Sabtu, Oktober 23, 2010

VIdeo & Camera review : Chibi dalam sangkar. #maxis10

Selamat malam.


hai, saya chibi.
malam ini adalah malam sibuk kerana esok di rumah kami ada kenduri doa selamat keatas parent saya yang akan ke mekah dua minggu lagi, dan cukur jambul baby aish secara kecil kecilan. jadi sebelum saya away dari keyboard atau singkatan yang paling fofular dalam dunia MiRC suatu masa dulu ( AFK ~ ) , saya ingin berkongsi sedikit gambar yang ditangkap pada awal pukul tujuh tadi.


chibi dalam sangkar, susah betul dia nak duduk dalam sangkar, grr
gambar menunjukkan dua makhluk kesayangan nabi muhammad s.a.w iaitu kucing ye tuan tuan dan puan puan, kucing adalah makhluk berbulu tapi comel malah manja serta pandai membuatkan kita tertawa tanpa dia sedari. oh kalau anda menonton mummy the movie, mumia juga takut pada kucing, ini kerana saya sendiri pun tidak lah tahu (T_T)


hai. nama saya pinky :)

saya sebenarnya malas gila nak tangkap gambar chibi kerana beliau adalah berbulu gelap, bila tangkap jadi tak lawa tapi saya sangat puas hati dengan camera yang ada di blackberry torch ini. SANGAT PUAS HATI HEH sebab nampak lah bulu chibi cantik sangat tehee.

tak payah aku nak buka photoscape , edit gambar semua. tak perlu ;) kalau perasan, gambar ini langsung tak ada bintik bintik atau orang panggil noise kot (?)

gambar ditangkap menggunakan Blackberry Torch, autofocus, mode auto with flash. video akan menyusul, mahu letak tapi segan suara saya kuat. tapi akan letak nanti. sebab saya nak tunjuk video with autofocus and sound dia pun sedap sahaja :)



video dari amatur (?) akan berusaha lagi untuk improve video lain wkakaka :P
btw, pandangan saya adalah jujur, mungkin saya suka camera dia, mungkin bagi awak adalah kurang. saya tidak dibayar untuk memuji, malah saya tidak dipaksa untuk mengeji. ini pendapat saya sebagai seorang pengguna. sama macam awak :) nantikan review blackberry torch #maxis10 versi yang lain pula yaa

okai bai.

21 komentar:

  1. chibi si budak gemok ! hehehe

    BalasHapus
  2. kalo pkai iPhone byk gler noise die..

    BalasHapus
  3. wahhh lawa la kamera dea ehh. chibi duk diam2. t asek lari2 intai dari atas bilik mak ko je kan cm masa abg ko kawen. beshhh ! (teringat chibi lari bila aq kejar. :D )

    BalasHapus
  4. fuhh

    puji habis habisan BB torch ni

    =P~~

    BalasHapus
  5. seksi gak suara ko gelak gyahahaha, nak main 10x la video tu

    pedulikan chibi & pinky mahupun BB, nak dengar suara ko jer hahaha

    BalasHapus
  6. @Zqah Ismail

    wakaka dia memang gemok, tapi now mcm sakit2 bulu gugur ;( wkaka

    BalasHapus
  7. @suffer8zine

    kalau tak guma BB , tak nampak pun comel :( WKAKAKA

    BalasHapus
  8. @syuE

    serius? iphone apa? iphone 4 ke?

    BalasHapus
  9. @.: zaNaz0ne :.

    HAAAA kan, lawa juga. hikss suka kitaa tengok. eh cik tgk video skali pelisss :DDD

    BalasHapus
  10. @Ery Farieha

    whahaha ku puji ikhlas sebab benda pertama aku tengok adalah camera. biasa lah blogger kan wkakaa

    BalasHapus
  11. @Abg Juju

    WKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKA

    abg juju sengal, ku dah malu tahap dewa. esok dh hilang video tu. wkakaa

    kira oke la ku tahan gelak, terlepas sikit je gelak tak senonoh T__________T

    BalasHapus
  12. eleh..tak heran..kucing fahmie lagi comel..
    bdway smoga parent you selamat pergi dan selamat pulang yer..



    Entry terbaru: Fahmie Vs. Fahmie

    BalasHapus
  13. Awesome cats , I've to say. Being animal lover myself. So pendapat saudari , kalau bandingkan camera ni dgn camera phone lain , spt iphone 4 - hows the video quality like ?

    BalasHapus
  14. cikk video nye taleh tgk. huhu. t kite try agy aw. ade error la.

    BalasHapus
  15. cikk kite dah dapat tgk video. haha gelak ta tahan. mcam LJ mase cite hape tah. hahaha. gengster si chibi maruko chan ehh. haha *rindu nak peluk chibi*

    BalasHapus

Terima kasih kerana membaca

Mari luahkan isi hati anda juga :)

1. Jangan emosi sangat tau.

2. Luahkan dengan nada comel.

Loading

Tumit

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

 Subscribe in a reader

ping blog
BUAT DUIT DENGAN CHURPCHURP
tak ada blog pun boleh dapat duit dari internet ! guna lah facebook dan twitter anda. MORE here !