Kamis, Oktober 28, 2010

Annoying part of #bbtorch #maxis10

Selamat petang,

liyana, liyana asyik puji sahaja berry hitam itu, sampai saya rasa macam mereka bayar awak berjuta ringgit HAHAHA sebenarnya tak lah puji sangat, sebenarnya juga, saya belum sempat nak buat entry tentang kekurangan berry hitam *huks huks* jadi dalam entry ini, saya mahu cerita sedikit kelemahan beliau. sebenarnya lagi, setiap handphone pun pasti ada kelemahan macam ini T__________T


pembuka cover bateri

BBTORCH as u guys know, dia adalah slide phone kan? but mengikut jari jari manis saya yang kasar ini, ia agak susah bila kita kene tarik cover batery ke bawah, then slide dia pulak tergesel terus nak terbuka keatas, (T_T) saya jadi risau takut terkuat then boleh kacau ribbon dia ke apa, at least bagi lah macam ada butang untuk tekan supaya senang nak buka cover dia T___T




fizikal QWERTY keyboard yang very the small.

bagi jari runcing tetapi gebu macam jari saya, saiz satu satu keypad itu saja memenuhi dua jari saya T_T malah saya perlu pastikan kuku sentiasa pendek untuk menggunakan touch screen. malah kalau saya eja sayang, akan terbabas jadi sayanga atau sayand T_______T

bateri life berkurangan.

sedih, pergi sana sini tengok bateri sudah tinggal separuh padahal baru sahaja di charge sebelum keluar kemana mana. nasib baik tak pernah matik even sudah ke 5% ;p



sedikit tips untuk mengelakkan kekurangan batery adalah, kamu reduced kan backlight brightness kepada 10 dan backlight timeout kepada 10 saat. cari di options > display > screen display :)


saya mahu warna putih itu T_T
Accesories susah hendak cari.

hari tu, pergi midvalley saya cari lah casing untuk berry hitam saya ni, saya tanya akak ada tak casing untuk blackberry torch? muka dia blur, dia tak tahu ada blackberry torch, tapi dia bagi casing juga casing blackberry tp macam terfikir, ini kan slide phone, ngam ke kalau masuk? grr

dah kelu, apa lagi kekurangan dia? selain terstuck secara dua saat macam boleh maafkan, macam apa lagi heh kekurangan awak TORCH? nanti lah kalau ada lagi kekurangan dia, saya cerita lah, oh dem hari ini dah 28 :(

okai bai.

9 komentar:

  1. lorr tamau damn oke ! tp casing putih tuh cantekkk. siyes cantekk !

    BalasHapus
  2. ade negatif jugak kan :P

    Terkini : ENTER

    BalasHapus
  3. fon lama yg kena ikat ngn getah tu ke? hehe..

    BalasHapus
  4. kalau gitu tak jadi beli jgk lah BB.hehe..mmg tak nk bli pon.tak mampu lah nak beli.hehe


    Terkini: Curang Itu Indah

    BalasHapus
  5. byk jgk kelemahan die
    hehe
    kne say goodbye dekat torch la mcm ni
    =)

    BalasHapus
  6. eh , boley wat video call tak yunk ?

    BalasHapus
  7. woahh,slide phone kne jaga2 kn cik..

    BalasHapus
  8. phone ni dia on internet 24/7 melainkan off data..sebab tu dia kuat makan battery..n u need replacement battery..bekup battery.. sy ade dan salu bawak kemane2.. actually lepas beli battery baru yang high capacity ni mmg ok la..takde masalah sbb tahan lebih lama dari yg the original one

    BalasHapus

Terima kasih kerana membaca

Mari luahkan isi hati anda juga :)

1. Jangan emosi sangat tau.

2. Luahkan dengan nada comel.

Loading

Tumit

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

 Subscribe in a reader

ping blog
BUAT DUIT DENGAN CHURPCHURP
tak ada blog pun boleh dapat duit dari internet ! guna lah facebook dan twitter anda. MORE here !