Jumat, Juni 25, 2010

Qram LOVE and Ynn LOVE dalam the sims 3 LOL

selamat pagiii,

rindu ai tak? kalau tak rindu boleh balik tidur sekarang KEH KEH KEH. maaf sangat sangat saya sedang sibuk yang terlampau sangat. buat pengetahuan anda yang disayangi, saya sedang busy mengreka rumahh terbaru saya.apa ingat saya budak Industrial Computing tak pandai mereka rumah sendiri ke? HAHAHA

sims3 apartmen

rumah kali ini saya duduk dengan housemate saya , Qram Love nama dia. LOVE tu nama family lah konon. mula mula housemate lama lama dah jadi lah lain pulak KAH KAH KAH okay tak saya tipu, saya sebenarnya tengah sibuk bermain sims3 macam dulu dulu. padahal dah lama saya download sims3 tapi baru lah macam nak main sebab selama ini saya rasa rugi gila download tapi semalam saya cuba install akhirnya berjaya . yehawww :D

oh saya juga suka sim3 kerana saya boleh merasa diri saya didalam game itu apabila berjaya membuat bentuk badan comel macam saya LOL

sims3 cute lady

okay dah. kejap lagi saya merepek lagi. nk siapkan rumah, kemudian bagi Qram LOVE and Ynn LOVE bercinta nanti mereka bersama sama dapat anak, ye hawww :D KAH KAH KAH gatal T_____T

okay bai.

26 komentar:

  1. u beli ke game ni babe? i tk pernah main hahaha :P

    BalasHapus
  2. @hudhud

    HAHA no lah bbe, i ada masalah kalau beli cd games mesti tak boleh main. so i download je dr forum2 . dh 2bulan i download baru smlm i cuba and boleh mainn <3 HAHA so ini lh hobi i skrg LOL

    BalasHapus
  3. dwld kat mane ek? dah 2x bli cd ni tp x blh main..sbb gne win7 ke?

    BalasHapus
  4. @Nadia Helena

    haaa i download dkt forum jiwang, nanti i bg link :D i pun ada masalah kalau beli cd :( mst tak boleh main, tatau kenapa so sebab tak tahan terus je download boleh simpan terus ngehh <3

    BalasHapus
  5. cik yana...rindu kat kamu...hehehe..nnt u bagi link game ni k...i pun nak download jugak...tak pernah pun main sim ni... +_________+ sian~

    BalasHapus
  6. @Liyanaa. haha x thn ek..main sims ni mmg blh addicted..nak main sims 2 dh x best sbb dh tau byk cheat code..haha..

    BalasHapus
  7. @Liyanaa. wow! nak jugak!!! since my lappy dh rosak kebaboom sbb main game ni n nak install blk xdpt coz crack yg member bagi dulu i dah lupe camane nk guna..huhu... T___T gian nak main!!

    BalasHapus
  8. @adrina sidek

    i pun rinduuuu dekat orang yang kene geget nyamuk T________T sbr lah sygg, dugaan untuk u tauu harap sangat sangat u and ur family sihat kembali, benci nyamuk :(

    baik bos nanti i bagi link <33

    BalasHapus
  9. nak men jugak....nk link jugak...XD

    BalasHapus
  10. akakk, akak download dekat mana ? nak link :(

    BalasHapus
  11. @Nadia Helena

    tu laaa, sampai dah tak layan dah blog di buatnya LOL hihi. lg satuu suka the sims3 sebab graphic dia lawaa sgt <33

    BalasHapus
  12. @nfahk~

    HAHA baik baik. tapi ada 60part. nanti tunggu entry lagi satu wokayy :P

    BalasHapus
  13. @Memorable Maiden

    hihi baik baik, tunggu entry akan dtg <33

    BalasHapus
  14. @Wawa Zameri

    hihi baikk lah nanti kakak yiyin bagi link tapi bukan now tauu <33

    BalasHapus
  15. sis , sy addicted giler game ney , tp beli cd , taley dload ... sis , maw link ..... *kelipkelip mate (:

    BalasHapus
  16. ynn.cpt kasi link.. akak peminat sim jgk. boring ah men the sim ikut psp.. hoh.

    BalasHapus
  17. @Liyanaa.hehe oke akak yiyin comell
    muahhmuahh :)
    bagi tau tauu
    adri dulu try donwload sims ni tp tak pernah dapat :(
    cd dia wawa dah beli sampai 3, semua tk boleh guna :(

    BalasHapus
  18. w0w..kt mne akk download niey...huhu...dh lmae ta main gme niey..rindu giler....

    BalasHapus
  19. haha..
    acik sume maen gem tu sbb bule buat anak kn..wek
    teringat cik zana tanye mcm ne nk wat anak kt sims,siap swoh tunjuk agy..ye2 die tgk..
    adeh..

    BalasHapus
  20. best ke main game tue yana ????

    BalasHapus
  21. @Liyanaa. hahahahaa...sayang kamu..memuahhh.. i tungguuu... :)

    BalasHapus
  22. Nakkkk jugaaaaakkkkk :DDD

    BalasHapus
  23. salam ynn, nak link diaaaa boleh? please.... da lama cari, install je mesti ade problem :( plsss, kata nak ksi? tapi manaaa huuuuu TT^TT tolonglah, kempunan ni T-T

    BalasHapus
  24. mahuuuuuuuuuu jugak link boleh tak ynn? hehe desperate nih

    BalasHapus

Terima kasih kerana membaca

Mari luahkan isi hati anda juga :)

1. Jangan emosi sangat tau.

2. Luahkan dengan nada comel.

Loading

Tumit

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

 Subscribe in a reader

ping blog
BUAT DUIT DENGAN CHURPCHURP
tak ada blog pun boleh dapat duit dari internet ! guna lah facebook dan twitter anda. MORE here !