Senin, Agustus 16, 2010

Update : Biskut raya ; Berry Crumb.

Selamat pagi

hari ini hari ke enam saya dalam ofis baru dan hari ke enam kita semua dalam mood berpuasa. serius jadual tidur semua dah berubah, kalau boleh dalam ofis pun rasa nak tidur dan ingat senang jadi orang kuat tidur? :(



HAHA dua hari duduk rumah tanpa sebarang gosip,dua hari juga menjadikan kuih sedap di atas sebagai bahan santapan untuk diri sendiri dan juga keluarga. kuih bernama berry crumb itu pernah saya tunjuk tahun lepas, bukan saya yang buat, tetapi saya tempah. T________T

sebenarnya macam ini, kalau siapa tak tahu waktu saya di UNISEL dulu saya rapat dengan ayunajeeha yang merupakan anak kepada tauke kueh raya. bila ayunajeeha bawak kueh raya balik hostel, anak anak dia yang lain( saya tasnim dan zana ) akan tertunggu tunggu kueh raya yang banyak dari dia. kira heaven gila kalau raya and balik hostel ada banyak kueh raya. semua nya stock sedapgilaaaaaaaaa bukan setakat sedap biasa sahaja tahu?

:(


biskut strawberry bersalut chokolate dan crumb crumb yang crunchyyy
jadi saya dah jatuh hati dengan kueh bernama berry crumb ini, hendak minta resipi macam boleh blah sekarang jadi terpaksa (EHEHEE terpaksa kaw) lah saya beli dekat ayun HAHAHAHA ;p saya nak beli 200biji untuk raya ini.

oh jangan risau, ada banyak lagi kueh lain, anda berminat tak? jika berminat boleh tiggalkan pesanan di ruang comment, dan saya tunjuk sample yang lain, juga saya akan beri link facebook ayunajeeha teruss kepada anda :D
UPDATE : siapa nak pelis isi form dekat sini.
♥ okai bai.

16 komentar:

  1. ni nak marah ni, bukak blog yiyin terus ada kuih macam sedap T________T

    BalasHapus
  2. @Rara

    HAAA siapa buka belog ni mst kembang kempis hidungg T________T

    hoi nk tak order? HAHAHA

    BalasHapus
  3. memang susah jadi org yg giler tido kan,.. huhu~
    biskut ni mesti crunchy kan.. tp kite xsuke rs strawberry.. rs len ade x? hee

    BalasHapus
  4. cikhel nak resepi boleh??boleh boleh??????

    BalasHapus
  5. MAU ORDER.
    boleh ka?

    tp dh jarang on blog, tlg pm ke fb.com/theroozu.

    thx..

    BalasHapus
  6. ohh acik semanis berry crumb bersalut coklat bersama bread crumb..
    bila masa kite ade anak haa..tekejot

    kalo bole order cpat taw cik.. :D

    BalasHapus
  7. saya nak order lah... mcmane ek?

    BalasHapus
  8. bestnya kawan dgn anak tokey kueh raya...sy cuma ada member tokey nasi briyani jer..huhu..

    BalasHapus
  9. Best ke kuih ni ek.
    aku tgk lain macam je..:)

    Contest:10 pemenang dicari.

    BalasHapus
  10. @eliana_adnand

    haa rasa straberry dia sgt manis tawwww T__________T haduhh kecur air liurr

    BalasHapus
  11. wahai cik ynn, boleh tak saya order biskut nie? masih dijual ke?

    BalasHapus
  12. Hello

    Awesome post, just want to say thanks for the share

    BalasHapus

Terima kasih kerana membaca

Mari luahkan isi hati anda juga :)

1. Jangan emosi sangat tau.

2. Luahkan dengan nada comel.

Loading

Tumit

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

 Subscribe in a reader

ping blog
BUAT DUIT DENGAN CHURPCHURP
tak ada blog pun boleh dapat duit dari internet ! guna lah facebook dan twitter anda. MORE here !