Senin, Agustus 23, 2010

Moo Moo camera freak gituw.

Selamat petang.


BURRPPSS, kenyangg ai uolss makan rumput tengah tengah hujan.
mengundang tak ayat saya? tengah orang sibuk berpuasa saya pergi cakap pasal makan rumput, ada yang terliur tak tengok rumput? er FiNE lah cuma lembu sahaja terliur tengok rumput. saya suka tengok lembu makan rumput, konsentrate gila tak pandang depan belakang memang comel sangat tapi masalah dia lembu saya tak makan rumput (T_T)

kecewa* sebab lembu saya macam freak sikit, seumur hidup dia dengan saya sampai sekarang pun tak pernah makan rumput, makan rumput pun tak pernah takkan nak bagi dia makanan chibi jadi terpaksa lah redha dia diet. BUT dia diet macam mana pun tak makan macam mana pun MOO MOO tetap gemuk (T_T)

dia tak sakit pun sebab dia tak boleh sakit, dia kan freak . makan tak boleh sakit tak boleh habis apa dia boleh? entah lah tsk *OVER* HAHAHAHAH



sebenarnya ini lah moo moo saya . dia lah peneman saya dekat ofis ni disebabkan saya tak boleh bawa bantal bushuk terpaksa lah saya bawa moo moo pergi ofis. sebenarnya ada motif kenapa kene bawa moo moo tau HAHAHAHA waktu rest selalunya sebelum solat zohor saya mesti landing dulu dalam surau sambil dengar lagu, jadi bila bawa moo moo boleh lah saya letak kepala atas badan dia yang gebu ituww



sedap gilaa moo moo ni, gebu sangat, terus mata sleepy sahaja tsk. (T_T)



pandai pulak tu pandang kamera, ewah ;p

hihi, moo moo ini datang dalam hidup saya masa birthday yang ke 18 tak silap, masa itu saya rapat sangat dia, actually dari form 1 pun rapat sampai form 5 kot. then masing masing buat hal sendiri till now. tehee but saya tetap rindu dia. rindu nak berbual dengan dia, rindu nak jadi gila dengan dia. hee (T_T) .

bbe, i jaga tau moo moo baik baik. hee

♥ okai bai.

4 komentar:

Terima kasih kerana membaca

Mari luahkan isi hati anda juga :)

1. Jangan emosi sangat tau.

2. Luahkan dengan nada comel.

Loading

Tumit

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

 Subscribe in a reader

ping blog
BUAT DUIT DENGAN CHURPCHURP
tak ada blog pun boleh dapat duit dari internet ! guna lah facebook dan twitter anda. MORE here !