Kamis, Desember 16, 2010

Hack Profile facebook? MANA ADA HACK NYE PUN

Selamat tengahari

haiiiikorunkkkkkKKKKKKKK *nada gedik nak matiksss* :B

kejap lagi lepas lunch, saya nak pulang kerumah, hendak buat cake choc moist untuk mama and apak yang akan sampai ke KLIA 8.30pm . wee tak sabar. btw pasangan gay eny and cikepal suka sangat tawww tweet tweet dekat twitter HAIIIKORUNKKK mcm tu. i pun tak faham kenapa tapi i faham lah sikit sikit, aww bila cakap hai korunkkk camtu terus i macam nak over gedik gedik gitu AWWW :B


tapi please lah, tak reti la nak gedik gedik, lagi lagi dalam belog. kalau sms dengan boyfren pun tak reti nak gedik taww HAHA over. okay tengok profile pix (entah apahal picture jadi pic lepastu jadi pix ? ) saya dekat facebook dah agak comel dengan gambar saya sendiri AWW. hot tak? rasa macam hengkau pun nak juga tak?

ini contoh profile facebook otai. HAHA maksud otai ini adalah orang lama yang sudah berumur dan tahap wajib kawin dah (matikk hakuuu)

1. Chokilalat



2. Roslan Nazri.




serius saya hangin gila tengok profile chokilalat sebab lawa dengan ketapi kuning tu grr, tapi saya tak ada gambar ketapi T__T nanti saya nak ambil gambar dengan t-rex warne pink . tunggu lah nanti wuu.

siapa nak hack profile facebook lah sangat ini, boleh refer sini .
credit : amanz, tqa wonderland , roslan nazri :DDD

NOTA :

masa nak upload tu, pilih simple uploader ye. sifu saya suruh pilih simple uploader, senang . TQ SIFUU, sorry kacau BBM :D

okaithnxbai.

40 komentar:

  1. weh lawa okk.
    ahahahahha tp aku tak suka profile fb yg baru T___T

    BalasHapus
  2. @sickchild

    aku pun tak suka T__________T annoying gilaaaa nak yg lama, simple jeee

    BalasHapus
  3. @~Miss_eiyDa ~

    kene upgradeee jugaa. kene terima kenyataan HAHAHA

    BalasHapus
  4. haha. saya pn sebab ni la nak tukar ke profile baru kekeke..

    BalasHapus
  5. sis,yang kat GIMP tu...mne satu tmpt dwld die?nk tekan yg mne satu?saye x sabar2 nk buat ni..hehehe

    BalasHapus
  6. nak jadi macam korunkkkk juge le
    hikhikhik

    BalasHapus
  7. ahaa, siryes menarik, tp msih lg x upgrade profile fb.

    BalasHapus
  8. wowww..lawanye yang..ehehe..but FB da jatuh ke tangga num 2 skrg ni..hehe..

    BalasHapus
  9. beb kirim salam pada parent u

    BalasHapus
  10. semaarrrttt giler! tp kan...ramai yg cakap profile fb baru ni xbest...so, takot nak tuka sbb bile da tukar xleh nak patah balik..uwaaaaa....yeke??
    :((((

    BalasHapus
  11. haha lawa la acik nye n cokilala punyaaaa. hahaha. nak wattt tapi nanti la T___T

    ehh nanti take care tau nak p jemput parents acik tuh :D

    BalasHapus
  12. saje dye nak buat orang serba salah nak tukar profile baru ke tak ke? haha!

    BalasHapus
  13. haha.aku dah tawu jgk pasal nie.tapi aku pikir balik.sampai bile je aku nk gune gmbar mcm tuh.^_^ kan?? so aku pong tak buat.^_^

    BalasHapus
  14. manisss je gamba die ;)

    ..hangat kt paper kosmo ouh pasal style mcm nih.. ;D

    BalasHapus
  15. haha comelnya facebook baru, bila bukak je muncul gambar sendiri :D

    btw, kak liyanaa tangkap gambar guna camera ke phone? guna jenama apa? suka, sebab lawa. macam tak payah edit pun tak apa, hihihi.

    BalasHapus
  16. wahhh! smart la pulak kannn. okay nak upgrade ke profile bru lah skrg! ahaha.

    BalasHapus
  17. wahh! menarik menarik! thank u for sharing, nak wat gak, hee

    BalasHapus
  18. u tau tak i gigih ejas sendiri guna photoshop. phew phewwww. sebab tak leh download pun source file tu. hampeh.

    meh tengok kat fb i. Hayati Suhari.

    BalasHapus
  19. eh..lawa pule tu
    nak tuka ke x..tuka ke x?
    mmm..
    xyahla...nk setia pada yg lame.
    hehehehehehehehe

    BalasHapus
  20. patutla ramai buat.
    ada app rupanya.
    hohoho

    BalasHapus
  21. menariknyeee. tp mcm susah je nk buat tuh :(

    BalasHapus
  22. kita pun nak buat jugak tp tak reti, huuu T_______T

    BalasHapus
  23. malas le nak wat yg baru ni...:(
    share kek tu kalo dah siap ekh...

    kim salam kat mak apak..:D

    BalasHapus
  24. kak jie belum tukar...tgh cari idea..hehe
    tapi lawa lah..

    BalasHapus
  25. kalau org yg xupgrade boleh ke tgk pic kite jd wall paper tu? tp mcm best la..

    BalasHapus
  26. sis!da jd..ahaha..tgok! http://www.facebook.com/profile.php?id=100000518325460

    BalasHapus
  27. lawa-lawa...aku tak terbuat lagi. huhu. rasa malas pun ada. haha~

    BalasHapus
  28. alaaa, tak reti buatlah...sedihnyaa,... tak paham instruction tu... alaaa nak jugak, ;'((

    BalasHapus

Terima kasih kerana membaca

Mari luahkan isi hati anda juga :)

1. Jangan emosi sangat tau.

2. Luahkan dengan nada comel.

Loading

Tumit

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

 Subscribe in a reader

ping blog
BUAT DUIT DENGAN CHURPCHURP
tak ada blog pun boleh dapat duit dari internet ! guna lah facebook dan twitter anda. MORE here !