Rabu, September 29, 2010

Aaron , Love the way u Lie.

Selamat tengahari.

fuh, tahu tak tiba tiba hari ini terpaksa bawa aaron pergi keje macam weird sangat sebenarnya sebelum nak keluar rumah tangan dah menggigil, peluh dah membasahi seluruh ketihak hakuu tapi haku felik apasal tetap wangi oh rupanya haku memang sentiasa wangi KAH KAH KAH

pengalaman pertama bawa kereta sendiri adalah funnn. tapi fun dia belum berakhir sebab tengah terfikir macam mana aku nak bawa kereta pulang ke rumah balik. aaron ni memang tak boleh belah bila tang haku nak tukar gear dia jadi tersangkut terus aku terkapai kapai nak nangis. halahhh gelak pulak aaron neh tengok tuan dia asyik nangis je (T_T)



hokay, kerja aku dari tadi adalah mengintai aaron dari tingkat tiga. YAAAAA ofis saya di tingkat tiga, sebab tu asyik lapa (?) risau juga saya bila tengok aaron kepanasan, esok nak bawa fridge kasi aaron duduk dalam tu (T_T)

tadi first time daku pecut potong bas tahu tak? masa tu jari ku mengecut , hati pun ikut sama. air mata asyik nak mengalir, mulut asyik emak je. EH ENGKAU PERCAYA KE AKU TAKUT MACAM TU? tak lahh, aku relax je, buka radio kuat kuat sambil gelak sorang² ;p



engkau nak tahu tak, aaron ni gatai betul tau dia cuma nak parking sebelah keta mewah je. KAH KAH KAH

er,, dah pukul 1pm dah mahu tidur baru makanrrr ;)
ye lah, aku pun annoying apahal nak letak nama aaron pulak (T_T) kasi cadangan nak bagi nama apa selain aaron boleh? eeww
okai bai.

10 komentar:

  1. haha msty yang P tuh kan. hehe. tapi nasib baik smpai. hebat la tuh. aaron pun oke saje. dia boleh di anggap boyfren ke2 selepas fwz. hahaha.

    BalasHapus
  2. mcm pernah ku lihat si aar0n ni...

    BalasHapus
  3. letak la nama galang ke, justin bieber ke. haha

    BalasHapus
  4. @.: miZzana :.

    HAHA akak i over oke, die ckp shari pinjam dh gatai tuka nama, eh ehhh skrg ni aaron ai yang punya HAHAHAHA

    BalasHapus
  5. @hudhud

    rasa macam nak letak nama baim pun ada HAHA

    BalasHapus
  6. hahaha aaron pun bolehhh :D

    BalasHapus
  7. kacak gila nama-aaron kot!!! hahah

    BalasHapus

Terima kasih kerana membaca

Mari luahkan isi hati anda juga :)

1. Jangan emosi sangat tau.

2. Luahkan dengan nada comel.

Loading

Tumit

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

 Subscribe in a reader

ping blog
BUAT DUIT DENGAN CHURPCHURP
tak ada blog pun boleh dapat duit dari internet ! guna lah facebook dan twitter anda. MORE here !