BalasHapus
  12. @x-po

    nak nama yg unik unik :P tapi comel hihi

    BalasHapus
  13. @otak ketat

    HAHAHAHAHA *gelak jahat* alahhh i gila follower, baik u jangan tak unfollow (nangis T_T)

    BalasHapus
  14. @Mieya

    hihi comelnyeee nama yg mieya bagi. okay okay akan di consider :DDD

    BalasHapus
  15. Letak je nama dia 'BIRU'. Baru 1 Malaysia. hahaha

    BalasHapus
  16. Haaa,letak lah nama bubble. Haha. Tah pape je nama dia. takcomel langsung.

    idea tah mana tah dapat macam takde kaitan.

    BalasHapus
  17. nightmare x seram sangat..langsung x menakutkan.jalan cerita leh agak..xtau la A-Team ni cmner..sebab pandangan setiap orang berbeza2..

    BalasHapus
  18. nk bagi nm stephen chow bole? chivas regal pun sodap

    BalasHapus
  19. @queenlyana

    HAHA biru satu malaysia eh? tsk baik baik akan di timbang tolak tambah nanti HAHA

    BalasHapus
  20. @Lisa

    bubble? karang mieyabubbletalk saman kak ynn nnt HAHA

    BalasHapus
  21. pinokoo@babyrara::suker bear blue..

    BalasHapus
  22. i curik gambar bear celcom u.. :p

    BalasHapus

Terima kasih kerana membaca

Mari luahkan isi hati anda juga :)

1. Jangan emosi sangat tau.

2. Luahkan dengan nada comel.

Loading

Tumit

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

 Subscribe in a reader

ping blog
BUAT DUIT DENGAN CHURPCHURP
tak ada blog pun boleh dapat duit dari internet ! guna lah facebook dan twitter anda. MORE here !