Rabu, Juli 07, 2010

Tahu kah anda nama "MOHD" bermaksud anjing bermulut besar?

Selamat pagi.

Hari ini, saya hendak share sesuatu buat kawan kawan yang saya fikir ramai yang belum tahu tentang ini, dan saya juga baru faham sebab selama ini macam terfikir juga, boleh ke pakai ayat suci alquran sebagai ringtone atau alarm, tapi dengan gambar yang saya kongsi kan dekat bawah baru saya faham.

apa hukum pakai ayat suci alquran sebagai ringtone atau alarm
// terima kasih dianna.
juga kita selalu perasan nama kawan kawan kita yang bermula dengan Mohd, bukan Muhammad kan? dengan gambar diatas kita dapat tahu MOHD adalah anjing bermulut besar ( T_T) wallahualam. harap lepas ni nama mohd tidak lagi digunakan T____T

jom kawan kawan, kita kongsi kan beramai ramai, kalau betul jangan diamalkan, kalau salah tegur dengan berhemah.

okai bai.

18 komentar:

  1. Bagus entry ni! :D I loike!

    BalasHapus
  2. btul tu babe, nama muhammad perlu dieja penuh.

    BalasHapus
  3. @Shila Adnan

    saya pun likeee <3 tq sgt sgt dkt dianna sbb dia share info mcm ni :D

    BalasHapus
  4. @Hazzy Ishak

    nowdays ramai yang guna mohd kan? so hrp lepas ni nama mohd tu tak digunakan lagi T_T

    BalasHapus
  5. habis kalau dah dalam ic nama mohd tuh macammana? HUHU. nasib baik adik beradik i gune abdul. HAHA

    BalasHapus
  6. fuh.. nasib baik name adik2 akak Muhammad sume penuh..

    BalasHapus
  7. @huda rahman

    haaa itu lah, pegi tukar nama lh kot HAHA T_T

    BalasHapus
  8. @Liyanaa. ouh.. tak pe laa.. kita sndiri tak tahu kn.. ni dh tahu.. perbetulkn hrp tak akan berulang lg masa akn dtg.. :D

    nice sharing baby.

    BalasHapus
  9. mekasih harap2 betullah kan..

    BalasHapus
  10. hari tu saya tegur cikgu saya psal ringtone nie. pastu kene mara balek :( sakit tol hati.

    BalasHapus
  11. Nasib baik nama Syafi adalah Muhammad. T__T Hoi nama Fuad apa ha? Mohd Fuad ke? WKAKAA

    BalasHapus
  12. =o

    My brother punya nama start dengan "Muhd". Erm...Nisa pon tak pernah tahu tentang tu. Thanks for the info =)

    P.S. Did you get my email with the button? =)

    BalasHapus
  13. pernah dengar pasal ni.
    btw tenx.
    (:

    ==================================================
    ENTRY BARU ; Aku Baru 21, Takkan Nak Kahwin Dah?

    BalasHapus
  14. Thanks for the info Liyana!! :)

    BalasHapus
  15. @Rara

    hamboiiiiiiiii fuad tu nama register si syafi je tauuu, nama sebenar pun muhammad jugaa, lepas tu tambah iqram belakang faweez, nama dia panjang T_T

    BalasHapus

Terima kasih kerana membaca

Mari luahkan isi hati anda juga :)

1. Jangan emosi sangat tau.

2. Luahkan dengan nada comel.

Loading

Tumit

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

 Subscribe in a reader

ping blog
BUAT DUIT DENGAN CHURPCHURP
tak ada blog pun boleh dapat duit dari internet ! guna lah facebook dan twitter anda. MORE here !