Minggu, Agustus 22, 2010

Kebaikan Hidup sebagai seorang Blogger

Selamat malam.

Blog, rata rata setiap individu dalam dunia ini sedang dilanda demam blogsphere. masing masing cuba hendak menjadi seorang blogger. masing masing cuba hendak mempunyai sebuah blog atas nama sendiri contoh dia macam liyanaa.com . tak pernah terbayang pun waktu umur 15tahun akan ada sebuah domain sendiri dan hidup sebagai seorang blogger. tak pernah terbayang pun ada ramai kenalan dari internet yang boleh menjadi tenaga pengajar.



seronok sebenarnya bila ada blog sendiri, digelar seorang blogger tegar, yang hidup dia hanya untuk blog, yang hari hari dia kalau tak menghadap blog macam sesuatu yang aneh (T_T) kalau nak cakap macam mana perasan jadi blogger ini macam tak boleh cakap sebenarnya. penat nak bagitahu tapi kene, sebab ini adalah cerita seorang blogger. yang hidup dia menghadap blog sendiri. yang hidup dia pagi petang siang malam jatuh cinta dekat blog sendiri LOL

banyak kebaikan jadi seorang blogger yang kita tidak sedari. kalau anda mahu saya listkan apa yang best sangat menjadi seorang blogger macam tak boleh nak listkan sebab terlampau banyak kebaikan dia. ehem mungkin dapat menjadi mama juwie yang laju sahaja dapat gosip panas? atau puas bila setiap hasil entry di terima blogger lain.
Hidup seorang blogger yang mendapat info secara pantas.
Ia benar, kalau anda hidup sebagai seorang blogger, anda akan dapat tahu kisah percintaan azwan ali atau anda dapat informasi roslin hashim berdua duaan dengan raja azmi (HEH) atau yang lebih power rupanya katy perry adalah tunang russel keroww apa tah nama dia (semua gosip kan? apa yang berinformasi pun tak tahu HAHAHAHA)
Hidup seorang blogger yang mendapat ramai kawan.
YES. ramai sangat kawan yang anda tak akan sangka tiba tiba boleh kenal dengan someone yang kita tak pernah jumpa tapi boleh bawa bergosip secara berjemaah. gila tak hebat? engkau kenal dia sebagai stranger tiba tiba jadi kawan baik? HOMAIGUDNESS seronok sangat.

anda boleh tengok entry di bawah di mana saya berjumpa dengan kawan kawan blogger.
1. Karipuff dating..
2. Wedding kak long yna.
3, Digi Pimp my day.
4. Gatsby (walaupun tak berupdate LOL)
Hidup seorang blogger yang dapat join contest menarik,
Seronok, terlampau banyak contest yang anda dapat jumpa dalam dunia blog terlampau banyak sangat hadiah menarik yang blogger lain ingin berkongsi dengan kita. serius banyak sangat sampai rasa nak join setiap contest yang saya jumpa tapi macam tak boleh terlalu tamak, kita bagi chance dekat orang lain :D tapi tapi tapi, SEO contest dari denaihati yang bertajuk 'hidup seorang blogger' ini macam tidak boleh di lepaskan. serius sangat menarik :)
terima kasih denaihati kerana menyediakan contest yang menarik seperti ini dan disponsor oleh uQurban.com. Oh ini baru part yang pertama, akan ada part yang kedua. ehem part yang kedua akan saya cerita pasal 'ehem, mana boleh bagi tahu HAHAHA'
// okay kalau entry ini tidak menarik, boleh like tauu. tehee.

♥ okai bai.

33 komentar:

  1. yezaaa..tak ada seorang pun akan memahami..kecuali seorang blogger itu sendiri..

    go for it dear..=)

    BalasHapus
  2. goodluck babyyyyy! <3 bestnya entri u. lepas ni kita siapkan entri dua hari sebelum due date tauu? sumpah i lupa pasal ni. nasib baik belum tidur. LOL

    BalasHapus
  3. @atokk

    tq atok, serius ini entry mengarut tah pape kalau ada judges yg judge, LOL

    BalasHapus
  4. @♥ aku HUNNY

    tehee itu lah, nak cakap pun susah, kalau kita buka cerita pasal duit, laju je dorg fhm HAHA tqqq hunny :DDD

    BalasHapus
  5. @Mieya

    tq mieyaaa <33 pheww selamat juga buat :(

    //hwaaa nak nangis ni sebab sakit kepalaaa

    BalasHapus
  6. @Rara

    babyyyyyyy, kalau u ada dekat sebelah i, u dpt rasa badan i sejuk gila now mcm apa tahh gabra sgt contest ini . u rasa tak? haha hoi baik lah baik, kita ingat mengingatkan taww

    BalasHapus
  7. memang cool hidup sbg blogger. info paper pun lambat.blog lagi laju!

    BalasHapus
  8. jadi seorang blogger memang best kan ?

    BalasHapus
  9. wahhh.. bestnya entri ni.. Memang kena mengena betul dengan aku sbg blogger. Aku new blogger. Sejak aku knal blog ni, ketagihan aku melebih-lebih berbanding aku menghadap Facebook. Cayalah. sehari aku tak pandang blog, terasa ada sesuatu yang kurang... Hebat kan.

    Minta izin dengan tuan puan blog ni. Aku cadang nak link kan entri yang best ni dalam post aku nanti.. Boleh kan. Saja-saja nak cerita pasal dunia blog aku.
    Salam Ramadan.

    BalasHapus
  10. Komentar ini telah dihapus oleh pengarang.

    BalasHapus
  11. hidup seorang blogger tidak dapat dizahirkan dengan kata-kata.. kalau nak tahu kena join kan, betul x kak ynn? hehe.. anyway, asal red nak buat komen mcm kak ynn takleh pon? huhu..

    BalasHapus
  12. point pertama tu best!
    iya iya
    kamu mmg kuat join contest pun
    =p

    BalasHapus
  13. Blogging now becomes a part of my life. Warm regards

    BalasHapus
  14. memang betul Hidup Seorang Blogger dapat berita pantas dan ramai kawan

    BalasHapus
  15. hehehe... segan lak nk join kontes neh. SEO tak reti ar..

    btw.. GOOD LUCK bebeh!

    BalasHapus
  16. ini pon jadik yer entri.. hehe... saya suka baca blog jer..

    BalasHapus
  17. mmg bnyak info yang kita akan dapat dengan pantas..tapi kkdang blog ni kne rajin gk..klu mlz mcm sy ni ssh gk..ahakz..

    BalasHapus

Terima kasih kerana membaca

Mari luahkan isi hati anda juga :)

1. Jangan emosi sangat tau.

2. Luahkan dengan nada comel.

Loading

Tumit

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

 Subscribe in a reader

ping blog
BUAT DUIT DENGAN CHURPCHURP
tak ada blog pun boleh dapat duit dari internet ! guna lah facebook dan twitter anda. MORE here !