Sabtu, Januari 01, 2011

#harapan2011 , mahu bertemu blogger.

Selamat pagi.

Ehem entry kali ni kita nak cakap harapan 2011 kita hiks.



Macam orang lain, ada banyak azam lah. Nak kurus lah. Nak grad lah. Nak sambung degree ah. Nak dpt DL lah. Sangat ah boring sebab hari hari itu azam saya, dari dulu nak kurus pun tetap macam ni :( makan nasi satu senduk pun macam ni , sit up limapuluh kali pun macam ni last last malas nak pasang harapan mcm tu. Malas ah berharap HAHA Tapi untuk tahun ini harapan saya lain sikit. Saya ingat nak buat gathering dgn kwn kwn blogger yang boleh dikatakan rapat tapi sebab belum bertemu empat mata jadi belum rapat lah HAHA


#harapan2011 , saya mahu bertemu lassie. Dia seorang blogger yang agak baru lah. Macam I dah dua tahun tu dah tua sikit, tapi dia muda HAHA. Kenapa I nk jumpa lassie? Dia ni rajin bertanya, setiap saat ada je nak suruh cikgu disiplin ni ajar dia . Ajar pasal blog ofczm.and harini buka belog dia terus terkejut. Hamboi lawanyaaaa belogggg. Hihi

#harapan2011 , saya mahu bertemu ika.ika ni, saya mcm xberapa rpt dulu sebab dia jrg online. Tp bila dia on9 saya perasan dia kerap komen entry saya. TQ dear. And dia ada link saya dalam entry tutorial berguna dan setiap hari ada shj link dr belog dia tau. Hihi



#harapan2011 , saya mahu bertemu amar. doktor pergigian ini paling gerun sekali nak jumpa sebab gigi saya ada banyak masalah takut nanti dia tengok gigi kuning dan berlubang ni terus dia loya taknak kawan kitew dah wuuwuwuwuuww :( tapi kite tetap nak jumpa dia juga. sekarang dia masih di surabaya, dan dengar dengar dia balik malaysia bulan 2 ni. MAHU JUMPAA AMAR MAHUUUU.

#harapan2011 , saya mahu bertemu fezal , ah dia ni kaki pengejar trafik HAHA aku tahu rahsia kau tapi takpa, kita sharing is caring HAHA btw fezal ni tak silap saya dari awal berblogging dia dah mula tunjuk muka dekat belog ni. macam blogger sebelum dan selepas dalam entry ini, semua blogger macam baru baru tauu. tapi fezal ni kira otai dah HAHA.

#harapan2011 , saya mahu bertemu myza. SI CANTIK yang tabah, saya tahu btw dia pernah jumpa scha alyahya sebab kakak dia (kalau tak silap i?) makeup untuk drama awan dania. hoi si cantik, awak beruntung AHH ! dia kaki gosip antara saya, amar and ayeem. haha kiteorang bukan selalu bergosip tapi bila bergosip seronok . (saya busy bekerjaya , kadang2 terlembap nak catchup wuuu)

#harapan2011 , saya mahu bertemu nurain. HUWAAA si manis seorang ini telah buat saya gelak sampai pecah usus bila dia buat entry tentang rabbit kesayangan beliau menjadi asyik melihat si julia perez berdangdut belah duren. HAHAHAHA kelakar ah yangg. tekanan haku tengok. tak sabar nak tunggu u jadi orang KL balik sebab johor jauh ahh :(



#harapan2011 , saya mahu bertemu ayeem . dia ni, tak tahu ah nak cakap apa, dia dengan amar sama je buat saya jeles bila menggunakan ayam sebagai trendmark masing2. HAHA ayeem ni gila, bukan gila macam orang duduk bawah jejantas tu, tapi gila dia ni macam er gila er, gila lucah kot HAHA siapa rasa nak melucah dengan dia boleh je HAHAHAHAHHA.

#harapan2011 , saya mahu bertemu tqaaaaaaa. tahu tak saya dengan tqa dah lebih 3 atau empat tahun kenal, sejak dari zaman myspace kiteorang berborak secara sakan lepas myspace macam tenggelam terus tak minat myspace, terus minat facebook tapi sekarang macam tak berapa nak borak dah, mungkin masing masing dh ada life sendiri sebab dulu life kiteorang dekat myspace je HAHAHA. sgt sgt mahu jumpa diaaaaaaaaaaa. oh btw dia ada kutuk saya. wuuuu

haaaa, dah cukuppp harapan 2011 saya untuk bertemu blogger. saya ada ramai lagi blogger yang mahu bertemu limapuluhmata tapi takpa kita list kan ini dulu, nxt entry saya bagi list blogger if berkesempatan. HO HO saya mahu keluar pergi datingg, jaga diri tauu. jangan lupa singgah belog depaa and follow depaaa tauuu sebab i tahu kawan kawan blogger i dekat atas ni adalah orang yang ikhlas berblog dan ikhlas berkawan. saya yang huduh ini pun depa sudi berkawan kan *hiks :))

okaithnxbai.

58 komentar:

  1. dgn shaye awak tanak jumpe eh?



    wuuuuuuu T_____T

    BalasHapus
  2. taknak jumpa aku? wuuu #majukberakbye

    BalasHapus
  3. im available april 2011

    but nobody cares and nobody wanna meet me :(

    blah la YNN!!!

    merajuk

    BalasHapus
  4. semoga Ynn dapat jumpa dgn diorg semua nih k.. Good luck!! =) =) =)

    BalasHapus
  5. semua blog di atas adalah sangat comel(asal ayat skema?) haha

    BalasHapus
  6. suma blog kt atas besh2...

    BalasHapus
  7. wah... comel2 blog diaorg ehhh... akk nie awak taknak jumpa ker.. hehehehe... happy new year dik...

    BalasHapus
  8. semua blog kat atas mmg best!kite ngan tiqaa wonderland pun say hye2 selalu.erm tq kongsikan link blog di atas nk terjah ni.newbie mcm kite kena rjn singgah tak blh sombong ye tak he3...

    BalasHapus
  9. okey xnak jumpa junior unisel hang nie kea ? sobs..sobs... Y,Y

    BalasHapus
  10. wahhhh ! cikgu displin saye !
    nanti kite jumpe otey ?
    promise untuk tahun 2011 ni ^-^
    tapi janji nak kek coklat lembap2 tu T_______T
    kalau takde kek tu tak nak jmpe .
    ceh ! ugut . HAHAHAHAHAREMMMM

    eh'eh
    saye mahu jumpe mereka jugakkk !!
    jom kite buat gath joommmmm .

    my idola tersayam !
    love u lahh. muaxxxxx . hihi

    BalasHapus
  11. okie,i tade dlm list.*tetibe je.T_____T.hee.:)

    BalasHapus
  12. harap2 semuanya dapat ok seperti apa yang diimpikan

    BalasHapus
  13. wahhh takpe satu hari nnt nak masok list 2012, blogger yang cik liyanaa nak jumpe ! >.<

    BalasHapus
  14. dengan i u xmo jumpe kew? huhuhuhu xD

    BalasHapus
  15. SAYA AWAK TAK MAHU JUMPE?
    haha. ;)))

    BalasHapus
  16. grrr. knapa header diorg cantik sgt *jeles*

    BalasHapus
  17. sampai hati kak Ynn taknak jumpa Alia , Y________Y tsk tsk :'(

    BalasHapus
  18. ni yang nak syayang yu ketaaaatt ketattt nihhh... mmmmuahhhh ynnn jom dettinggggggg!!!! haha

    BalasHapus
  19. xnk jumpa trex ke??? ;(


    follow twitter.. jom gosip... hihihi.. salam pkenalan.. mahu tambah geng =)

    BalasHapus
  20. i lak harapan 2011 nak kawen dgn sam , muahaha

    BalasHapus
  21. ngan saya x nk jumpe ke..hurmm sedayyy nyeee...

    BalasHapus
  22. YNN apa ni apa ni.
    rasa nak turun KL sekarang lah jmpe u!
    ok bebeh.nanti i turun KL i inform u kite jumpe k
    weyyy
    no fon mane??
    miskol ah!

    BalasHapus
  23. wah... besar harapan kak ynn nak jumpa mereka, besar lagi harapan yana nak jumpa kak ynn.. muahahahhahaah.. berdating di awal tahun 2011.. hekhekhekhek

    BalasHapus
  24. hahaha wa pon ada? kalau jumpa nnt, bawak kek coklat tau! hahaha

    BalasHapus
  25. #harapan2011 saya nak jumpa kak ynn :)

    BalasHapus
  26. Eh.. Sama ler pula kita punya harapan.. Ekeke.. Sungguh tak perasan.. Huhu..

    BalasHapus
  27. fuhhhhhhh bru tgk header dh tau dorg hebatttttt

    BalasHapus
  28. dengan saya pun beliau taknak jumpa. siapalah saya ni kan *nanges teresak-esak*

    BalasHapus
  29. waa, sedih lahh awak taknak jumpa kita. T__________T

    BalasHapus
  30. patutlah follower tetibe naik arini. rupenye sebab entry nih.
    auuww terharu gila boleh?? T__T nak jumpa amylee jugak! ehh liyana lunia!! :D :D
    *peluk ketat2. ehemm ;p

    BalasHapus
  31. ermmm....xper la xnk jugak sy ...

    BalasHapus
  32. hahaha ramai kecik hati ni
    saya pun kecik hati
    nape? tak nak jumpe kami2 ke? Lol

    BalasHapus
  33. ynn xnak kawan aku lepas aku cakap dia sombong............


    hehehe..psstt ynn, goodluck utk jumpe blogger2 di atas :)

    BalasHapus
  34. woot woot! terkejut la pehal tetibe byk org ni.

    thnks ynn :) myza pun nk jumpe ynn 2+4 mata!
    tak payah kurus sgt, t tak leh dah nk picit2, gentel2. hehe.. much loveeee!

    BalasHapus
  35. HOI APAA NI JANGAN LAH MCM NI WUUUUUUUUUUUUUU, INI ORANG DEKAT ATAS NI SAYA ADA HUTANG JUMPA MEREKAAA :( BUKAN MAKSUD SY MEMILIH NAK JUMPA CECIAPA WUUUU

    ehem, siapa kecik hati nanti dia sembelit. HAHAAHAHAHAHA

    BalasHapus
  36. saya suka baca blog mereka suma..walaupun baru tahu...

    http://storydarishelly.blogspot.com/2011/01/jangan-kedekut-promote-blog-orang-kan.html

    BalasHapus
  37. huhu.best2 je semua bloggers tu. :D

    BalasHapus
  38. baru kenal dgn blogger2 ni..suma best ;-)

    BalasHapus
  39. cik Liyanaaa. nak jumpa awak juga.
    cik liyanaa, saya ade hajat besar ni. hik3,
    nak mintak tolong promote kan kamikakibelog boleh ?
    cik yanaa dah tau kan saya dah letak link cik yanaa dekat situ, kategori blog tutorial :)
    boleh tak cik yanaaa ?ehhee
    bukan ape, blog cik yanaa kat famous amous, lagipun saya nak tambah link, tak larat nak blogwalking sorang2 soh diorang letak link. hehe
    cik yanaa kan fames dan baik hatiii :)
    nanti saya credit to cik yanaa. hehe.

    eh, tak pakse tau, kalau ada masa, tolong yea :)

    http://kamikakibelog.blogspot.com/

    BalasHapus
  40. dengan aku taknak jumpa? fine!

    BalasHapus
  41. #sayatakglemer. ok! haha. :P

    BalasHapus
  42. @Huda Luna

    @sickchild

    kita kan pernah berjumpaa sygkuuu <3 hihi alaaaaaaaaaaaaaa ini list yang belum pernah berjumpa la :( yiyin dh bgtau dh tau. saja tauuuu buat yiyin sedih nak nangis ni wuwuwuwuww

    BalasHapus
  43. @ARC™

    HAHAHA arc gila. confirm ah available bulan empat? okeh kite dating tau <3

    @Sophie Al-yahya

    Insyaallah yang penting sophie mesti kene ada tauu? <3

    @Lia Insyera

    haha, blog perempuan semua comel comel. belog lelaki dua org tu je tak KAH KAH KAH <3 btw tak ada la skema sgt hihi

    @annadzirah

    insyaallah, plan dengan dorg tapi tak pasti menjadi atau tak T__________T

    @Fyka

    hihi masing masing ada kelebihan dia kan fyka? tak semestinya yang yiyin tak mention dkt atas ni tak best, semua best serius <3

    @||aLeaSaRa||

    hihi, bukan newbie je, yang dh lama berblog pun tak boleh lah lupa dulu pun dia cari kawan utk bemesra tapi bila dh femes, pandang pun taknak T____T

    BalasHapus
  44. @Alynn Notnot

    ala ala comelnya HAHAHAHHAHAHA

    @Encik Tikus

    perhhh, junior ni sombong dh, aku tengok dh jrg jejak belog daku wuwuwuwuwuwuw :(

    @lassiegewdix

    huwaaa nak kek coklat lembap eh? boleh2 tapi lassie kene dtg kl HAHAHAHAHA meh laa dtg, bwk sekali ain tu sbb uguys duduk jb T________T

    kita jumpa ramai2 yey <3

    @shima

    HAHA yg ada dlm list ni memang ada plan nak jumpa :(( shima tak ajak pun yiyin keluar dating wuwuwuwuwwww tapi kalau yiyin buat gathering (HAHA) sila join okehhh?

    @Rozuan Ismail

    aminn <3 terima kasih encik rozuan heeee

    @tqaAwesome

    HAHAHaha semua yiyin nak jumpaaa, semua kawan kawan bloggers yiyin nak sgt jumpaa tauu <3

    @~Miss_eiyDa ~

    siapa kata taknak? siapaaa? HAHA dorg kat ats ni memang ada plan nk jmpa sbnrnya T___T i nak jumpa semua tp i xmampu nak list semua bloggers hwuwuwuauwuw

    BalasHapus
  45. @Nazim Nasri

    jom jumpaaa jom nazim HAHAHA

    @ween

    HAHA itulahh, sbb dorg suka benda comel2 cantik2 kan T=T

    @Alia Azmi ◕‿◕

    oi nak la oi nak la oiii :(( HAHAHA

    @ika honey bunny

    yang penting u belanja i HAHAHAHAHAHHAHA

    @athirah

    meh meh kite dating2 jom HAHAHA

    eh dh follow eh? apa nama twitter?

    @wannurfazrini

    EH HARAPAN LAH KAN sebab i dh ikat tali dh dengan dia HAHAHAHAAHAHA

    @arezura

    ALAaa bukan laaa xmo, nak je nak je nak jeeeee. hihi <3

    @laila

    HAAH kita jumpa tak lepak lepak wuwuwuwuwuwuuw

    @Nurain Hasan

    HAHA turun lah skrg i cabar u WKAKA

    eh i lupa. nnt i miskol <3

    BalasHapus
  46. @liyanaziz

    YEY nak jumpa yana jugaaa <3 ana jangan malu malu nak ajak kak ynn dating pastu kita terus dibelanja oleh yana tau hahahaha

    @Ayeem Jemain

    HAHAHAHAHAHA nak kek ke? kalo nak kek kene bwk rendang ayam k? HAHAHA

    @syue

    hoi terharunyaaaa <3 jom jom kita dating jommm

    @farhanaDr

    nak jumpa i tak? HAHAHAHA

    @azalia hjsalleh

    hik hik tahu tapeee, dorg smua hebat2, ramai lagi hebat tau tapi belum diexpose je lagi ha hak :B

    @chokilala

    HHAHAHAHAHA over cik cukis, lempang tahu lh dh la sombongggggggggg ;b

    @Miya Omar

    hoi nak lahhh nak lahhhhh T________________T

    @tiqaa

    meh mehhhh kite meetup kat midvalley wuwuwuwuuwuwuw T______________T

    @kema

    alaaaa nak laaa awak jangan la gini wuwuwuwuwuwuwuwu

    @AyuCandy

    hahaha :( xmo laaaaa kecik ati nnt sembelit. wuwuwuwwww mesti nak laaa, tp nk senaraikan semua pengsan i wuwuwuwuwuw

    BalasHapus
  47. @❤NazirahMoktar❤

    belog durian pun comel kah kah <3

    @eykameow

    wkakaka banyak ah eyka. thnx sbb jujur dgn i yg i sombong wkakaka :(

    yep yepp, insyaallah, korang pun if nak lepak2 dekat wangsa walk tu haha

    @fezaL Mohd

    wkakakakak diam ah !

    @MyzaAli

    HAHAHAHA nak gentel gentel ? apa ni myza apa ni wakkakakakakakakakakak

    @sayalah shelly

    terima kasih shelly <3

    @neyra shazeyra

    wkakakakakakak <3

    @~Dilazul~

    haah, semua bloggers best tau cuma yiyin tak sempat nak blog je. nxt time sure akan blogkan <3

    @hani syahida

    ada ramai lagiiii <3 hahaha

    @KamiKamiBelog

    heee :)) boleh boleh, insyaallah tak janji tauu <3

    @cik EPAL

    peh, cik epal buat aku nak nangis, wuwuwuwuwuw :(

    BalasHapus
  48. blog dyeorg best..
    smoga impian sis tercapai

    BalasHapus
  49. saye budak baru belajar nak join jumpe mereka2 boleh?????????????????????? ngee

    BalasHapus
  50. nakkkk jumpaaaaaaaaaaaaa jugakkkk ! nantyy buat gathering bagitau kiaaa tauuuu.nak join hehe ;)

    BalasHapus
  51. Terima kasih untuk blog yang menarik

    BalasHapus

Terima kasih kerana membaca

Mari luahkan isi hati anda juga :)

1. Jangan emosi sangat tau.

2. Luahkan dengan nada comel.

Loading

Tumit

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

 Subscribe in a reader

ping blog
BUAT DUIT DENGAN CHURPCHURP
tak ada blog pun boleh dapat duit dari internet ! guna lah facebook dan twitter anda. MORE here !