Selasa, Februari 22, 2011

Amazing Valentine's Day Gift For His Girlfriend [HQ]

Selamat pagi.

dua minggu dari sekarang ! saya sudah berumur dua puluh dua. normal lah setiap orang mesti teringin nak rasa disayangi, nak rasa dihargai, nak minta hadiah malu tapi dalam hati siapa yang tahu? setiap orang teringin nak hadiah macam cincing , rantai, bags, crocs (?)
ada orang dia rasa nak hadiah haiwan tomei omei domei macam saya LAH, saya teringin nak ada kucing baru, babai chibi HAAHAHA atau rabbit (jeling nurainhassan- dan fwzQram)

omeinyeeeee, nak nak nak nak
TETAPI jangan lah engkau bantai bagi cengkerik, lipas, lipan, cicak, cacing, lipas madagascar, lipas busuk, lipas kudung, lipasss lipasssss lipassssssssssss macam bideo ini T_______T


OI SERAM OI, kene lock dalam kereta, lipas masuk dalam baju, dalam seluar. EEEWWWWW

tapi ada gak orang bebal mcm minah setan ni, dia seksa dan pijak rabbit sampai penyek T___________T

kbai.

26 komentar:

  1. jahat punya jantan ... tak senonoh sungguh .. patut cerai talak 4 gitu .. hak hak

    BalasHapus
  2. @Zqah Ismail

    jantan sengal ! benciiiii kalau dpt ni mmg 7 keturunan ko xaman !

    *emosi* HAHA

    BalasHapus
  3. Follow awak kat twitter and blog ni... saya follower yang ke 3845. Kalau ada masa singgahlah di blog saya :)

    BalasHapus
  4. kuajo betol bagi gf adiah cam tuuuuuuu hahaaha

    BalasHapus
  5. haha kalau kite mesti menangis teresak-esak sedu sedan. hahaha bodoh nye boyfie. terus break tmao jumpa dah. hahahaha

    da nak 22. ishh cepat tol. kite br 21 ;p

    BalasHapus
  6. tak tengok. tapi sebelum play nampak gunung :O

    BalasHapus
  7. boleh senyum ag tu pmpn ni..
    kalo kite, dah tembu bumbung tu kot. :P

    BalasHapus
  8. eeeeeeeeeeewwwwwwwwwwwwwww...
    kalo i yg kena sumpah mati kejung lam kete tu -______-
    i gate LIPAS!!!!!

    BalasHapus
  9. hakhak .
    pehhhh ! mahu terkujat mcm gitu .
    anywy kasot die lawa lahhh :)

    BalasHapus
  10. eeeeeeeeeeeeeeeiii..geli geli geli

    BalasHapus
  11. ni laki ke pompuan..aku keliru..hahah =,= kesian lawak pon ada.

    BalasHapus
  12. geli..........


    larikkkkkkkkkkkkkkkkkkkk! aaaaaaaaaa

    BalasHapus
  13. oih kalau aku macam ni sumpah aku marah gile bab punye ah.aku memang ish lippas a benda paling aku benci sekali! =_= tak gune punye jantan

    BalasHapus
  14. omaii . geliiiiiiiiiiii alia tengok . ishhh :/

    BalasHapus
  15. Siot punya laki!
    Geli'ssssss!!!

    Kalau aku lah meraung sampai tembus bumbung keta tuh dah! Silap2 pecah cemin keta! hahaha

    BalasHapus
  16. @Zana Zingaa.

    HAHA
    kalo kite mmg roboh cermin keta tu kene terajang T________T

    hoi ejek !

    rinduuuu nak main tepung / bedakkkk :(

    BalasHapus
  17. @~Miss_eiyDa ~

    i tahuuuu u mrh betul sama lipas tapi jangan lah GATE lipas ;(

    BalasHapus

Terima kasih kerana membaca

Mari luahkan isi hati anda juga :)

1. Jangan emosi sangat tau.

2. Luahkan dengan nada comel.

Loading

Tumit

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

 Subscribe in a reader

ping blog
BUAT DUIT DENGAN CHURPCHURP
tak ada blog pun boleh dapat duit dari internet ! guna lah facebook dan twitter anda. MORE here !