Sabtu, Oktober 23, 2010

Chocolate Moist Cake #maxis10

Selamat malam,

alhamdullilahhh majlis kami berjalan sempurnaa :) seronok tgk ramai sgt orang datanggg tapi sangat tak seronok, bila banyak sangat pinggan kene basuh wakaka T.T yang penting , saya sudah invite rakan rakan walaupun tiada pun yang ada masa untuk menghadirinya. tak apa, faweez iqram pun tidak dapat datang jadi tiada lah rasa terkilan sangat :)



btw terlampau banyak sangat sangat gambar dari baby BAM BAM blackberry torch 9800 saya,, dari dslr abang saya dan juga dari er semua kamera yang ada sampai saya rasa better saya upload dekat friendpages lah kan? haa baiklah mari saya tunjukkan sedikit gambar yang masih sempat di edit. HAHA penat lah dear, sebab tu tak larat nak update T__________T

ehem, cake dari kak anna ini adalah cake kedua selepas cake di hari persandingan abang saya di entry chocolate moist cake paling sedap. terima kasih banyak banyak kak anna, tak dapat nak cakap macam mana dah. terharu sangat. untuk harga semua boleh contact kak anna :)


with my love HAHAHHAA, ye muka orang penat. penat layan tetamu, penat layan kerenah budak budak, aku hangin betul budak budak ni. grr tapi, minah sebelah tu tak tolong pun basuh pinggan. bencik i,

oh dammmmmm, begitu moist sgt sgt :) L UNTUK LIYANA tehee

bersama kak anna, cousin saya yang very the creative. dia lah yang memberikan kami kepuasan HAHA,

my lovee , :) hati saya, jiwa saya, nyawa saya
okay, sekarang siapa yang tak setuju kalau saya cakap camera blackberry torch 9800 sangat sangat cantik? haaa, baik anda setuju HAHA. eh lupa, nantikan entry tentang baby bam bam later tauuu sebab today sangat busy. but u guys boleh tengok video and camera review dari entry semalam tehee.

entry ini pun consider camera review. biasa lah saya tak mampu nak ada dslr T________T cukup lah sebuah device yang boleh guna untuk bergambar, online :)

// u guys kalau berminat nak order, u can view kak anna blog ;) contact dia ye.

okai bai.

19 komentar:

  1. kek sedap..ynn tak ajak kita pun :(
    kalo tak memang nak tapau bawak balik..haha :)

    jaga mak & ayah elok2 tau! bb tu kalo xnak bg kita, k.ynn pegi beli dslr :)

    BalasHapus
  2. perghhh meleleh siot coklat dia . besar lak tuuu!

    BalasHapus
  3. @myzaAli

    tengok gambar je dearr, cuba u rasa confirm u meraung nak lagi wkaka T__T nasib baik i tengah kawal makanan i, kalau tak memang habis ku kerjakan wkaka :P

    btw i invite rakan rakan sekolah :( dorg tak dtg sedih i. sorry tau nanti i kahwin, i jemput u, org pertamaaa i hantar kad kawin wkaka.

    i.allah kita jaga parent kita baik2 ;) haaaa, atamo. kite mao bb sajeee

    BalasHapus
  4. ahha sempat jugak snap hrf L :D

    BalasHapus
  5. @wannurfazrini

    haha besar sebab dua biji cake digabungkann. habis licin tau :(

    BalasHapus
  6. @mieraaaa

    haa sedap dear, serius i cakap. kami sampai termimpi mimpi nak makan lagi lepas first time makan haritu :)

    BalasHapus
  7. @suffer8zine

    YE SAYA SAJA NAK BAGI AWAK LAPA wkaka ;p

    BalasHapus
  8. @twinkle twinkle

    hihi tu laa, eksaited i potong L tu, btw L tu gula tauu, sedappp :)

    BalasHapus
  9. kak ynn!! sedapnya!!! aduh! rasa nak makan kek la pulak.. =(

    BalasHapus
  10. wahhh..camera acik clear laa..camera 5 megapixel pon da berbaloi kan skang nih.. :D

    BalasHapus
  11. O.M.G (oh menarik gila)..HAHAHAHA
    Nak kekkkk

    BalasHapus
  12. cikk asal gmba mulut acik n sygs tu over. haha tapi cute lor. sdapnye kek ~~~

    BalasHapus
  13. xjemput pn ek..cedapnye kek..dah la ngh lapa ni..pkul 2 pg dah ni..cmne ni..

    BalasHapus
  14. pigi haji pon pakai cake segala ker..cooll....sehingga ke potongan terakhir.hehe..bdway mmg bb baru tuh cantik.tp..sy tak mampu..

    BalasHapus
  15. jeles ye tak boleh makan cake choco!!! T___T

    BalasHapus
  16. Kek tu smart gile kot, wah, boleh plak smart. hehehe.

    eh kak ynn, nak tanye ni, harap akk boleh bantu.

    macam mana nak kutar link kte dari link asal ke link xde blogspot.

    as example :
    http://magnoliapert.blogspot.com/
    to
    http://magnoliapert.com/

    Cam blog akk ni sebab kte nak wat satu new blog utk online shopping lah, harap akk boleh bantu saya :)

    BalasHapus

Terima kasih kerana membaca

Mari luahkan isi hati anda juga :)

1. Jangan emosi sangat tau.

2. Luahkan dengan nada comel.

Loading

Tumit

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

 Subscribe in a reader

ping blog
BUAT DUIT DENGAN CHURPCHURP
tak ada blog pun boleh dapat duit dari internet ! guna lah facebook dan twitter anda. MORE here !