Rabu, September 29, 2010

Ulang tahun cinta.

Selamat pagi.

ini hari juga masih busy. mungkin akan sentiasa sibuk sehingga berjaya submit apa yang perlu disubmit jumaat ini. YAHOOO lepas itu boleh enjoy boleh main dam sambil menonton tonton.com.my sambil makan cekodok pisang.



oh ya, saya teringin cekodok posong keh keh keh semalam sebelum tidur dah berniat nak buat cekodok pisang tapi macam tersentap lepas emak cakap bawa kereta pergi keje hari ini. redha, terpaksa redha kene juga pergi keroje naik kereta (T____T) jangan tak tahu aku dah ada lesen sejak 20.01.2010 wah comelnyaa nombor tapi sampai la ni masih belum yakin nak bawak kereta tsk.

kenapa aku tak bawa kereta sejak bulan Januari.
sebab saya tak ada keretaaaaaaaaaa sendiri yang boleh saya panggil dia aaron (T_______T)

sebab saya tak suka main gear, main clutch. saya suka drive je tamo tukar gear boleh?

sebab saya er, malas nak fikir? LOL HAHHAHA
tapi tak apa, hari ini dalam sejarah aku bawa kereta kancil kakak aku yang bakal menjadi milik aku. KAH KAH KAH kakak saya nak beli myvi, biar lah dia beli boleh saya panggil kancil tu as aaron :D phewittt



oh ya, tiba tiba letak muka comel (T_T) dalam entry ni sebab hari ini adalah hari ulangtahun ke 3 kami bersahabat karib. terima kasih faweez iqram :) terima kasih juga bagi baby dekat saya. keh keh keh
peserta contest L untuk Liyana, saya akan keluarkan senarai pemenang dalam masa terdekat. pleaseeeeeee take note yang saya sangat busy :( mwahh dada :*
okai bai.

14 komentar:

  1. selamat hari ulangtahun ynn.:)

    BalasHapus
  2. yooo teror la bawak manual. hehehe. respect same acikk. t bole ajar kite bawak manual pulaaa ;)

    BalasHapus
  3. weewitt~
    ulangtahun ke 3 sudah.
    moga kekal.. ^_~

    BalasHapus
  4. congrats, selamat ulangtahun ke 3 :))

    setelah melihat keramaian & keoveran peserta lain, rasenye macam nak redha je (kalau) tak menang.

    BalasHapus
  5. Happy anniversary kak yiynn :D

    BalasHapus
  6. happy 3rd anniversay ynn and fwz~

    BalasHapus
  7. @.: miZzana :.

    wajibbb! acik dgn ayuna kene bawak manual okeee AHAHA

    BalasHapus
  8. @ieqa

    hihi tq dear, alaaaaa xmo la cenggitu , insyaallah ada rezeki tu ;))

    BalasHapus
  9. @Ery Farieha

    HAAAAAAAAAAA tq so much erryyyyyyyyyy farieeeeeeeehaaaaa ;p

    BalasHapus

Terima kasih kerana membaca

Mari luahkan isi hati anda juga :)

1. Jangan emosi sangat tau.

2. Luahkan dengan nada comel.

Loading

Tumit

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

 Subscribe in a reader

ping blog
BUAT DUIT DENGAN CHURPCHURP
tak ada blog pun boleh dapat duit dari internet ! guna lah facebook dan twitter anda. MORE here !