Senin, Desember 13, 2010

Sue anna joe datang belog Liyana Lunia terharu :B

Selamat pagi.

hari ini, hari nuffnang pening kepala. sebab semua benda tak boleh stalk :( contoh dia tak boleh stalk earning (*stress) , analytic (*stress) and keyword (*paling stress lagi lagi kalau orang suka main keyword macam awak :B) , walaupun saya ada webmaster tools ke atau blogspot stats ke, entah kenapa nuffnang juga aku suka. orang cakap nuffnang mentipu , tapi apaadahal, selagi dia tak songlap duit haku yang sikit giloa itu tak ada masalah T_____T



tiba tiba buka analytic macam nak menangis bila tengok sue anna joe mendatang ke belog ini (?) tak tahu kenapa dan apa tujuan, kak sue tak tinggal jejak pun tapi tak apa, nuffnang dh berjaya buat saya menangis terharu (ECECEHAHAHA) , saya peminat setia budu dan belacan. ini budu dan belacan bukan makanan ye, ini nama belog ye. jangan main main nama belog pun boleh mempengaruhi insan yang moden mcm saya, lagi lagi orang jarang makan budu bila baca nama belog terus teringat nasi kerabu pasar malam dekat area rumah, oh sedapnyaa (T____T)

kenapa haku suka stalk bududanbelacan? sebab kakak sue anna joe , atau panggil sahaja kak sue lah harap dia tak kisah dan harap sudi datang lagi belog aneh ini :B sebab haku sukaaa semua self-potrait dia. lawa gila T_______T kenapa kah aku tidak boleh mengambil gambar sendiri dengan begitu lawa sekali?

dan entry ini, patut baca untuk orang macam haku. yang english kelaut HAHA

btw mungkin lah kak sue just passing by my belog kan, tak baca pun (KOT?) tapi takpa nak juga terharu atau kawan dia buka belog saya kan, apa apa pun nak jugaaaa terharu KAH KAH KAH stress punya pasal lah ni grr T_________T

okaithnxbai.

30 komentar:

  1. Jeless... Ambe... bila la dia nak mai blog Daus... huhuhu

    BalasHapus
  2. sebenarnya tu i, i ubah nama i dalam nuffnang. saje je nak memperkotak-katikkan perasaan u. amcam? cemas tak kalau betul? *lari setempat*

    BalasHapus
  3. @Dauspozi

    patutnya daus ckp bila laa dia nak follow and komen and letak link daus dlm blog dia kan? HAHA <3

    BalasHapus
  4. kite pun suka sue anna tu.. blog dia walaupun nama budu dan belacan, tapi classy aahh..

    BalasHapus
  5. menarik nm belog tu kn Budu & Belacan heee

    BalasHapus
  6. Dengan Ini Saya mengumumkan, andalah pemenang Sony Cybershot W190.. Waa.. bestnyer.. tahniah tahniah.. >>Tengok Sini<<


    Terbaru >> 1) Nak Isteri Cun? 2) Blog Pilihan Malaysia 3) Prank Paling Gempak

    BalasHapus
  7. saya pown start suke baca blog cik sue~

    BalasHapus
  8. uit tu baru je lalu.. klu bg komen ak rasa pitam terus ko ni.. LOL!

    BalasHapus
  9. Liyana Lunia komen blog cabuk saya terus saya pengsan tak bangun *pengsan*

    BalasHapus
  10. salam perkenalan...^_^
    jom buat tag...

    http://lurvelyamiera88.blogspot.com/2010/12/tag-dr-farah.html

    BalasHapus
  11. Komentar ini telah dihapus oleh pengarang.

    BalasHapus
  12. best gila akk ! hana pun suka beliau juga.
    hopefully one day hana bole jadi mcm dia :D

    BalasHapus
  13. #letop sangat. suannjoelie datang siap buat entry khas. ai datang nan ado pun. haha okaibai

    BalasHapus
  14. ushh siap buat entry khas lagi..
    kak liyana dtg comment blog cikai saya dah tergamam

    BalasHapus
  15. beshnye kak sue dtg belog kamoo.. bile kak sue nak mai belog ana pulaks kan? hehe..

    BalasHapus
  16. aku yakin dia dtg dr butang like hehe

    BalasHapus
  17. suker sue punya blog gak. best kan dia dtg singgah ke blog awak.. jeles lah

    BalasHapus
  18. wah. dah lama tak stalk statistik nuffnang. nak kena try pasang nuffnang lak nie. hehe~

    BalasHapus
  19. blog anda juga tidak kurang hebatnya;D

    visiting here ya!

    BalasHapus
  20. Salam, liyana, selalu jenguk blog comel ni. tapi selalu tak dpt catikkan blog sendiri sbb wordpress adalah sejenis makhluk aneh

    BalasHapus
  21. @phreak-id

    TQ so muchhh, sebab awk buat saya terpinga pingaaa HAHA

    BalasHapus
  22. salam kenalan Liyanaa ,

    mai dr blog bro GTO nih...;)
    nk brkenalan dgn sue plak pasni

    BalasHapus

Terima kasih kerana membaca

Mari luahkan isi hati anda juga :)

1. Jangan emosi sangat tau.

2. Luahkan dengan nada comel.

Loading

Tumit

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

 Subscribe in a reader

ping blog
BUAT DUIT DENGAN CHURPCHURP
tak ada blog pun boleh dapat duit dari internet ! guna lah facebook dan twitter anda. MORE here !