Sabtu, November 20, 2010

MAMA CHOP PAPA GRILLS : SEDAP KE?

Selamat malam,

hey hey awak, hari ini buat apa? macam saya, saya busy pergi cari kerja dekat PWTC hari ini dengan encik gula. sebenarnya haku teman dia je, biasa lah fresh graduate, semangat nak kerja dia tu lain sikit kah kah kah bagus syg. amalkan selalu. cepat keje, cepat kita dapat laksanakan impian dan perancangan kita kan HIHIHIH *malu*

ada pisang goremg dan hotdog dan sedikit mayonis grr
pwtc hari ini ramai sangat orang, terlampau ramai sebab OUM buat convocation dekat situ, saya pantang orang ramai ni, terus tak berdaya nak bersemangat nak interview tauuu :( taakpaaa, saya sayang ofis saya *tibatiba*

oh tak lama pun dekat situ. kite orang pergi tempat dating dan tengok wayang. sempat hokayy hahahaahha :( cerita dia bukan 2alam atau harry poitter tapi unstoppable. best cerita dia, seronok dua ronok tiga ronok haku tengok, grrr
gua pantang sikit sayam grill pastu penyet cenggini, grrr tolak markah
balik dari OU, saya dan gula hati makan makan dekat mama chop papa grill area taman sri gombak ni haaaa. macam lah hot sangat makanan dia rupanya hampas sahaja diwaktu petang. Total semua rm30.76 hokay

hapdet guna bbtorch, ipad and lappy, susah gilaaaaa nak update entry kali ini, banyak bermain dengan code (WKAKAKA lawak gilaa cakap cmni)

okai bai.

17 komentar:

  1. @fezaL Mohd

    tak pon weh. hampeh rasa diw wkakakakakakakakka

    BalasHapus
  2. aku tgh lapar camgini kau boleh publish entry mcm nie.adeh..telan air liur aku.pas tuh.perut aku pulak yang berbunyi2..

    Terkini:
    1. Muka Cantik Soalan Bodoh Yang Kau Tanyer
    2. Akhirnya Berakhir Sudah
    3. Entry Ke-47 Nie Entry Paling Panjang Aku Pernah Tulis

    BalasHapus
  3. 4,5 tahun lepas suka sgt dgn papa chop mama grill ni. sbb time tu xjmpa chicken chop yg sedap. pastu skarang dah reti wat sendiri, dah pernah mkn chicken chop yg sedap, terus rasa tak sedap papa chop mama grill.

    BalasHapus
  4. sedap sedap. adoiii lapar lak .

    BalasHapus
  5. makan tak ajak ! tak aciii tol! grr

    BalasHapus
  6. wahhh,,, update dari bb ye?? ingat tengok cerita dr rozmey tu.. kikikikii

    BalasHapus
  7. kenapa kene sebut jenama HP tu..... grrr......... hahahaha

    Eh g PWTC..sok2 kalu dpt kerja citu, roger2 kak sumi yek..hehehe

    http://sumijelly.com

    BalasHapus
  8. Peh! Dah lama giler tak merasa chicken chop!

    BalasHapus
  9. Komentar ini telah dihapus oleh pengarang.

    BalasHapus
  10. lassie suke aw makan mama chop papa grill tu !
    cume agak mahal lerh :p

    BalasHapus

Terima kasih kerana membaca

Mari luahkan isi hati anda juga :)

1. Jangan emosi sangat tau.

2. Luahkan dengan nada comel.

Loading

Tumit

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

 Subscribe in a reader

ping blog
BUAT DUIT DENGAN CHURPCHURP
tak ada blog pun boleh dapat duit dari internet ! guna lah facebook dan twitter anda. MORE here !