Rabu, Juni 23, 2010

Contest Gadis Paling Comel.

selamat petang kawan kawan.

LOL siapa yang rasa diri dia comel sila angkat tangan sekarang. oh sabar kalau anda dekat khalayak ramai sila turunkan tangan anda kerana saya tahu sangat keti ( atau ketiak atau armpit atau oksel - bahasa afrika KAH KAH KAH) adalah berbau. heshh hamis T______T

tak tak, sebenarnya saya bukan lah nak cakap saya comel tapi saya saja nak sokong kawan saya buat contest gadis paling comel LOL. dah lah banner contest dia comel macam saya terus berminat saya nak masuk kontes yang beliau anjurkan. eh siapa pulak kawan saya tu? sila picit picit perkataan kawan HIKHIKHIK

yang pertama.
nah, ini lah gambar terbaru paling comel. LOL sebab apa saya cakap gambar itu paling comel? sebab ada tahi lalat palsu dekat dalam gambar tu. sila lah cari sendiri. HAHAHAHA okay babai.

gua tengah tarik kain masa ni LOL

yang kedua.
benda comel/cute yang saya suka adalah anak anak saya bersama si botak eh tak si buah hati LOL :D

lukas padolski (nama samaran) and eddy

yang ketiga.
saya nak tag makhluk paling comel didunia iaitu chibi. LOL bukan bukan, gua nak tag kakak feez supaya menjadi mangsa saya HIK HIK HIK

eh, ini syarat syarat dia. gua kopipes sahaja hihi
  • terbuka kepada gadis-gadis sahaja sebab lelaki tidaklah comel.mereka kachak dan macho sahaja. hak hak hak.
  • perlu lah menjadi followers saya yang comel dahulu. *psst..kalau nak LIKES fanpage saya sekali pun ok what. thehehe...:)
  • letak sekeping sahaja gambar anda SENDIRI. tidaklah berdua mahupun bertiga apetah lagi berempat. dan gambar itu mestilah gambar anda yang TERKINI mungkin! tidak mahu gambar masa kecil-kecil; masa baby sebab kalau masa baby semua orang pun comel oh..!
  • buatla entry khas untuk contest saya ini. letak kan banner contest ini di entry anda dan di sidebar anda dan WAJIB backlink kepada contest saya ini semula. ok. ;p. copy-paste je code banner contest di sidebar saya itu.perletakan banner contest di side bar adalah tidak wajib.terpulang mahu letak atau tidak :)
  • di dalam entry anda juga tuliskan jawapan untuk soalan saya ini :: apakah benda comel/cute yang anda suka? contohnya. :: benda comel yang saya suka ialah toothbrush holder. ;p. itu contoh lah ye..
  • tag kan hanya seorang yang anda rasa patut join contest ini. make sure orang yang di tag itu tahu ya??!

adakah


36 komentar:

  1. wewiittt dia join jugak la. hehe :))

    BalasHapus
  2. wow wow~ mcm best. nak join jugak! hee...

    BalasHapus
  3. @hudhud

    HAHA kejap lagi ada satu lg kontest. terpengaruh dgn u HAHAHAHAH

    BalasHapus
  4. alalala comelnyaaa. nak ngap ngap pipi u ngan blue bear. aum!aum! *burp* okay kenyang dah. heheh

    BalasHapus
  5. yana kalau gegirl masuk leh tak ??? hehehehe

    BalasHapus
  6. @shasha

    jom jom kita memeriahkan majlis eh eh bukan majlis tapi contest :P

    BalasHapus
  7. @BellaRazib

    HABIS LAHH PIPI I HABIS LAH T_______T

    eh, u cepat lah redeem beargentinaaa :P

    BalasHapus
  8. @AngahSayang2314

    HAA ynn rasa bolehh eh cuba tanya cik nurain hassan ituw takut tak boleh sebab gegirl tak ada blog, mama dia je ada HIHI :P

    BalasHapus
  9. @Liyanaa. alaa malas. dah expired dah kot code tu. sedih i. huwaaa :((

    BalasHapus
  10. skrg akak mcm terkejut kena tag tiba2..

    eh, secara tak langsung akak pn kena join laa contest ni ya? HIHI

    BalasHapus
  11. alololo

    momey nye dieee

    gigit u
    gigit u

    aummm!

    BalasHapus
  12. nice contest.tp sy ckop comel..
    sy just bg support jela ea.ecceh.slmat knjung mengunjung.nice blog btw.

    BalasHapus
  13. @BellaRazib

    HOI hari ini sahaja, boleh topup rm10 dan dapat lagi code tu. cepatttt :P

    BalasHapus
  14. @FeezMior

    HAAH nanti akak kene lah cakapp yang ynn tag akak HAHA :P join tauu contest ni sbb ynn nak tengok akak yang comel itu :P

    BalasHapus
  15. menarikk ni... hehehe

    BalasHapus
  16. @Huda Luna

    auchhh dh dua org nak makan i. NOM NOM NOM LOL

    BalasHapus
  17. @Nik Nur Faeezan

    ALAAAA jom lahh join. best tauu sbb boleh perasan kita comel HA HA HA :P btw slmt dtg ke belog sengal i <33

    BalasHapus
  18. bear2 tu sangat chumel lor.. :)

    BalasHapus
  19. ynn, comel ke akak ni?? haha.. mana laa secomel adik-adik yg lain..
    ni entry akak :D sudi baca then komen. menepati citarasa comel ke tak.. haha

    http://feezmior.com/2010/06/contest-gadis-paling-comel/

    BalasHapus
  20. hak3.
    terima kasih yayang sbb join dan dalam masa yang sama mempomot.
    oh2.
    tahi lalat itu comel siot!
    weeewiit!

    BalasHapus
  21. @spek biru

    kalau menarik mari lah join HAHAHA :P

    BalasHapus
  22. @Rara Nasiha

    ehem ehem itu lah anak anak saya (malu) hihi berminat ka nak jadi kan menantu? HIHI MALU LAH T_____T

    BalasHapus
  23. Ya Allah. comel nye pic tu :) yang 1st. yg 2nd mmg dah sah2 comel :D

    BalasHapus
  24. @FeezMior

    ynn menyampahh lah tengok header akak. dah lah comel, berkalerpul lagi. *nak minta rara buatkan juga LOL

    BalasHapus
  25. @Nurain Hasan

    HAHA yang penting i nak hadiahh. HAHAHAHAHHAHA :P okay dh puas gelak hihik

    BalasHapus
  26. @anyssreynastorymorypreetydirtysecret

    ehemm, jangan tergude sgt karang habis lah dunia wanita EHH :P

    BalasHapus
  27. fewitttt...hehehe...gud luck! XD

    BalasHapus
  28. Palsu sungguh tahi lalat tu.. macam tempek mcm tu je.. hahaha. Gud luck btw..

    BalasHapus
  29. hahaha..sbb tu ynn balas dendam kn.. sbb tu ynn tag akak kn?haha.. pg laa mintk rara tlng..mst nak pnya.. ynn kn bf dia.. huhu :D

    cantik kn?silaa laa jeles byk2.. hahhaahah (gelak jahat)

    BalasHapus
  30. cewaaah ynn :))

    goodluck naaa :))

    BalasHapus
  31. .mesti u menang
    .mls la masuk cmneh :(

    BalasHapus

Terima kasih kerana membaca

Mari luahkan isi hati anda juga :)

1. Jangan emosi sangat tau.

2. Luahkan dengan nada comel.

Loading

Tumit

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

 Subscribe in a reader

ping blog
BUAT DUIT DENGAN CHURPCHURP
tak ada blog pun boleh dapat duit dari internet ! guna lah facebook dan twitter anda. MORE here !