Sabtu, Juli 24, 2010

Tips berkesan untuk mengelakkan diri dari di rogol.

Selamat malam.

HAHAHAAHAH, kejap, ini ada tips untuk anda.

muka seorang perogol

Seorang guru ingin mengetahui sejauh mana kepintaran murid-muridnya. Dia pun bertanya satu soalan kepada seorang murid perempuan.

Guru:Bila kamu bertemu penjahat yang ingin memperkosa kamu,apa yang akan kamu lakukan?
Murid: Saya akan menaikkan skirt saya tinggi-tinggi cikgu!
Guru: HAHHHH??(terperanjat).Lepas tu awak nak buat apa?

Murid: Saya akan suruh penjahat tu buka seluarnya.
Guru: Habis tu apa yang... (mula khuatir)


JENG JENG JENG

Murid: Lepas tu,saya akan lari.Saya dapat lari dengan laju jika skirt saya diangkat,sedangkan penjahat itu susah nak kejar sebab seluarnya tersangkut dikaki ketika dilucutkan...

LOL.

sorry, busy sikit lately tsk T_T

15 komentar:

  1. LOL!!

    Macam2.. Hahaha

    Btw gambar kucing tu cute pulak. Siap buat pandangan manja lagi.. sambil main dgn kawan dia.. haha

    BalasHapus
  2. @WZulhilmi

    HAAAA kan, ensem gila muka dia bila org snap pic T_____T wkakaka

    BalasHapus
  3. pandai murid itu erfikir nyer...sape la cikgu nyer tue...by the way the cat so cute n sweet la

    BalasHapus
  4. good... gyahahaha.. takut si perogol tu lebih bijak aje :P

    BalasHapus
  5. haha. akal panjang betul smp cigu sendiri dah pikir bukan bukan. aigoo. nice! ;))

    BalasHapus
  6. kalau pompuan tu pakai suar plak, camne nak lari nnt?? cepat buat entry, pasal tu plak ;P

    BalasHapus
  7. Haha, saya ada pernah tengok picture di atas tu siap dengan subtitle yang agak funny. I don't remember what it is, but thumbs up for this!

    BalasHapus
  8. kikiki good idea lah!! huhu

    BalasHapus
  9. hahah , sangat berkesan .

    BalasHapus
  10. bijak2..
    tp kene ada keazaman yang tinggi la..LOL

    BalasHapus
  11. Lawak gila tak tipu! HAHAHA

    BalasHapus
  12. yA AMPUN.. hahahahahahahha hahahahaaa ahhahahahah

    BalasHapus

Terima kasih kerana membaca

Mari luahkan isi hati anda juga :)

1. Jangan emosi sangat tau.

2. Luahkan dengan nada comel.

Loading

Tumit

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

 Subscribe in a reader

ping blog
BUAT DUIT DENGAN CHURPCHURP
tak ada blog pun boleh dapat duit dari internet ! guna lah facebook dan twitter anda. MORE here !