Selasa, Juni 15, 2010

my love ; lily si kerocks.

selamat pagi kesayangan.

terasa macam dah lama tidak merepek, asyik bercerita tentang perkara yang funney funney sahaja keh keh keh. oh ramai tanya dekat mana saya dapat gambar gambar comel yang saya post kan hari itu. tak apa nanti saya bagitahu hi hi hi.

Lily

dua minggu lepas saya berjaya membeli sebuah lily si kerocks yang saya idamkan sangat sangat grr, dah lah comel gila berwarna pepel pulak suka nya saya tengok. tapi ada sikit problem dengan kaki saya yang senget ini bila pakai nanti bahagian belakang kaki mula melecet, itu menandakan kaki saya senget agaknya lah, atau saya memang tak boleh pakai kasut bertutup terus kaki kot atau sebelum pakai saya takut nak amalkan konsep gigi dulu kasut sebelum kasut gigit awak (T___T)


jangan tanya harga, boleh tahan lah habis duit dating tapi tak apa, demi lily ai sanggup berkorban ecewah. okay dah terasa keboringan di saat belog ini macam suram macam tuan dia dah malas nak layan dia dah sebab laptop tuan dia yang tersayang asyik demam terkejut sahaja.

Lily

oleh sebab itu terus rasa nak delete belog sebab macam malas dah nak layan belog, nak delete delete delete delete tapi macam sayang terus simpan balik. oh bulan julai dah kene renew belog grr macam malas nak guna liyanaa.com lagi, nak guna lily.com.my pulak sebab terlampau addict dengan lily si kerocks. KAH KAH KAH

okay bai.

33 komentar:

  1. lawa crocs tuh.

    err. original ke? haha

    BalasHapus
  2. i nak crocs yg leopard prints tu tk dpt2 smpi skg :((
    sbb time ada duit beli benda lain. haha

    BalasHapus
  3. @Ikemal

    keh keh keh original lah tuu, dari ladang gandumm :P

    BalasHapus
  4. @hudhud

    haha :( i pun nakk, nak yg merah hitam tapi kaki senget kene beli yg sparuh terbuka sahaja :(

    BalasHapus
  5. hensemmmmmmmmmmmmm nye LILYYYYYYYY!

    eh eh jgn la delete blog wahai nenek kuuuuuuu

    er er pkai liyanaalily.com hehee =P

    BalasHapus
  6. @Huda Luna

    hensem kan? mamat bunga betul lily tu dh lah lelaki, mamat pulak T_T

    eh siapa kata nak delete? siapa? keh keh keh hoi moyang tak sedap lah liyanalily macam panjang sangat T_T

    BalasHapus
  7. weeewit. lawa yg amat. dah la PURPLE! kena korek tabung pastuh beli satu. fuh jeles

    BalasHapus
  8. hee~ comel jek warne pepel..
    hijau terang ade tak kak? hehehe..
    kak ynn wat lilynn.com la..
    okey ape..
    :P

    BalasHapus
  9. @n.a.n.a

    haa ada satu lagi color chocolate kot, pun comel juga T_____T

    BalasHapus
  10. @ziRaH sebab kan kak ynn tak suka hijau, jadi dengan jujurnya kak ynn ckp TAKDO hahaha ;p

    eh comel gak lilynn.com ecece tapi sayang nak tukar liyanaa.com ini

    BalasHapus
  11. lawarrrr giler u punye kerok. Nakkk jugakkk!!!

    BalasHapus
  12. lawa lah kasut..
    pepel lagi..
    i like!
    hehehe

    BalasHapus
  13. cantik!!i pun ada satu crocs tapi kurang pakai sebab kependekan diri yang menyerlah terasa lebih terserlah bila memakai crocs yang flat tu..hihi

    BalasHapus
  14. yana jgn la delete kian kami2 nak baca tau..
    oo beli kasut lily crocs ye cantik tertarik kau memang da boom

    BalasHapus
  15. buat2 kabur pulak gambar tu. hahaha

    BalasHapus
  16. finally..u beli juga..grrr..jeles i..nak juga ni..purple lakk tu..

    BalasHapus
  17. aku nak ko belikan aku satu saiz 9 warna pink!!


    boleh?????????????


    >>________________<<


    ...
    PERSOALAN AKU, BOLEH TOLONG JAWAP TAK?? PLZZZZZZZZ >>___________<<

    BalasHapus
  18. cantik ke?
    gwa dala kuat kritik
    nk gwa kritik ke?
    xnak ah
    t kecik hati lu
    gyahahaahahahahha~

    BalasHapus
  19. @Syira ITIK KEJ♥M

    keh keh keh nak kene beliii, cpt jual dadih byk2 tauu :P

    BalasHapus
  20. @@ku d! sin!e

    itulahh yang ai suka sgt sampai terkoma koma lh hihi :P ehem i like jugaa

    BalasHapus
  21. @deena awanis

    kah kah kah itu lh sbb tiba tiba tak suka crocs sebab nampak semakin kontot pulak keh keh keh

    BalasHapus
  22. @AngahSayang2314

    baik baik tidak di delete nanti kasihan orang lain :( heee tu laa dh terbalik balik dh terlampau cantik :O

    BalasHapus
  23. @♥ aku hUnNy (^_~) ♥

    ai nak yg sparuh pulak sebab lily tak masuk dgn kaki ai :(

    BalasHapus
  24. @Farid MOFASAD

    lu ni nama je farid tapi dalam hati ada pokok bunga ros ecece :P

    BalasHapus
  25. @nabil_potter

    keh keh keh siapa yang cantik? ehem :P

    BalasHapus
  26. @hellioz

    keh keh keh hati gua bukan tisu, hati gua kertas. gua takesah lah setakat lu nak kritik, tak kecik la hati gua der

    BalasHapus
  27. cantiknyaaa lily crocs tuh
    grr geramm ;p
    nak simpan duit beli lily crocs lah
    xD

    BalasHapus
  28. i pun x boleh pakai kasut bertutup sbb jari kaki panjang lps tu lebar, HAHA T_____T

    BalasHapus
  29. wah, lawa lah. lisa pun nak beli. tapi harga crocs ori macam cekik darah punya. ahaha

    BalasHapus
  30. cis cis cis x aci org nk jugak kerocks tu...
    yunk..belikan i warne pink bleh?huhuhu nanti belh bg name lolo plak =D

    BalasHapus

Terima kasih kerana membaca

Mari luahkan isi hati anda juga :)

1. Jangan emosi sangat tau.

2. Luahkan dengan nada comel.

Loading

Tumit

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

 Subscribe in a reader

ping blog
BUAT DUIT DENGAN CHURPCHURP
tak ada blog pun boleh dapat duit dari internet ! guna lah facebook dan twitter anda. MORE here !