Kamis, September 02, 2010

Memori ramadhan di Unisel.

Selamat malam.

esok mula lah semua budak budak sekolah (ecewah, now saya dah bekerjaya jadi kene gelarkan kalian budak budak lah HAHA) bersenang lenang dekat rumah. padahal dia tak tahu nanti masuk semester macam macam test dorang kene lalui. tak apa bergembira lah sekarang ( HAHA keji betul )



gadis bekerjaya macam saya pun ada cuti heh, bukan tak ada. jadi bila ada cuti sila bersyukur (T_T) mula mula masuk ofis sangat happy bila tengok white board ada notis cuti from 8hb until 20hb but bila bos masuk dia cakap ' Ynn, u masuk 15 and 17hn tau, i je cuti sampai 20hb' ( MENANGIS AIR MATA DARAH PUN TIDAK BERGUNA ) terpaksa lah saya sengih sahaja walhal baru 45minit muka saya tegang :(

tapi tak apa, kira ada lah masa cuti untuk berjalan jalan dengan family. ehem seronok.

sebenarnya, saya teringat masa dekat unisel. berpuasa dekat unisel masa sem pertama dan keempat adalah paling hebat. semester pertama adalah semester paling saya suka kerana waktu itu waktu sedang berbunga bunga dengan encik buah hati.

tapi waktu itu waktu malu malu nak dating nama dia. setakat call suruh bangun sahur, pergi bazar pun berselisih senyum senyum sepanjang ramadhan. tapi bila nak balik bercuti baru lah berani pergi makan berdua-duaan. lepas makan dating belakang falkulti. lepas tu dapat call emak dah sampai bukit tagar terus meroyan balik laju laju kemas barang semua (T_T)

masa itu ingat boleh sambut ramadhan dengan dia bersama sama untuk ramadhan yang akan datang, rupanya tak sempat, buah hati saya masuk PSIS (T_T) jadi sepanjang ramadhan di unisel saya di temani teman teman terhebat. tehee menarik nak cerita pasal ramadhan dekat unisel. sangat menarik bila budak lelaki masuk class badan bau rokok LOL

okay dah lagi seminggu nak raya. jom pasang langsir baru, pasang sarung kusyen baru. tahun ini emak cakap tak perlu buat ketupat (YAHOOO) pagi raya kita makan nasi minyak sahaja. tapi saya ingat nak import ketupat daun palas lah dari mummy qaisara dekat kedah sana. tehee ;p


tak sabar nak pakai baju ini pagi raya nanti. :D

okai bai.

6 komentar:

  1. Ai ambek cuti hari isnin-12hb tu je tau T_____T

    BalasHapus
  2. selamat menyambut hari raya, saya tiada preparation utk smbt raya lagnsung

    BalasHapus
  3. Wah , saya pun tak sabar nak pakai baju itu pagi raya nanti (;

    BalasHapus
  4. oooooooo
    kat unisel ko kenal bf ko
    hehehehe

    BalasHapus
  5. ehemm..chantek nyaa baju raya acik..
    :D

    BalasHapus
  6. theme ungu ye raye nie..hohoh

    BalasHapus

Terima kasih kerana membaca

Mari luahkan isi hati anda juga :)

1. Jangan emosi sangat tau.

2. Luahkan dengan nada comel.

Loading

Tumit

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

 Subscribe in a reader

ping blog
BUAT DUIT DENGAN CHURPCHURP
tak ada blog pun boleh dapat duit dari internet ! guna lah facebook dan twitter anda. MORE here !