Minggu, Juli 18, 2010

Kenapa saya suka movie : 4bia ( 2008 )

selamat malam.

pernah baca tentang kenapa saya suka movie : Penelope (2006) tak? okay hari ini kita cerita pasal movie kedua yang saya suka tengok tanpa was was boleh layan berulang kali pun tak apa. kalau anda tiba tiba macam nak ajak saya pergi tengok wayang boleh lah pilih genre yang seram seram seram untuk saya. saya suka HAHAHAHA (tiba tiba engkau gelak apasal)

okay lah macam ni, siapa yang tak suka tengok cerita seram saya syorkan anda kene berjinak jinak untuk tengok sebab 4bia bukan lah seram mana pun malah lebih menarik dari cerita pasal paul si sotong gila atau anu.. dalam botol KAH KAH KAH apasal lah pelik raja azmi punya cerita T_T


4bia ini cerita dia ada empat. jadi sila faham dalam satu movie ada empat part. empat part pula adalah cerita yang lain dengan pengarah dia pun berlainan gila. jadi mari saya cerita sikit part by part.
part pertama.

boleh tahan seram juga sebab engkau melayan mesej asing yang engkau tidak kenal siapa, rupanya dia adalah lelaki yang baru meninggal ditanam dengan telefon bimbit. SERAM TAK?
part kedua.

budak sekolah nakal. dan ini part paling tak suka :( tak suka dan tak nak faham pun cerita pasal apa. HAHA

part ketiga.

4 orang kawan baik yang tersangkut dalam hutan. apa terjadi dekat diaorang?(SERAMMMM) eh tapi tak seram sangat sebab saya in love habis dengan lelaki macho yang tepi sana tuu, yang termenung beralaskan tangan tu. ALAHAI T_T

part empat.

INI PALING SERAM. seorang pramugari terpaksa menjaga seorang puteri raja yang mati kerana alegik dalam sebuah plane tanpa orang lain kecuali dia, puteri raja dan pilot.siapa yang rasa nak tahu balasan kerana mengatal dengan suami orang, boleh tengok puas puas part ini


er, tiba tiba saya pun macam seram jadi kita akhirkan entry ini sekarangggg LOL

okai bai.

11 komentar:

  1. 4bia yang mana nie...satu ke dua??

    BalasHapus
  2. Ahh, kawan asyik kata movie ni besh gila. But tak tahu di mana nak download. Am kedekut enough to buy DVD on my own, haha.

    BalasHapus
  3. aku suke 4bia 2 wehhh!!!hahahha
    tp yg ni best gak cuma aku x fokus sangat nengok
    yg 4bia 2 best gile coz lawak hampeh :P

    BalasHapus
  4. @Khairunnisa'

    HAHA i pun tak jumpa download link :( forum yg slalu masuk tu asyik down sahaja :(

    BalasHapus
  5. @ARC™

    HAHA part tu aku kalau tengok banyak kali pun masih boleh gelak gila gila HAHA. kene tunggu kuar astro baru org tahu T_T

    BalasHapus
  6. dah tgk! dah tgk! hahaha~ tp tknk tgk da pasni! wuuuu~

    BalasHapus
  7. sis...baru tadi saya ngan kawan saya kat skool citer benda niyh..dahlah diaorang bercita-cita nak jadi pramugari..bila tengok jerk citer 4bia masing-masing..dah mula resah tak tentu hala..hehe..memang bestkan..

    BalasHapus
  8. ahah cerita ni memang seram... tak teringat pun cerita part lain tapi part 4 tu gila arrrrhhh sampai pagi tak bleh tidoe

    BalasHapus

Terima kasih kerana membaca

Mari luahkan isi hati anda juga :)

1. Jangan emosi sangat tau.

2. Luahkan dengan nada comel.

Loading

Tumit

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

 Subscribe in a reader

ping blog
BUAT DUIT DENGAN CHURPCHURP
tak ada blog pun boleh dapat duit dari internet ! guna lah facebook dan twitter anda. MORE here !